IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2006 14:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 oktober 2006 13:48 schreef Jenje het volgende:
Alles behalve Bos ...


ik ben toch benieuwd, en graag een serieus antwoord. heb je nu echt zo een hekel aan hem of is hetgewoon een beetje internetrellen??? En als je een hekel aan hem hebt, waarom dan?? hij onderscheid zich weing tot niks van de gemiddelde CDA-of VVD-gladjanus naar mijn mening.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-10-2006 14:07 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 oktober 2006 14:05 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben toch benieuwd, en graag een serieus antwoord. heb je nu echt zo een hekel aan hem of is hetgewoon een beetje internetrellen??? En als je een hekel aan hem hebt, waarom dan?? hij onderscheid zich weing tot niks van de gemiddelde CDA-of VVD-gladjanus naar mijn mening.
Ow jawel, hij praat het simpele volk naar de mond, maar heeft ondertussen een heel andere agenda. Hij wil geen premier worden voor Nederland.

Overigens is Rutte in mijn ogen een Wouter Bos 2.0.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-10-2006 14:07 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 oktober 2006 14:05 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben toch benieuwd, en graag een serieus antwoord. heb je nu echt zo een hekel aan hem of is hetgewoon een beetje internetrellen??? En als je een hekel aan hem hebt, waarom dan?? hij onderscheid zich weing tot niks van de gemiddelde CDA-of VVD-gladjanus naar mijn mening.


Sory hoor maar Bos is gewoon een draaikonterige, leugenachtige padlarf. Zelfs Jantje Maorijnissen heeft meer intgegriteit in zijn pink dan Woutertje Bos die zich door Agnes Kant met een strap on dildo zou laten nemen voor een zetel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2006 14:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik vind hem een showman, zijn punten en gepraat lopen over van het publiek bewerken en hij zweeft van hot naar her, vind de PvdA ook erg vaak terug komen op eerdere uitspraken en punten die ze gehad hebben radicaal wijzigen.

Ik denk dat hij de druk van een echte politieke functie niet aan kan aangezien hij zijn woord dan waar moet maken en ik verwacht dat hij dat niet kan.

Ja, heeft veel met uitstraling en perceptie te maken, maar ook dat is belangrijk.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2006 14:09 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 18 oktober 2006 14:07 schreef Chelman het volgende:
Sory hoor maar Bos is gewoon een draaikonterige, leugenachtige padlarf. Zelfs Jantje Maorijnissen heeft meer intgegriteit in zijn pink dan Woutertje Bos die zich door Agnes Kant met een strap on dildo zou laten nemen voor een zetel.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2006 14:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

WOW, dat kwam er uitgevlogen bij rechts ZM Ik dank jullie voor jullie snelle reply maar ik kan niet anders concluderen dat het merendeel van de CDA'ers en VVD-ers hier ook aan voldoet. Ik denk zelfs dat dat een essentiele eigenschap is van een "beroeps"politicus , de ene doet het alleen mogelijk meer openlijk???

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-10-2006 14:12]


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2006 14:13 by spectre Profiel van spectre

nogmaals


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2006 14:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 oktober 2006 14:07 schreef Misanthrope het volgende:
Ow jawel, hij praat het simpele volk naar de mond, maar heeft ondertussen een heel andere agenda. Hij wil geen premier worden voor Nederland.

Overigens is Rutte in mijn ogen een Wouter Bos 2.0.


wat is die agenda dan???? (wow een echte samenzweringstheorie??)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2006 14:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 oktober 2006 14:13 schreef spectre het volgende:
nogmaals

pasop dat je geen nekkrampen krijgt


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-10-2006 14:21 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 oktober 2006 14:13 schreef attila_de_hun het volgende:
wat is die agenda dan???? (wow een echte samenzweringstheorie??)
Geen complot. Bosje houdt simpelweg van macht. Binnen het bedrijfsleven kon hij dat niet krijgen, omdat hij té glad was, dus nu probeert hij het in de politiek.

Laat ik het zo zeggen, als VVD de hipste partij was, dan zat Bos bij de VVD.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-10-2006 14:21]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2006 14:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 oktober 2006 14:21 schreef Misanthrope het volgende:
Geen complot. Bosje houdt simpelweg van macht. Binnen het bedrijfsleven kon hij dat niet krijgen, omdat hij té glad was, dus nu probeert hij het in de politiek.

Laat ik het zo zeggen, als VVD de hipste partij was, dan zat Bos bij de VVD.


gold dat dan ook voor Bolkenstijn volgesn jou?? (die komt ook uit het bedrijfsleven, zelfs uit hetzelfde bedrijf als ik het correct heb)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-10-2006 14:26 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 oktober 2006 14:25 schreef attila_de_hun het volgende:
gold dat dan ook voor Bolkenstijn volgesn jou?? (die komt ook uit het bedrijfsleven, zelfs uit hetzelfde bedrijf als ik het correct heb)
Nee. Bolkestein kon wel succesvol zijn in het bedrijfsleven en hij had zijn standpunten, niet de standpunten van de waan van de dag.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-10-2006 14:29 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 18 oktober 2006 12:50 schreef Jenje het volgende:
Ik vind die studiefinanciering aan jou een beetje een zinloze uitgave ...


Ach die lullige 60 euro in de maand doet het 'm ook niet, ik betaal alles grotendeels zelf. Wat ik wil zeggen is, dat hoe harder je werkt hoe minder je op een gegeven moment verdiend. Ik baal er van dat ik weer voor een andere piet lul moet gaan betalen. Stufi staat daar los van, daar heeft iedereen recht op, zo ook jij. Er is niks mis met wat sociale steun, zolang je maar met je luie reet van de bank komt.


Against God and Government


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-10-2006 14:30 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Dus stem je VVD, Fortuyn of Een NL.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-10-2006 14:38 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Maargoed die hele politiek is na 1945 nog geen reet veranderd, iedereen loopt steeds te zanniken van dit en dat, maar ondertussen wel iedere 4 jaar op het Christelijk Democratisch Achterbaks stemmen, althans hier in de streek, stompzinnige katholieke rotboeren.


Against God and Government


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-10-2006 15:20 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-10-2006 15:25 by Argus Profiel van Argus

UW UITSLAG: stembeter
Jij bent middenmiddenmiddenpersoon met conservatieve neigingen. Een meningsloze saaie larve die zich schikt naar wat anderen vinden. Waarschijnlijk heb je geen persoonlijkheid en doe je graag wat anderen al voor jou deden. D66, maar eigenlijk ook CDA is wel een partij voor jou. Dus ga jij maar lekker stemmen, dan verandert er tenminste niks.





Die vraag over internat is wel super


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-10-2006 15:29 by Iskariot Profiel van Iskariot

UW UITSLAG: stembeter

Jij bent een burgerpik, dus stem rechts. VVD ofzo. Of die partij van Wilders. Je kan je lekker druk maken over mannen met snorren, wat wel een beetje vaag is. Het is duidelijk dat je te weinig loon ontvangt want anderen krijgen in jouw ogen veel te veel. Je wilt hier graag iets aan veranderen. Niet door zelf harder te werken, maar door te gaan stemmen... Natuurlijk heeft jouw stem zin. PROEST, Moehaha. Ohja, over vier jaar zeik je nog.


Hehehe


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2006 15:43 by spectre Profiel van spectre

Jij bent middenmiddenmiddenpersoon met conservatieve neigingen. Een meningsloze saaie larve die zich schikt naar wat anderen vinden. Waarschijnlijk heb je geen persoonlijkheid en doe je graag wat anderen al voor jou deden. D66, maar eigenlijk ook CDA is wel een partij voor jou. Dus ga jij maar lekker stemmen, dan verandert er tenminste niks.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


putrescent
Usericon van putrescent
Posted 18-10-2006 15:44 by putrescent Profiel van putrescenthttp://www.putrescent.nl

dat had ik ook

quote:
Op 18 oktober 2006 15:29 schreef Iskariot het volgende:
UW UITSLAG: stembeter

Jij bent een burgerpik, dus stem rechts. VVD ofzo. Of die partij van Wilders. Je kan je lekker druk maken over mannen met snorren, wat wel een beetje vaag is. Het is duidelijk dat je te weinig loon ontvangt want anderen krijgen in jouw ogen veel te veel. Je wilt hier graag iets aan veranderen. Niet door zelf harder te werken, maar door te gaan stemmen... Natuurlijk heeft jouw stem zin. PROEST, Moehaha. Ohja, over vier jaar zeik je nog.


Hehehe


www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-10-2006 16:23 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 18 oktober 2006 15:29 schreef Iskariot het volgende:
UW UITSLAG: stembeter

Jij bent een burgerpik, dus stem rechts. VVD ofzo. Of die partij van Wilders. Je kan je lekker druk maken over mannen met snorren, wat wel een beetje vaag is. Het is duidelijk dat je te weinig loon ontvangt want anderen krijgen in jouw ogen veel te veel. Je wilt hier graag iets aan veranderen. Niet door zelf harder te werken, maar door te gaan stemmen... Natuurlijk heeft jouw stem zin. PROEST, Moehaha. Ohja, over vier jaar zeik je nog.


Hehehe



hehe die had ik ook ja


Je moeder.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 18-10-2006 16:24 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Zal het hier op stage maar niet doen, maar zal er bij mij ook wel uitkomen. Burgerlul dat ik ben


Life doesn't get much better than this!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-10-2006 17:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Heersch!

Jij bent een linkse rakker. Stem maar GroenLinks, SP of Pvda. Het maakt je allemaal geen flikker uit, zolang het maar rood of groen is. Je ideaalbeeld is een Nederland waar alle ondernemingen genationaliseerd zijn en waar dertig man zich doodwerken voor de rest van het land. Vrijheid van meningsuiting voor iedereen, zolang het maar het linkse gedachtengoed is.




Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-10-2006 17:50 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 oktober 2006 15:29 schreef Iskariot het volgende:
UW UITSLAG: stembeter

Jij bent een burgerpik, dus stem rechts. VVD ofzo. Of die partij van Wilders. Je kan je lekker druk maken over mannen met snorren, wat wel een beetje vaag is. Het is duidelijk dat je te weinig loon ontvangt want anderen krijgen in jouw ogen veel te veel. Je wilt hier graag iets aan veranderen. Niet door zelf harder te werken, maar door te gaan stemmen... Natuurlijk heeft jouw stem zin. PROEST, Moehaha. Ohja, over vier jaar zeik je nog.


Hehehe
En ik.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-10-2006 8:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 oktober 2006 17:03 schreef Judge M. het volgende:
Heersch!

Jij bent een linkse rakker. Stem maar GroenLinks, SP of Pvda. Het maakt je allemaal geen flikker uit, zolang het maar rood of groen is. Je ideaalbeeld is een Nederland waar alle ondernemingen genationaliseerd zijn en waar dertig man zich doodwerken voor de rest van het land. Vrijheid van meningsuiting voor iedereen, zolang het maar het linkse gedachtengoed is.




+1


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen