![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik moet eerlijk bekennen dat ik haar voorheen ook niet kende. De dag erna ging ze overigens weer de fout in: een reporter van een dagelijks tv programma bracht haar een taart en een bril en voor het oog van diverse bezoekers van het parlementsgebouw ging ze wederom gruwelijk de fout in. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-10-2006 16:33] ![]() |
|
Volgens kieskompas.nl: ![]() Hmmm, niet slecht. Zeau hoort dat. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 26-10-2006 21:47] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
ik zit precies op fortuyn, recht onder jouw markering dus "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
ik zat onder PVV zo`n beetje op de SGP ![]() had mezelf wel wat meer richting de VVD ingedeeld "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Ik zat dus rechtsonder de PVV. In economisch opzicht gelijk met de VVD, alleen voor de rest wat conservatiever... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
ik ongeveer op pvv. leuk. ik vertrouw die splinterpartijen voor geen meter Je moeder. ![]() |
|
Hmmzz. volgens kieskompas ben ik schijnbaar links/progressief en ben ik een groenlinkser. ik ben er nog niet helemaal overuit ![]() ![]() |
|
Hehe, ik zit bij de Christen Unie Toch zondag misschien maar naar de kerk gaan ![]() ![]() |
|
quote: NEKSCHOT !!!!!!!!! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: wat een infantiele reactie, had ook niets anders verwacht ![]() |
|
Van iemand die nog met robots speelt moet je ook niet teveel verlangen ![]() ![]() |
|
En wat ga je stemmen dan *kies links and Ollie gets it!) ![]() |
|
Wat heeft Raj hier nu weer mee te maken? ![]() ![]() |
|
Ollie is ook konijn van Bitchslap .. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Oh ja ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Volgens het kieskompas ben ik een onverbeterlijke linkse rakker... ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Hehe, me too. Ik sta het dichts bij SP en het verst van de PVV vandaan. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Volgens kieskompas dichts bij het CDA en het verste weg bij Groenlinks, op het plaatje zat ik midden in de driehoek van CDA, VVD en Fortuyn. ![]() |
|
Wat een stel linkse hippies hier. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
hmm.... mijn potloodje staat op de pvda... en t verst verwijderd van de pvv alleen staat wouter bos me helemaal niet aan.... Unholy Alliance! en even reclame maken voor een stoer festival: www.Rosrock.nl ![]() |
|
quote:Je hebt overal 'neutraal' en 'geen mening' ingevuld? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 27-10-2006 14:19] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |