IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-09-2006 20:34 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 september 2006 18:17 schreef Misanthrope het volgende:
de SP (opvolger van de CPN)
Terug naar school jij! Beide partijen hebben jarenlang naast elkaar bestaan. De CPN is samen met o.a. de PSP en de PPR (waar mijn ouders nog actief in waren) opgegaan in Groen Links.

Wederom erg jammer bezig Misanthrope. Met je mooie aannames.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-09-2006 20:39 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 september 2006 20:34 schreef Judge M. het volgende:
Terug naar school jij! Beide partijen hebben jarenlang naast elkaar bestaan. De CPN is samen met o.a. de PSP en de PPR (waar mijn ouders nog actief in waren) opgegaan in Groen Links.

Wederom erg jammer bezig Misanthrope. Met je mooie aannames.


Je probeert nu zijn woorden mooi te verdraaien maar je weet dat hij gewoon gelijk had aangezien de KPN/ML (oude naam van SP) een afsplitsing van de KEN was, wat op haar beurt een afsplitsing van de CPN was.

Oftewel: Terug naar school jij!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-09-2006 20:41 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik citeer hem letterlijk. Bril een keer poetsen misschien?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-09-2006 20:44 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 september 2006 20:18 schreef attila_de_hun het volgende:
zie bijv.

http://www.mnp.nl/nl/publicaties/2006/Natuurbalans2006.html

Het CBS leert dat er minder geld is uitgegeven aan landschap- en natuurbeheer.
Hier staan sowieso veel rapporten over de veranderingen van de natuur in NL. En je hoeft me zelf natuurlijk niet te geloven maar ik ben redelijk op de hoogte. Ik ken ook mensen die (ook op professionele basis) vaste meetnetroutes op een regelmatige basis de soorten noteren en de trends evalueren. en de conclusie is nagenoeg eenduidig. Variatie in soortsamenstelling binnen en tussen gebieden neemt af terwijl overal de zelfde soorten de plaats innemen. maar goed, dit is nu zeer off topic. en om de discussie hierover verder te voeren zou een eigen topic moeten worden geopend wordenlijkt me.


Dat is allemaal mooi en wel maar dat was mijn vraag niet.

Ik vroeg (wat volgens jou niet mag): "Waar schort het precies aan (milieubeleid) en welke onjuiste maatregelen zijn er genomen?"

Met andere woorden: welke concrete maatregelen die door CDA/VVD genomen zijn op gebied van natuurbeswcherming ben je tegen en welke concrete maatregelen worden door andere partijen (GL, SP etc.) genomen/voorgesteld om dit beter dan CDA/VVD te doen? Ik wil dat uit interesse weten.

Ook vraag ik me af in hoeverre de situatie die je boven schetst een gevolg is van Kabinet Balkenende en in hoeverre het een resultaat is van mismanagement dat al eerder plaatsvond?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-09-2006 20:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 september 2006 20:41 schreef Judge M. het volgende:
Ik citeer hem letterlijk. Bril een keer poetsen misschien?


Het punt is dat hij dus wel gelijk heeft wanneer hij zegt dat de CPN een voorloper van de SP is.

quote:

De SP is opgericht in oktober 1971 onder de naam Kommunistiese Partij Nederland/Marxisties Leninisties (KPN/ML), als afsplitsing uit de Kommunistiese Eenheidsbeweging Nederland (KEN) die op haar beurt een voortzetting was van een, bij de ideologische breuk tussen China en de Sovjet-Unie ontstane, maoïstische afsplitsing van de CPN: het Marxistisch Leninistisch Centrum Nederland. Een belangrijke factor binnen al deze bewegingen was de Rotterdamse pijpfitter en politiek activist Daan Monjé. Bij de oprichting van de KEN werd hij bijgestaan door Nico Schrevel met wie hij echter na verloop van tijd gebrouilleerd raakte.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-09-2006 20:47 by M. Profiel van M.

Of ze nou communisten of niet zijn, of Jan Marijnissen nou wel of niet sympathie voor Mao heeft, interesseert me niet. De SP krijgt mijn stem niet, niet omdat ze wel of niet Marx in de boekenkast hebben staan, maar omdat ik hun standpunten keihard vind zuigen. Klaar.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 27-09-2006 20:47]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-09-2006 20:49 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 september 2006 20:47 schreef M. het volgende:
Of ze nou communisten of niet zijn, of Jan nou wel of niet sympathie voor Mao heeft, interesseert me niet. De SP krijgt mijn stem niet, niet omdat ze wel of niet Marx in de boekenkast hebben staan, maar omdat ik hun standpunten keihard vind zuigen. Klaar.


Dat is volstrekt helder. Volgens mij is de hele discussie ontstaan uit het feit dat Judge zelf in een van de eerste posts van dit topic gelijk weer de Mao en Che vergelijkingen uit de kast trok. Het was een soort van verdediging dat nog voor een aanval plaats vond.

quote:
Op 27 september 2006 14:16 schreef Chelman het volgende:

En verder happen SP'ers zooooo HEERLIJK op alle Mao opmerkingen dat het zonde zou zijn om ze niet te maken.


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 27-09-2006 20:50]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-09-2006 20:52 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

VEE VEE DEE!! VEE VEE DEE!


"This one is older than shit, heavier than time!"


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 27-09-2006 21:36 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

stem voor! stem SP!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-09-2006 21:38 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

stem tegen was het toch? stelletje met-alle-winden-mee-waaiers! onee dat was pvda

bos is de klos!


Je moeder.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 27-09-2006 21:41 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

vik kwam aan met het "stem kut! stem SP", niet ik..


Morbius
Usericon van Morbius
Posted 27-09-2006 21:41 by Morbius Profiel van Morbius

iets zegt mij dat hier veel studenten rondhangen!

die stemmen namelijk graag VVD. balen ze vaak van als ze vroegtijdig stoppen met school en beroepswerkloze worden want dan heb je niet zoveel meer aan ze.

desalniettemin ieder zijn ding.

zou het trouwens niet leuk zijn om gewoon beschaafd te discussieren? ik geloof namelijk dat wat ik hier tot nu toe heb gelezen meer lijkt op een soort van welles niettus tussen super fanboys. lees ik ook vaak op computergame fora:
Super gamer XBOXRoels: XBOX Roels
SUpErtFreek PS2DaSHeit: Echt niet Sony is veel beter dan de MS corporate geeks

Ik weet niet hoor vaak ligt de waarheid in het midden en VVDers die discusseren met SPers is hetzelfde als Stalin en Nixon laten bepalen welk boomblad het groenst is. ze gaan er niet uitkomen want ze willen er ook niet uitkomen.

ZO

UG


"All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-09-2006 21:42 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

klopt

maar onder stuidenten is het vaker sp en gaan ze naar vvd als ze merken dat ze genaaid worden als ze een baan hebben


Je moeder.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 27-09-2006 21:44 by Cainam Ladicius Profiel van Cainam Ladicius

Bij mijn studie stemmen weer veel lui links, het hangt volgens mij daarom ook erg van de studie af. Bij economie+rechten-achtige studie schijnt de meerderheid rechts te stemmen bijvoorbeeld. En zelfs per stad schijnt het nog erg te verschillen.



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 27-09-2006 21:45 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik heb een sociale opleiding gevolgd maar weet niet of dat invloed heeft op mijn keuze en principes


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-09-2006 21:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 september 2006 20:44 schreef Chelman het volgende:
Met andere woorden: welke concrete maatregelen die door CDA/VVD genomen zijn op gebied van natuurbeswcherming ben je tegen en welke concrete maatregelen worden door andere partijen (GL, SP etc.) genomen/voorgesteld om dit beter dan CDA/VVD te doen? Ik wil dat uit interesse weten.

Ook vraag ik me af in hoeverre de situatie die je boven schetst een gevolg is van Kabinet Balkenende en in hoeverre het een resultaat is van mismanagement dat al eerder plaatsvond?



Dat laatste is een feit. Achteruitgang van natuurwaarden is een cummulatief proces, wat allang aan de gang is. Wel kan gezegd blijven worden dat de balkenende regeringen er weinig aan hebben gedaan om deze trend te doen ombuigen.
In hoeverre moet ik op de materie ingaan? Het is moeilijk om ecologische processen te beschrijven in ene korte post maar laat ik het zo zeggen om ecologische processen ( hiertoe behoort een hele reeks aan processen eigenlijk zoals migratie van soorten, alle nutrientenkringlopen, etc etc) is gewoon oppervlakte nodig oftewel grond. En onder deze regering is de subsidie(ik hoop dat de huivers langs je rug niet te ernstig zijn )sterk teruggedraaid. Verder zijn allerlei wetten weer versoepeld(met betrekking tot ammoniak etc) wat niet ten goede is voor de natuurwaarden binnen de reeds aanwezige natuurgebieden. Dit zijn hopelijk concrete punten.
Wat de andere partijen hier aan zouden hebben gedaan is een zeer moeilijke vraag en ik moet gewoon eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Want zoals gezegd, natuurbescherming is geen links/rechts kwestie. Een vergelijking van de standpunten leert dat het allemaal een min of meer gelijk programma hebben met wat nuace verschillen . Alleen GL is meer uitgesproken in haar standpunten. (maar ik stem hier nog niet op ook al zetten ze een bazooka tegen mijn hoofd). Op zich zie ik het dus somber in wat betreft dit punt, ongeacht de regering die gaat komen (en ik ben dus nog een zwevende kiezer).

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-09-2006 21:48]


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 27-09-2006 21:48 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

quote:
Op 27 september 2006 21:41 schreef Morbius het volgende:
iets zegt mij dat hier veel studenten rondhangen!

BLABLABLA

ZO

UG


[offtopic] je moet je nog voorstellen in het welkoms topic Eelco dat is een must [/offtopic]


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-09-2006 21:49 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

nog meer apeldoorns volk?


Je moeder.


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 27-09-2006 21:50 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

nah. deventer


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 27-09-2006 21:51 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

praktisch hetzelfde


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-09-2006 22:06 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

"wij krijgen zojuist bericht dat het anarchistisch stemlokaal is afgebrand"


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-09-2006 22:11 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 27 september 2006 21:42 schreef karnivoor het volgende:
klopt

maar onder stuidenten is het vaker sp en gaan ze naar vvd als ze merken dat ze genaaid worden als ze een baan hebben


Nou, echt veel studenten stemmen VVD hoor.

Ik niet natuurlijk, ik doe 22 november mijn rode uniform aan.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 27-09-2006 22:16 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

en zo mag ik het horen!

heb btw weer een nieuwsbrief van de AFA gehad over een demonstratie....

zo maar eens ff lezen als ik hem nog niet verwijderd heb


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-09-2006 22:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 september 2006 21:41 schreef Morbius het volgende:
balen ze vaak van als ze vroegtijdig stoppen met school en beroepswerkloze worden want dan heb je niet zoveel meer aan ze.



Dat zijn dus parasieten die dor eigen toedoen falen ondanks de geboden kansen. Gelukkig hebben de PvdA en GL ook al ingezien dat je dit soort figuren niet moet ondersteunen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-09-2006 22:21 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 september 2006 21:44 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Bij mijn studie stemmen weer veel lui links, het hangt volgens mij daarom ook erg van de studie af. Bij economie+rechten-achtige studie schijnt de meerderheid rechts te stemmen bijvoorbeeld. En zelfs per stad schijnt het nog erg te verschillen.


Rechten is traditioneel rood eigenlijk.


Het roodst zijn al die Sociaal-nog wat-diensteverlenende nep-'studies'. Niet vreemd. Die 'studenten' hebben een leger kanslozen nodig in de toekomst om werk te hebben.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen