IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Graspop 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 25-01-2006 15:17 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 15:15 schreef Jezebel het volgende:
Hm. van mij mogen er ook meer extreme en onbekende bands komen, al zal dat niet veel volk trekken. Wat With. Tempt. telkens op graspop komt doen snap ik al jaren niet. Daarnaast loop ik ook niet warm voor een Saxon of een Whitesnake. En ik ben toch echt een oudje. Maar ja, centjes moeten er ook worden verdiend. En gezellig is het toch altijd wel. En je kijkt natuurlijk je ogen uit op al die maffe figuren die je voorbij ziet lopen. Lachen (zoals de vampierenmoeder en dochter waarvan die laatste ondanks de 40 graden een zware, zwarte fluwelen cape droeg)!

Inderdaad! En die 2 jonge kerels met hun Slipknot-overall aan en een Sadam masker waar hun hele tronie zat achter te zweten

Member of the iso-betawuste crew!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-01-2006 15:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 januari 2006 9:37 schreef Ascension het volgende:
Ik vind de line-up tot nu toe ook nog niet echt geweldig. Maar hey, het is nog geen februari, wat wil je ook.
Dat was vorig jaar wel anders hoor bij de diverse festivals. Zie ook: http://www.lordsofmetal.nl/column.php?id=67

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 25-01-2006 16:17 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Zal voor 90% wel wwer het zelfde zijn als vorige jaren...

Bazzio Attacks!!!

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 25-01-2006 19:31 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Ja als je goede metal neer heb je ook geen 14-15 jarige gasten die komen echt niet op Cryptopsy af met troepen.

[Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 25-01-2006 19:31]

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-01-2006 20:41 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik ga dit jaar maar eens niet, denk ik.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-01-2006 16:46 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2006 21:45 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Weet niet of het 100% waar is, maar ik zag op Metallysee dat Nuclear Assault tijdens hun tour ook op Graspop zouden staan.

Sorry mensen
Kom er net achter dat deze tour op 2005 sloeg

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 26-01-2006 16:46 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-01-2006 16:58 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Tja, er stond op die site niet welk jaar het nou precies was.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 30-01-2006 23:02 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Deicide is erbij gevoegd. Voor de mensen die het intresseerd want er zijn betere live bands

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-01-2006 23:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 19:31 schreef Creepmime het volgende:
Ja als je goede metal neer heb je ook geen 14-15 jarige gasten die komen echt niet op Cryptopsy af met troepen.

Jij zal het weten, jij hebt immers al de rijpe leeftijd van 17 bereikt zie ik.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-01-2006 23:07 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 30-01-2006 23:14 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Maar wel veel meer muziekkennis dan de meeste van deze leeftijd, en ook veel meer ervaring. Altijd makkelijk lachen met leeftijden. Leuk ook omdat even te gaan nakijken, mag. Ik ben inderdaad 17, maar kennis zat om die opmerking te maken die is gebaseerd op wat ik voorgaande 2 jaren zag op graspop en wat hier rondloopt kwa die leeftijd en mijn leeftijd en wat die allemaal weten van muziek en wat ze luisteren. Maar goed, lachen is ook gezond. Cheers!

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 30-01-2006 23:27 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Wouw, mag ik alvast een handtekening van je?

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 30-01-2006 23:33 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

... gaan we nu met ze alle gezellig mij afzeiken omdat ik 17 ben leuk joh!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 31-01-2006 1:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2006 9:03 schreef Snoodaerdt het volgende:
Dat wordt "in de wandelgangen" al ferm besproken...Bevestiging is bijna rond Net als Whitesnake die al bijna zeker komen

Héhee,zou tof zijn; W.A.S.P...dat kan al veel goedmaken.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 31-01-2006 10:49 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 23:02 schreef Creepmime het volgende:
Deicide is erbij gevoegd. Voor de mensen die het intresseerd want er zijn betere live bands

Deicide is alleszinds al één van de meer extremere bands die toch al tijdje meegaat...Brengt dus ook niet alleen kleuters met zich mee als publiek Laat maar komen zo!

Member of the iso-betawuste crew!!

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 31-01-2006 13:22 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Wat verstaat men hier allemaal onder kleuters. Er moeten echt leeftijden op die hoesjes komen te staan, met dat je het niet mag luisteren onder die leeftijd. Want dan ben je nep.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-01-2006 13:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 23:14 schreef Creepmime het volgende:
Altijd makkelijk lachen met leeftijden. Leuk ook omdat even te gaan nakijken, mag. Ik ben inderdaad 17, maar kennis zat om die opmerking te maken die is gebaseerd op wat ik voorgaande 2 jaren zag op graspop en wat hier rondloopt kwa die leeftijd en mijn leeftijd en wat die allemaal weten van muziek en wat ze luisteren. Maar goed, lachen is ook gezond. Cheers!

Djeez, sukkel.. je zit zelf af te geven op 15 jarigen en als iemand opmerkt dat je zelf nog maar 17 bent mag men ineens niks meer zeggen over leeftijden?

Ophoeren!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-01-2006 13:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 23:14 schreef Creepmime het volgende:
Maar wel veel meer muziekkennis dan de meeste van deze leeftijd, en ook veel meer ervaring. Altijd makkelijk lachen met leeftijden. Leuk ook omdat even te gaan nakijken, mag. Ik ben inderdaad 17, maar kennis zat om die opmerking te maken die is gebaseerd op wat ik voorgaande 2 jaren zag op graspop en wat hier rondloopt kwa die leeftijd en mijn leeftijd en wat die allemaal weten van muziek en wat ze luisteren. Maar goed, lachen is ook gezond. Cheers!

Ja, en toch ben ik 15. Opkankeren dus.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 31-01-2006 13:57 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Hehehe Sukkel stoere jonge zo achter ze pc

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-01-2006 14:00 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 13:57 schreef Creepmime het volgende:
Hehehe Sukkel stoere jonge zo achter ze pc

Dat moet jij zeggen, met je gezanik op 'mannetjes van 14/15' die naar festivals gaan. Je bent zelf godverdomme 17.Buiten dat zie ik mezelf niet als iemand die 'minder' van Metal weet dan een willekeurig ander figuur hier op ZM. Aansteller.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-01-2006 14:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 14:00 schreef WhiteRider het volgende:
Dat moet jij zeggen, met je gezanik op 'mannetjes van 14/15' die naar festivals gaan. Je bent zelf godverdomme 17.Buiten dat zie ik mezelf niet als iemand die 'minder' van Metal weet dan een willekeurig ander figuur hier op ZM. Aansteller.

En je typt stukken beter dan dat misbaksel.

Stainthorpe
Usericon van Stainthorpe
Posted 31-01-2006 14:01 by Stainthorpe Wijzig reactieProfiel van StainthorpeQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

* VECH - TEN, VECH -TEN, VECHT - TEN!!! *

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 31-01-2006 14:12 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Jezus, what the fuck? Dat was inderdaad een opmerking die nergens op sloeg.. Mag ik nou niet meer me mening hier geven? En flikker op met je aanstellen ik bedoelde alleen dat jullie alles onder de 20 jaar nep vinden, en daarmee iedereen als hetzelfde zien. Opzich als jij dat zo ziet moet je dat vooral doen, maar hoef je nog niet vervolgens alleen maar te gaan lopen zeiken, schelden enz op elke opmerking die ik maak. Zeg dan gewoon niks of verbeter het. En ik voel me niet beter of wat dan ook dan iemand anders.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-01-2006 14:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 14:12 schreef Creepmime het volgende:
Jezus, what the fuck? Dat was inderdaad een opmerking die nergens op sloeg.. Mag ik nou niet meer me mening hier geven? En flikker op met je aanstellen ik bedoelde alleen dat jullie alles onder de 20 jaar nep vinden, en daarmee iedereen als hetzelfde zien. Opzich als jij dat zo ziet moet je dat vooral doen, maar hoef je nog niet vervolgens alleen maar te gaan lopen zeiken, schelden enz op elke opmerking die ik maak. Zeg dan gewoon niks of verbeter het. En ik voel me niet beter of wat dan ook dan iemand anders.

Uhu uhu.

Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com