|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oja! reserve bril op en normale bril in stalen brillenkoker mee en NIET kwijtraken dit jaar... |
|
En voorzichtig met je arm dit keer! quote:haha tsja moeten ze maar niet zo dichtbij staan. O ja, AndreV tijdens een brekactie van ons tijdens slayer een stukje tand eraf 't is wat... |
|
quote: Ach ja drank, maakt meer goed dan liefde kapot kan maken. Was wel cool hahaha |
|
*BREK* |
|
quote: Muh, mits ze op graspop de oefening "tweemaal achter elkaar" al met Arch Enemy gedaan hebben, mag dat voor Nevermore misschien wel. De enige die altijd mag komen is Lemmy Dat ze eens iets echt speciaals op de affiche zetten,.... BOEK W.A.S.P. godverdomme!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dat wordt "in de wandelgangen" al ferm besproken...Bevestiging is bijna rond Net als Whitesnake die al bijna zeker komen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Whitesnake is cool |
|
quote: Whitesnake is GAAAAAAAY!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Nietus! |
|
quote: je kan zeggen wat je wil maar donders speel'n kunnen ze wel. |
|
Ah mooi Saxon, had ik half gemist in 2004 I am the 1%. |
|
Hoe lang duurt het normaalgesproken eigenlijk voordat zo'n totale line-up bekend is? |
|
Twee tot drie werkdagen. |
|
Waar halen jullie dat allemaal vandaan want er staat nog helemaal niets op de GGM site... En inderdaad.. goh.. weer Saxon... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Godsamme gaan die lui dan nooit eens dood? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Rond pasen |
|
Ziet er al goed uit tot nu toe |
|
quote: yeah Whitesnake |
|
Weet niet of het 100% waar is, maar ik zag op Metallysee dat Nuclear Assault tijdens hun tour ook op Graspop zouden staan. Dit jaar ga ik er waarschijnlijk weer heen, vorig jaar was leuk, ondanks de hitte. |
|
Ik vind (mening) dat er alleen nog maar kutbands komen.. moonspell ramt soms nog wel en hebben wel goede optredens maar verder niks? Vorig jaar hadden ze met kerst al een leuke opener voor de gene die ze nog nooit gezien hadden: Iron Maiden Voor de rest word het veel te veel mainstreammetal wat toch wel mensen trekt.. ik wil meer extrememetalen. Maar ja dat is mijn mening en ik kom toch wel... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Zou helemaal mooi zijn als Nuclear Assault zou komen I am the 1%. |
|
Ik vind de line-up tot nu toe ook nog niet echt geweldig. Maar hey, het is nog geen februari, wat wil je ook. Ik ga denk ik toch wel, vond het vorig jaar erg gezellig. En anders zijn er nog festivals zat waar ik me kan vermaken. |
|
quote: Daar ben ik het deels wel met eens... Er zou heus wat meer extremere metal mogen geprogrammeerd worden! Dit zou echter waarschijnlijk ook met zich meebrengen dat er een deel van het publiek zou afhaken, wat misschien toch een riskante move zou zijn. Er zou best wat minder volk mogen zijn, maar ik vrees dat de eersten die afhaken de oudere generatie zou zijn, en laat dat nou eig de groep mensen zijn waar de organisatie het meeste geld aan verdient. Niet te vergeten ook nog dat oudjes zwaar roeleren!! Altijd leuke gezellige sfeer, en dat is toch de kracht van het Graspop-gebeuren imo. En een veld vol 14-15 jarige true metalfans zou ik nu ook niet echt leuk vinden... Gulden middenweg is dus de way to go volgens mij! Er zou wel veeeel meer variatie mogen zitten in keuze van de groepen in opeenvolgende edities!! Anyway, toch weer aanwezig dit jaar Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Hm. van mij mogen er ook meer extreme en onbekende bands komen, al zal dat niet veel volk trekken. Wat With. Tempt. telkens op graspop komt doen snap ik al jaren niet. Daarnaast loop ik ook niet warm voor een Saxon of een Whitesnake. En ik ben toch echt een oudje. Maar ja, centjes moeten er ook worden verdiend. En gezellig is het toch altijd wel. En je kijkt natuurlijk je ogen uit op al die maffe figuren die je voorbij ziet lopen. Lachen (zoals de vampierenmoeder en dochter waarvan die laatste ondanks de 40 graden een zware, zwarte fluwelen cape droeg)! [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 25-01-2006 15:16] |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |