IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 04-10-2006 17:00 by spectre Profiel van spectre

eem handtekening is wel wat anders als een naam. Volgens mij nog aardig anoniem.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2006 17:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Stemmen ook ...

Maar de publieke opinie zal zeker een rol gespeeld hebben ... maar zonder die publieke opinie hadden ze ook nooit aandacht gehad ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-10-2006 17:09 by spectre Profiel van spectre

Ik wil godverdomme wel mijn handtekening terug


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-10-2006 18:02 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 oktober 2006 17:00 schreef spectre het volgende:
eem handtekening is wel wat anders als een naam. Volgens mij nog aardig anoniem.
Ahm... je zet niet alleen een handtekening, maar je naam, adres enz. komen in een soort database, om fraude te voorkomen. Deze database is openbaar.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-10-2006 22:57 by spectre Profiel van spectre

A ok, dat wist ik niet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 06-10-2006 0:04 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 4 oktober 2006 15:15 schreef blonde rockgod het volgende:
Goh, zijn er binnenkort soms verkiezingen?

Lijkt er wel op!!

quote uit het PvdD nieuws:
quote:
De kabinetten Balkenende gaan de boeken in als de meest dieronvriendelijke regeringen uit de Nederlandse geschiedenis. Allerlei dierenbeschermingsmaatregelen waar meer dan 20 jaar aan gewerkt is, zijn onder leiding van Balkenende naar de prullenbak verwezen. Zo is het verbod op de legbatterij teruggedraaid en worden miljoenen biggetjes ondanks een beloofd verbod nog altijd zonder verdoving gecastreerd. Het nertsenfokverbod, dat onder Paars tot stand is gekomen en brede goedkeuring genoot onder de Nederlandse bevolking, is bij het aantreden van Balkenende zonder pardon van tafel geveegd en de Flora- en faunawet wordt structureel uitgehold door het huidige kabinet. Zelfs de zeer omstreden Koninklijke druk- en drijfjacht, wettelijk verboden sinds 2001, dreigt opnieuw te worden ingevoerd op verzoek van de Jagermeester van hare Majesteit.



gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-10-2006 15:19 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 oktober 2006 0:04 schreef scotfan het volgende:
Lijkt er wel op!!

quote uit het PvdD nieuws:




Zeg Scotfan, het is hier een metalforum geen politiek uithangbord.

Edit: En wat mot de broer van Fidel Castro in je avatar dan??

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 06-10-2006 15:20]


Against God and Government


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 06-10-2006 15:30 by Mikeee Profiel van Mikeee

Juán Castrijnissen?



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-10-2006 15:33 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 oktober 2006 15:30 schreef Mikeee het volgende:
Juán Castrijnissen?


lol


Against God and Government


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-10-2006 15:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 oktober 2006 13:14 schreef Mark het volgende:
Ik kan niet stemmen, want ik heb me niet geregistreerd bij de Nederlandse ambassade na mijn verhuizing naar Engeland dus ik neem aan dat ik geen stembiljet hoef te verwachten. Sowieso vind ik eigenlijk dat, nu ik niet meer in Nederland woon, ik ook niet meer zou moeten stemmen voor een Nederlandse regering. Toch doen veel mensen die in het buitenland wonen dit wel. Wat zijn de ervaringen van anderen hier aanwezig die in het buitenland wonen of andersom? (ik geloof dat we fhier wat scandinavie-gangers etc hebben, en Chelman natuurlijk).


Ik stem in zowel de Poolse als Nederlandse verkiezingen daar ik beide paspoorten heb. Voor mij is het simpel: ik betaal in beide landen belasting, ik heb in beide landen bepaalde materiële en immateriële belangen, zodoende neem ik in beide landen deel aan het stemproces.

Het 'wooncriterium' vind ik onbelangrijk (waar trek je de grens, als je voor vier jaar in de VS gaat werken...mag je dan ook niet meer in NL stemmen?). De enige twee criteria die ik hanteer zijn het stemrecht en de aanwezigheid van een werkelijk belang bij de stemming. Dat laatste lijkt me evident. Wat het stemrecht betreft ligt het wat ingewikkelder. Op zich is er iets voor te zeggen om je oude nationaliteit (en dus stemrecht) op te geven wanneer je ergens genaturaliseerd wordt. Aan de andere hand is er ook iets te zeggen voor het behoud van dubbele nationaliteit (al is het alleen voor kinderen van gemengde koppels). Daar zijn veel argumenten voor en tegen en daarom beperk ik mij tot het 'belang hebben bij' en stem lekker twee keer.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-10-2006 15:38 by spectre Profiel van spectre

Jenje! Dubbel paspoort hiero!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-10-2006 15:39 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 oktober 2006 15:36 schreef Chelman het volgende:
Ik stem in zowel de Poolse als Nederlandse verkiezingen daar ik beide paspoorten heb. Voor mij is het simpel: ik betaal in beide landen belasting, ik heb in beide landen bepaalde materiële en immateriële belangen, zodoende neem ik in beide landen deel aan het stemproces.

Het 'wooncriterium' vind ik onbelangrijk (waar trek je de grens, als je voor vier jaar in de VS gaat werken...mag je dan ook niet meer in NL stemmen?). De enige twee criteria die ik hanteer zijn het stemrecht en de aanwezigheid van een werkelijk belang bij de stemming. Dat laatste lijkt me evident. Wat het stemrecht betreft ligt het wat ingewikkelder. Op zich is er iets voor te zeggen om je oude nationaliteit (en dus stemrecht) op te geven wanneer je ergens genaturaliseerd wordt. Aan de andere hand is er ook iets te zeggen voor het behoud van dubbele nationaliteit (al is het alleen voor kinderen van gemengde koppels). Daar zijn veel argumenten voor en tegen en daarom beperk ik mij tot het 'belang hebben bij' en stem lekker twee keer.


Dus je bent net zo "fout" als dat 2e kamerlid? Mij maakt het niets uit hoor.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-10-2006 15:44 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 oktober 2006 15:36 schreef Chelman het volgende:
ik betaal in beide landen belasting, ik heb in beide landen bepaalde materiële en immateriële belangen, zodoende neem ik in beide landen deel aan het stemproces.

De enige twee criteria die ik hanteer zijn het stemrecht en de aanwezigheid van een werkelijk belang bij de stemming.



Kan ik mij geheel in vinden. Aangezien ik (nog) geen aandrang voel me te laten naturaliseren tot Engelsman, maar aan de andere kant ook niet verwacht in de (nabije) toekomst terug naar Nederland te verhuizen, vind ik persoonlijk dat ik geen belang heb bij het stemmen voor Nederland.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-10-2006 15:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 oktober 2006 15:39 schreef blonde rockgod het volgende:
Dus je bent net zo "fout" als dat 2e kamerlid? Mij maakt het niets uit hoor.


Dat is een andere kwestie. Zij bekleedt een publieke functie. Zij gebruikt haar dubbele nationaliteit om een voor haar onwelgevallige beslissing tegen te houden. Dat is voldoende reden om haar uit haar functie van parlamentariër te ontheven (alsof het feit dat ze een GL-hoer is niet voldoende was ), zij wekt namelijk een schijn van partijdigheid in nationale belangen op --> ovens.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2006 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 oktober 2006 15:38 schreef spectre het volgende:
Jenje! Dubbel paspoort hiero!
Chelman is geen kamerlid he ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-10-2006 15:51 by spectre Profiel van spectre

Niet? Dan ga ik niet stemmen 22 november.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-10-2006 15:52 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 oktober 2006 15:45 schreef Chelman het volgende:
Dat is een andere kwestie. Zij bekleedt een publieke functie. Zij gebruikt haar dubbele nationaliteit om een voor haar onwelgevallige beslissing tegen te houden. Dat is voldoende reden om haar uit haar functie van parlamentariër te ontheven (alsof het feit dat ze een GL-hoer is niet voldoende was ), zij wekt namelijk een schijn van partijdigheid in nationale belangen op --> ovens.



Mwoah, ik vind niet dat het wat uitmaakt of je in de 2e kamer zit of niet, de regels gelden voor iedereen. En als zij met 2 paspoorten loopt te zwaaien om iets te bewerkstelligen, moet ze dat maar lekker doen. Daar geeft de wetgeving dan ruimte voor, anders moeten ze 2e kamerleden maar verplichten om 1 nationaliteit te hebben, waar overigens wel wat voor te zeggen valt.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2006 15:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ben sowieso tegen het hele dubbele nationaliteit gedoe. Je kiest maar welke je aan wilt houden ..


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-10-2006 16:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 oktober 2006 15:54 schreef Jenje het volgende:
Ben sowieso tegen het hele dubbele nationaliteit gedoe. Je kiest maar welke je aan wilt houden ..
Ja Chelman, wat wordt het, are you with us, or against us?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2006 16:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 oktober 2006 16:04 schreef Misanthrope het volgende:
Ja Chelman, wat wordt het, are you with us, or against us?
Juist!
Rug tegen de muur!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2006 16:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gelukkig, our saviour ....

Joao Varela wil toch in Kamer

Uitgegeven: 6 oktober 2006 14:30
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 14:34

DEN HAAG - LPF-Kamerlid Joao Varela wil na de verkiezingen op 22 november toch terugkomen in de Tweede Kamer. Hij heeft zich verkiesbaar gesteld voor de Lijst vijf Fortuyn, de opvolger van de LPF.

Varela maakte zaterdag op het partijcongres nog bekend níet te willen terugkeren in de Tweede Kamer en weer naar het bedrijfsleven te willen. Na een gesprek met lijsttrekker Olaf Stuger heeft Varela nu toch besloten terug te keren.


Varela neemt de vierde plaats in op de kandidatenlijst, na Olaf Stuger, Mat Herben en het Westlandse raadslid Coby Gardien.

"Ik ben nog jong genoeg om over vier jaar de stap naar het bedrijfsleven of de sportwereld te zetten. Ik ben geen wegloper, zeker niet in deze spannende tijden. Ik voel mij emotioneel verbonden met de partij van Pim Fortuyn sinds ik mij op 12 februari 2002 aan zijn huisdeur heb gemeld", aldus Varela.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-10-2006 16:43 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 oktober 2006 16:21 schreef Jenje het volgende:
"Ik voel mij emotioneel verbonden met de partij van Pim Fortuyn sinds ik mij op 12 februari 2002 aan zijn huisdeur heb gemeld", aldus Varela.



De achterdeur zeker. Hur hur.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 07-10-2006 1:42 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 6 oktober 2006 15:19 schreef Rotzak het volgende:
Zeg Scotfan, het is hier een metalforum geen politiek uithangbord.

Ik quote even een paar puntjes die aangeven dat dit kabinet niet veel heeft gedaan om de situatie van de dieren te verbeteren.
quote:

Edit: En wat mot de broer van Fidel Castro in je avatar dan??


Ik ben lokaal bestuurslid van de SP afdeling Stadskanaal.


[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 07-10-2006 1:44]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-10-2006 13:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 oktober 2006 1:42 schreef scotfan het volgende:
Ik ben lokaal bestuurslid van de SP afdeling Stadskanaal.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-10-2006 14:20 by spectre Profiel van spectre

Wat is daar de humor van?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen