|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat was vorig jaar wel anders hoor bij de diverse festivals. Zie ook: http://www.lordsofmetal.nl/column.php?id=67 |
|
Zal voor 90% wel wwer het zelfde zijn als vorige jaren... Bazzio Attacks!!! |
|
Ja als je goede metal neer heb je ook geen 14-15 jarige gasten die komen echt niet op Cryptopsy af met troepen. [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 25-01-2006 19:31] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik ga dit jaar maar eens niet, denk ik. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Sorry mensen Kom er net achter dat deze tour op 2005 sloeg |
|
|
|
Tja, er stond op die site niet welk jaar het nou precies was. |
|
Deicide is erbij gevoegd. Voor de mensen die het intresseerd want er zijn betere live bands Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Jij zal het weten, jij hebt immers al de rijpe leeftijd van 17 bereikt zie ik. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
Maar wel veel meer muziekkennis dan de meeste van deze leeftijd, en ook veel meer ervaring. Altijd makkelijk lachen met leeftijden. Leuk ook omdat even te gaan nakijken, mag. Ik ben inderdaad 17, maar kennis zat om die opmerking te maken die is gebaseerd op wat ik voorgaande 2 jaren zag op graspop en wat hier rondloopt kwa die leeftijd en mijn leeftijd en wat die allemaal weten van muziek en wat ze luisteren. Maar goed, lachen is ook gezond. Cheers! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Wouw, mag ik alvast een handtekening van je? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
... gaan we nu met ze alle gezellig mij afzeiken omdat ik 17 ben leuk joh! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Héhee,zou tof zijn; W.A.S.P...dat kan al veel goedmaken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Deicide is alleszinds al één van de meer extremere bands die toch al tijdje meegaat...Brengt dus ook niet alleen kleuters met zich mee als publiek Laat maar komen zo! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Wat verstaat men hier allemaal onder kleuters. Er moeten echt leeftijden op die hoesjes komen te staan, met dat je het niet mag luisteren onder die leeftijd. Want dan ben je nep. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Djeez, sukkel.. je zit zelf af te geven op 15 jarigen en als iemand opmerkt dat je zelf nog maar 17 bent mag men ineens niks meer zeggen over leeftijden? Ophoeren! |
|
quote: Ja, en toch ben ik 15. Opkankeren dus. |
|
Hehehe Sukkel stoere jonge zo achter ze pc Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Dat moet jij zeggen, met je gezanik op 'mannetjes van 14/15' die naar festivals gaan. Je bent zelf godverdomme 17.Buiten dat zie ik mezelf niet als iemand die 'minder' van Metal weet dan een willekeurig ander figuur hier op ZM. Aansteller. |
|
quote: En je typt stukken beter dan dat misbaksel. |
|
* VECH - TEN, VECH -TEN, VECHT - TEN!!! * |
|
Jezus, what the fuck? Dat was inderdaad een opmerking die nergens op sloeg.. Mag ik nou niet meer me mening hier geven? En flikker op met je aanstellen ik bedoelde alleen dat jullie alles onder de 20 jaar nep vinden, en daarmee iedereen als hetzelfde zien. Opzich als jij dat zo ziet moet je dat vooral doen, maar hoef je nog niet vervolgens alleen maar te gaan lopen zeiken, schelden enz op elke opmerking die ik maak. Zeg dan gewoon niks of verbeter het. En ik voel me niet beter of wat dan ook dan iemand anders. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Uhu uhu. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |