|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
zijn er mensen die vrijdag ochtend voor 8en al op de camping aanwezig zullen zijn.. of zijn wij de enige gekken |
|
Wij vertrekken vrijdagochtend om half 9 uit Bergen op Zoom en zullen er dus om een uurtje of 10 zijn. |
|
nouja wij vertekken al om 4.00 uit roosendaal |
|
Ik zal eens kijken hoe vroeg ik het legertje in stelling kan brengen. Denk dat het oorlog wordt om dat ook zo vroeg te laten lukken |
|
Ik ben er donderdag al |
|
Godver wat heb ik er toch zin in! Nog even inkopen doen enzo en ik ben ook weer echt blij FREEZE |
|
quote: de camping gaat echt niet eerder open als vrijdag ochtend hoor |
|
Mensen, Weet iemand of er een mogelijkheid is de 8e finale van het het nederlands elftal ergens te kijken? Op het graspop forum lees ik wel over schermen maar daar komen alleen de uitslagen op. Dat mailt iemand van de organisatie me tenminste. Heeft iemand misschien een (draagbare) TV bij of een plan om ergens te gaan kijken? |
|
Doe is actief en lees is een pagina terug. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: 2 jaar geleden tijdens het EK heb ik en vele anderen in een heel klein winkeltje gestaan met een piepkleine tv. Dat was ook de enigste mogelijkheid toen. Against God and Government |
|
quote: Dat zal wel meevallen, was vorig jaar toch ook niet zo? En anders gaan we wild camperen |
|
vorig jaar was hij donderdag heus nog niet open.. vrijdag 's ochtends vroeg wel.. en wildkamperen in illegaal *nerd-modus* |
|
Yeah quote: Je denkt het dus, maar weet het niet? [Dit bericht is gewijzigd door Mliez op 20-06-2006 14:47] |
|
quote: Ik heb ook er zin in, net nog inkopen gedaan samen met Cas, alleen nog bier halen. Ik zie je daar JM. |
|
quote: Na ze controleren daar dus heel streng op en word een flinke boette. Maar het boeit mij ook niks Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
tja, doe wat je niet laten kunt.. je kunt niet zeggen dat ik niet heb gewaarschuwd |
|
Ik zal eens overleggen met de debielen met wie ik mee ga. Volgens 1 van hen, die er vorig jaar ook bij was, kon je donderdag al op de camping, maar willen ze niet dat iedereen dat doet dus melden ze maar dat het niet kan ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Mliez op 20-06-2006 14:51] |
|
Je kunt donderdags niet op de camping, en het laatste jaar dat wildkamperen toegestaan was was in 2003, maar je moet je afvragen of je dat wil, ik stond er toen ook, en iedereen die naar binnen wou/in die inmense rij ging staan banjert dus doodleuk over je tent heen... |
|
Ik denk dat we toch maar vrijdagochtend vroeg moeten gaan vertrekken. Dat was in eerste instantie ook mijn plan, maar de chauffeur had andere plannen |
|
quote: Bring it to me gentle Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: quote: |
|
quote: Thnx!!! Alles geregeld!! Bla |
|
quote: De tering! Wij gaan niet eerder dan 12.00 uur weg. Missen dan wel een paar bands ja, maar hopelijk staan we niet zo lang in de rij |
|
quote:ik weet niet waar je vandaan komt, maar stel dat je dan tussen 13.00 en 14.00 in Dessel bent, sta je drie uur in de rij te wachten bij de camping. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |