![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
niet stemmen is toch een keuze die je maakt? het is stemrecht, geen stemplicht. feit blijft wel dat niet-stemmers geen recht hebben tot zeiken. ![]() |
|
Ja jammer dat de PNVD niet meedoet he ![]() ![]() |
|
Tja, ik heb mijn handtekening op 15 verschillende manieren ingevuld, zelfs dat hielp niet ... ![]() |
|
quote:Natuurlijk wel, ik ben een Hollander. Ik heb ook niet te klagen over het feit dat mijn uitkering is ingekrimpt. Iets met inkomsten uit werk enzo. @Spectre: Cry me a river! En noem me please geen padlarf, daar ga ik me zo slecht bij voelen. Had ik maar een cam, dan zag je de traantjes nu. ![]() |
|
quote: he!! net gaf je aan dat je op de Sp zou gaan stemmen ![]() ![]() (ik zou als ik jou was op Verdonk stemmen, die kan jou goedkeuring toch dragen??) ![]() |
|
Wat kan dat bonkige wijf niet dragen dan? Al gaat Jenje op haar rug zitten hehe ![]() ![]() |
|
quote:Geen grapjes maken Attila, dat valt onder ridiculisering en dat is niet conform de policy des forums. Zit idd wel veel VVD te denken maar ook die weer niet met volle overtuiging ... Verdonk an sich prima, maar die is toch wat te heimelijk ... ![]() |
|
quote: Maar dan mag ik dan weer aannemen dat jij daarjuist GEEN grapje maakte wat betreft je stemkeuze ![]() (nu weer seriesu is een nieuwe rechtse partij niks voor joud dan? ik neem ook aan dat allochtonen en asielzoekers een belangrijk punt voor jou is) ![]() |
|
Hmm, dat zijn meer van die schreeuw partijen, er moet een goede oplossing komen, het probleem aankaarten kan ik ook wel. En ze zijn vaak niet breed genoeg qua onderwerpen .... ![]() |
|
quote: ik vermoed dat je dan uiteindelijk bij de VVD uit zult komen. ![]() |
|
quote:Mja ... denk het idd ... ![]() |
|
ieuw ![]() ![]() |
|
quote:Sorry dat we niet allemaal de Grote Leider volgen. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
hoeveel van je salaris stort jij in de SP kas Spectre? ![]() |
|
Ik heb geen salaris ![]() ![]() |
|
quote:Hij zou toch alles op het minimumloon na in de kassa van Grote Jan moeten stoppen? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-10-2006 13:38] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Dan ben je of een parasiet of pers je de gewone man af! ![]() |
|
quote:Ik heb ook geen salaris. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Dat laatste graag! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-10-2006 13:40] ![]() |
|
quote:Hehehe idd, heb wel eens gelezen dat Grote Jan dat zelf idd wel doet ... Sterker nog dat hij het splid is die het grootste deel van zijn inkomen in de staa.. partijkas dumpt. ![]() |
|
quote:Wie? Balkenende? ![]() ![]() |
|
quote:Alles behalve Bos ... ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-10-2006 13:50] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |