![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
eem handtekening is wel wat anders als een naam. Volgens mij nog aardig anoniem. ![]() |
|
Ik wil godverdomme wel mijn handtekening terug ![]() ![]() |
|
quote:Ahm... je zet niet alleen een handtekening, maar je naam, adres enz. komen in een soort database, om fraude te voorkomen. Deze database is openbaar. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
A ok, dat wist ik niet ![]() ![]() |
|
quote: Lijkt er wel op!! quote uit het PvdD nieuws: quote: gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: Zeg Scotfan, het is hier een metalforum geen politiek uithangbord. Edit: En wat mot de broer van Fidel Castro in je avatar dan?? [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 06-10-2006 15:20] Against God and Government ![]() |
|
Juán Castrijnissen? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: lol ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Ik stem in zowel de Poolse als Nederlandse verkiezingen daar ik beide paspoorten heb. Voor mij is het simpel: ik betaal in beide landen belasting, ik heb in beide landen bepaalde materiële en immateriële belangen, zodoende neem ik in beide landen deel aan het stemproces. Het 'wooncriterium' vind ik onbelangrijk (waar trek je de grens, als je voor vier jaar in de VS gaat werken...mag je dan ook niet meer in NL stemmen?). De enige twee criteria die ik hanteer zijn het stemrecht en de aanwezigheid van een werkelijk belang bij de stemming. Dat laatste lijkt me evident. Wat het stemrecht betreft ligt het wat ingewikkelder. Op zich is er iets voor te zeggen om je oude nationaliteit (en dus stemrecht) op te geven wanneer je ergens genaturaliseerd wordt. Aan de andere hand is er ook iets te zeggen voor het behoud van dubbele nationaliteit (al is het alleen voor kinderen van gemengde koppels). Daar zijn veel argumenten voor en tegen en daarom beperk ik mij tot het 'belang hebben bij' en stem lekker twee keer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Jenje! Dubbel paspoort hiero! ![]() |
|
quote: Dus je bent net zo "fout" als dat 2e kamerlid? Mij maakt het niets uit hoor. ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Kan ik mij geheel in vinden. Aangezien ik (nog) geen aandrang voel me te laten naturaliseren tot Engelsman, maar aan de andere kant ook niet verwacht in de (nabije) toekomst terug naar Nederland te verhuizen, vind ik persoonlijk dat ik geen belang heb bij het stemmen voor Nederland. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Dat is een andere kwestie. Zij bekleedt een publieke functie. Zij gebruikt haar dubbele nationaliteit om een voor haar onwelgevallige beslissing tegen te houden. Dat is voldoende reden om haar uit haar functie van parlamentariër te ontheven (alsof het feit dat ze een GL-hoer is niet voldoende was ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Chelman is geen kamerlid he ... ![]() |
|
Niet? Dan ga ik niet stemmen 22 november. ![]() |
|
quote: Mwoah, ik vind niet dat het wat uitmaakt of je in de 2e kamer zit of niet, de regels gelden voor iedereen. En als zij met 2 paspoorten loopt te zwaaien om iets te bewerkstelligen, moet ze dat maar lekker doen. Daar geeft de wetgeving dan ruimte voor, anders moeten ze 2e kamerleden maar verplichten om 1 nationaliteit te hebben, waar overigens wel wat voor te zeggen valt. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Ben sowieso tegen het hele dubbele nationaliteit gedoe. Je kiest maar welke je aan wilt houden .. ![]() |
|
quote:Ja Chelman, wat wordt het, are you with us, or against us? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Juist! Rug tegen de muur!! ![]() |
|
Gelukkig, our saviour .... Joao Varela wil toch in Kamer Uitgegeven: 6 oktober 2006 14:30 Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 14:34 DEN HAAG - LPF-Kamerlid Joao Varela wil na de verkiezingen op 22 november toch terugkomen in de Tweede Kamer. Hij heeft zich verkiesbaar gesteld voor de Lijst vijf Fortuyn, de opvolger van de LPF. Varela maakte zaterdag op het partijcongres nog bekend níet te willen terugkeren in de Tweede Kamer en weer naar het bedrijfsleven te willen. Na een gesprek met lijsttrekker Olaf Stuger heeft Varela nu toch besloten terug te keren. Varela neemt de vierde plaats in op de kandidatenlijst, na Olaf Stuger, Mat Herben en het Westlandse raadslid Coby Gardien. "Ik ben nog jong genoeg om over vier jaar de stap naar het bedrijfsleven of de sportwereld te zetten. Ik ben geen wegloper, zeker niet in deze spannende tijden. Ik voel mij emotioneel verbonden met de partij van Pim Fortuyn sinds ik mij op 12 februari 2002 aan zijn huisdeur heb gemeld", aldus Varela. ![]() |
|
quote: De achterdeur zeker. Hur hur. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ik quote even een paar puntjes die aangeven dat dit kabinet niet veel heeft gedaan om de situatie van de dieren te verbeteren. quote: Ik ben lokaal bestuurslid van de SP afdeling Stadskanaal. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 07-10-2006 1:44] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Wat is daar de humor van? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |