IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-09-2006 17:51 by Nimbus Profiel van Nimbus

LOLZORZ


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-09-2006 18:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Al elf pagina's zonder mij.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2006 19:07 by stigma Profiel van stigma

Deel uw mening dan met ons.

Net op EenVandaag ook erg grappig. "Het verkiezingsdebat van Balkenende en Bos."
Met z'n vingertje.


Subtiel kamerolifantje


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-09-2006 19:19 by Heiden Profiel van Heiden

Verdomme, wat zag Lousewiesje er vandaag weer lekker uit tijdens de algemene beschouwingen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-09-2006 19:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 27 september 2006 16:33 schreef Misanthrope het volgende:
Lijkt mij inderdaad de beste.

CU zie ik niet in zee gaan met het CDA en de VVD.
En waarom niet? Rouwvoet heeft al aangegeven liever met CDA/VVD te gaan regeren dan met CDA/PvdA en PvdA/Groenlinks/SP wilde hij sowieso niet.

VVD/CDA zie ik jammer genoeg geen meerderheid halen. Ik vrees voor PvdA/CDA maar hoop op CDA/VVD/klein rechts. Al denk ik zelf dat het CDA/VVD/CU wordt; Al denk ik wel dat de PvdA de grootste partij wordt maar dan geen kabinet bijelkaar krijgt.
CDA/PvdA/VVD is geen optie. PvdA/CDA hebben samen een meerderheid. Waarom dan een derde erbij? Dat is alleen maar lastig regeren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-09-2006 22:56 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 september 2006 19:53 schreef kwelgeest het volgende:
En waarom niet? Rouwvoet heeft al aangegeven liever met CDA/VVD te gaan regeren dan met CDA/PvdA en PvdA/Groenlinks/SP wilde hij sowieso niet.

Het beleid van het CDA en de VVD is te rechts voor de CU. Dus tenzij de CU'ers hun christenzieltjes aan de duivel verkopen, zie ik ze niet in zee gaan met een CDA/VVD coalitie.

Viezelous geil, dit is pas geil!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-09-2006 1:34 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

, maar misschien komt het omdat ik zat ben


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-09-2006 12:06 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 september 2006 19:53 schreef kwelgeest het volgende:
En waarom niet? Rouwvoet heeft al aangegeven liever met CDA/VVD te gaan regeren dan met CDA/PvdA en PvdA/Groenlinks/SP wilde hij sowieso niet.
Apart . Laatstgenoemde coalitie komt toch nog wel het dichtste bij de christelijke normen en waarden. Dat men dan kerk en staat wil scheiden moet geen beletsel zijn lijkt me zo. Zou wel heel principieel worden anders.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2006 12:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 september 2006 22:56 schreef Misanthrope het volgende:



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2006 12:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mijn baas heerscht

Jammer dat die niet meer terugkomt


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2006 12:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 september 2006 12:26 schreef Jenje het volgende:
Mijn baas heerscht

Jammer dat die niet meer terugkomt

en wie mag dat dan zijn??


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-09-2006 12:28 by spectre Profiel van spectre

Die strontschepper Veerman


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2006 12:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 september 2006 12:27 schreef attila_de_hun het volgende:
en wie mag dat dan zijn??

Veerman .. minister die afgelopen jaren veel bereikt heeft ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2006 12:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 september 2006 12:35 schreef Jenje het volgende:
Veerman .. minister die afgelopen jaren veel bereikt heeft ..

Je bent niet alleen de CIA wordfuhrer maar ook voor Veerman zo te zien. Nou leuk in ieder geval voor voor dat hij zo ene geode baas voor je was blijkbaar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2006 12:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mwa, vind het naast Verdonk een minister die zich aan zijn uitgezette lijn houd en gewoon zorgt dat wat hij zegt doet ..

Door mjin werk ken ik zijn acties wat beter ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2006 12:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 september 2006 12:42 schreef Jenje het volgende:
Mwa, vind het naast Verdonk een minister die zich aan zijn uitgezette lijn houd en gewoon zorgt dat wat hij zegt doet ..

Door mjin werk ken ik zijn acties wat beter ..


Wat vind je ervan als mensen zeggen dat verdonk de kamer voorliegt? Luister, ik sta helemaal aan jou kant wat betreft streng zijn tegen illegalen etc (en strenger straffen ..) maar wel volgens de zelf opgelegde, en beschaafde, regels. En als Verdonk de kamer voorliegt is dat niet goed. (beschaafd vind ik belangrijk, ten minste "we"beschouwen ons toch "beter" als een willekeurige bananenrepubliek)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-09-2006 12:53 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 29 september 2006 12:42 schreef Jenje het volgende:
Mwa, vind het naast Verdonk een minister die zich aan zijn uitgezette lijn houd en gewoon zorgt dat wat hij zegt doet ..

Door mjin werk ken ik zijn acties wat beter ..
Hij wordt door veel mensen bestempeld als DE beste minister in dit kabinet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2006 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 september 2006 12:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat vind je ervan als mensen zeggen dat verdonk de kamer voorliegt? Luister, ik sta helemaal aan jou kant wat betreft streng zijn tegen illegalen etc (en strenger straffen ..) maar wel volgens de zelf opgelegde, en beschaafde, regels. En als Verdonk de kamer voorliegt is dat niet goed. (beschaafd vind ik belangrijk, ten minste "we"beschouwen ons toch "beter" als een willekeurige bananenrepubliek)
Mwa Verdonk moet wat communicatietrainingen volgen, that's all .. ze heeft nog teveel een idee van "alleen vertellen wat ik denk dat ze moeten weten" in d'r hoofd ..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-10-2006 23:15 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 september 2006 12:06 schreef Judge M. het volgende:
Apart . Laatstgenoemde coalitie komt toch nog wel het dichtste bij de christelijke normen en waarden. Dat men dan kerk en staat wil scheiden moet geen beletsel zijn lijkt me zo. Zou wel heel principieel worden anders.
Christenen gaan niet samen met post-communisten, miljeu extremisten en moa-adepten. Geen idee waar jij die onzin vandaan haalt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-10-2006 23:16 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 28 september 2006 22:56 schreef Misanthrope het volgende:
Het beleid van het CDA en de VVD is te rechts voor de CU. Dus tenzij de CU'ers hun christenzieltjes aan de duivel verkopen, zie ik ze niet in zee gaan met een CDA/VVD coalitie.


Ik denk eerder te liberaal dan te rechts. En als Rouvoet het zelf al aangeeft dat zijn voorkeur daar naar uit gaat..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-10-2006 23:17 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 september 2006 12:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat vind je ervan als mensen zeggen dat verdonk de kamer voorliegt? Luister, ik sta helemaal aan jou kant wat betreft streng zijn tegen illegalen etc (en strenger straffen ..) maar wel volgens de zelf opgelegde, en beschaafde, regels. En als Verdonk de kamer voorliegt is dat niet goed. (beschaafd vind ik belangrijk, ten minste "we"beschouwen ons toch "beter" als een willekeurige bananenrepubliek)
Wanneer heeft zij ooit doelbewust de kamer voorgelogen? Ze was een paar keer niet goed geinformeerd waardoor ze onwaarheden vertelde. Dat is iets anders.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-10-2006 23:17 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 oktober 2006 23:16 schreef kwelgeest het volgende:
Ik denk eerder te liberaal dan te rechts. En als Rouvoet het zelf al aangeeft dat zijn voorkeur daar naar uit gaat..
Ja och, daar was ik nog niet van op de hoogte en het lag nou niet echt voor de hand. Maar als het zo is, mooi zo!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-10-2006 23:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 oktober 2006 23:17 schreef Misanthrope het volgende:
Ja och, daar was ik nog niet van op de hoogte en het lag nou niet echt voor de hand. Maar als het zo is, mooi zo!
HP/De tijd van eer paar weken geleden. Nee dat rechtse zal het probleem niet zijn. CU heeft ook een vrij rechtse flank. Nee het probleem ligt hem bij het feit dat de CU de wetten over het homohuwlijk, euthanasie en abortus wilt terugdraaien. Alle drie dingen waar ik zelf voor ben en die ik de VVD, zeker onder Rutte, niet zie terugdraaien.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-10-2006 23:21 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Och, grote kans dat mijn stem toch richting de heer Wilders gaat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-10-2006 23:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 oktober 2006 23:21 schreef Misanthrope het volgende:
Och, grote kans dat mijn stem toch richting de heer Wilders gaat.
Wij gaan een cognacje drinken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen