IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Graspop 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 18-01-2006 17:00 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

Haha, ja leuk is dat he?
Ik heb ook weleens, toen ik mijn hele kop vol vlechten had, bij iemand een lens eruit geslagen met een vlecht. Was ie ook niet zo blij mee...

[Dit bericht is gewijzigd door Marjolijn op 18-01-2006 17:00]

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 18-01-2006 17:33 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 18 januari 2006 16:55 schreef FRNK het volgende:
Yeah

Kan ik mooi weer 2x de bril van hetzelfde stomme figuur achter me af headbangen

Oja! reserve bril op en normale bril in stalen brillenkoker mee en NIET kwijtraken dit jaar...

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-01-2006 10:42 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

En voorzichtig met je arm dit keer!

quote:
Op 18 januari 2006 17:00 schreef Marjolijn het volgende:
Haha, ja leuk is dat he?
Ik heb ook weleens, toen ik mijn hele kop vol vlechten had, bij iemand een lens eruit geslagen met een vlecht. Was ie ook niet zo blij mee...
haha tsja moeten ze maar niet zo dichtbij staan.
O ja, AndreV tijdens een brekactie van ons tijdens slayer een stukje tand eraf 't is wat...

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 19-01-2006 14:25 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2006 10:42 schreef FRNK het volgende:
En voorzichtig met je arm dit keer!

haha tsja moeten ze maar niet zo dichtbij staan.
O ja, AndreV tijdens een brekactie van ons tijdens slayer een stukje tand eraf 't is wat...

Ach ja drank, maakt meer goed dan liefde kapot kan maken.

Was wel cool hahaha

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-01-2006 14:27 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

*BREK*

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-01-2006 0:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2006 16:52 schreef Marjolijn het volgende:

Zolang Nevermore maar komt

Muh, mits ze op graspop de oefening "tweemaal achter elkaar" al met Arch Enemy gedaan hebben, mag dat voor Nevermore misschien wel.

De enige die altijd mag komen is Lemmy

Dat ze eens iets echt speciaals op de affiche zetten,.... BOEK W.A.S.P. godverdomme!!

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 20-01-2006 9:03 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2006 0:23 schreef Gunman het volgende:
Dat ze eens iets echt speciaals op de affiche zetten,.... BOEK W.A.S.P. godverdomme!!

Dat wordt "in de wandelgangen" al ferm besproken...Bevestiging is bijna rond Net als Whitesnake die al bijna zeker komen

Member of the iso-betawuste crew!!

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 20-01-2006 9:07 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2006 9:03 schreef Snoodaerdt het volgende:
Dat wordt "in de wandelgangen" al ferm besproken...Bevestiging is bijna rond Net als Whitesnake die al bijna zeker komen

Whitesnake is cool

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 20-01-2006 9:11 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2006 9:07 schreef AndreV het volgende:
Whitesnake is cool

Whitesnake is GAAAAAAAY!!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 20-01-2006 9:19 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Nietus!

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 20-01-2006 9:21 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2006 9:11 schreef Snoodaerdt het volgende:
Whitesnake is GAAAAAAAY!!

je kan zeggen wat je wil maar donders speel'n kunnen ze wel.

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 21-01-2006 18:02 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ah mooi Saxon, had ik half gemist in 2004

I am the 1%.

Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 21-01-2006 18:14 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

Hoe lang duurt het normaalgesproken eigenlijk voordat zo'n totale line-up bekend is?

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-01-2006 18:15 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Twee tot drie werkdagen.

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 21-01-2006 18:29 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Waar halen jullie dat allemaal vandaan want er staat nog helemaal niets op de GGM site...

En inderdaad.. goh.. weer Saxon...

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 21-01-2006 18:34 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Godsamme gaan die lui dan nooit eens dood?

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-01-2006 18:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2006 18:14 schreef Marjolijn het volgende:
Hoe lang duurt het normaalgesproken eigenlijk voordat zo'n totale line-up bekend is?

Rond pasen

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 21-01-2006 18:45 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ziet er al goed uit tot nu toe

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 21-01-2006 18:52 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2006 9:03 schreef Snoodaerdt het volgende:

yeah Whitesnake

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 23-01-2006 21:45 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Weet niet of het 100% waar is, maar ik zag op Metallysee dat Nuclear Assault tijdens hun tour ook op Graspop zouden staan.

Dit jaar ga ik er waarschijnlijk weer heen, vorig jaar was leuk, ondanks de hitte.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 25-01-2006 0:29 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Ik vind (mening) dat er alleen nog maar kutbands komen.. moonspell ramt soms nog wel en hebben wel goede optredens maar verder niks? Vorig jaar hadden ze met kerst al een leuke opener voor de gene die ze nog nooit gezien hadden: Iron Maiden
Voor de rest word het veel te veel mainstreammetal wat toch wel mensen trekt.. ik wil meer extrememetalen. Maar ja dat is mijn mening en ik kom toch wel...

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 25-01-2006 1:43 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Zou helemaal mooi zijn als Nuclear Assault zou komen

I am the 1%.

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 25-01-2006 9:37 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Ik vind de line-up tot nu toe ook nog niet echt geweldig. Maar hey, het is nog geen februari, wat wil je ook.

Ik ga denk ik toch wel, vond het vorig jaar erg gezellig. En anders zijn er nog festivals zat waar ik me kan vermaken.

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 25-01-2006 12:15 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 0:29 schreef Creepmime het volgende:
Ik vind (mening) dat er alleen nog maar kutbands komen.. moonspell ramt soms nog wel en hebben wel goede optredens maar verder niks? Vorig jaar hadden ze met kerst al een leuke opener voor de gene die ze nog nooit gezien hadden: Iron Maiden
Voor de rest word het veel te veel mainstreammetal wat toch wel mensen trekt.. ik wil meer extrememetalen. Maar ja dat is mijn mening en ik kom toch wel...

Daar ben ik het deels wel met eens... Er zou heus wat meer extremere metal mogen geprogrammeerd worden! Dit zou echter waarschijnlijk ook met zich meebrengen dat er een deel van het publiek zou afhaken, wat misschien toch een riskante move zou zijn. Er zou best wat minder volk mogen zijn, maar ik vrees dat de eersten die afhaken de oudere generatie zou zijn, en laat dat nou eig de groep mensen zijn waar de organisatie het meeste geld aan verdient. Niet te vergeten ook nog dat oudjes zwaar roeleren!! Altijd leuke gezellige sfeer, en dat is toch de kracht van het Graspop-gebeuren imo. En een veld vol 14-15 jarige true metalfans zou ik nu ook niet echt leuk vinden... Gulden middenweg is dus de way to go volgens mij! Er zou wel veeeel meer variatie mogen zitten in keuze van de groepen in opeenvolgende edities!!
Anyway, toch weer aanwezig dit jaar

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 25-01-2006 15:15 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Hm. van mij mogen er ook meer extreme en onbekende bands komen, al zal dat niet veel volk trekken. Wat With. Tempt. telkens op graspop komt doen snap ik al jaren niet. Daarnaast loop ik ook niet warm voor een Saxon of een Whitesnake. En ik ben toch echt een oudje. Maar ja, centjes moeten er ook worden verdiend. En gezellig is het toch altijd wel. En je kijkt natuurlijk je ogen uit op al die maffe figuren die je voorbij ziet lopen. Lachen (zoals de vampierenmoeder en dochter waarvan die laatste ondanks de 40 graden een zware, zwarte fluwelen cape droeg)!

[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 25-01-2006 15:16]

Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com