![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
1. Fortuyn 2. Een NL 3. SGP 4. Partij voor de Vrijheid 5. VVD 6. CDA Mhhhh..... Doet u mij maar nr 2., 4. of 5. Of strategisch gezien toch 6. ![]() |
|
quote: Ik had alle linkse partijen + SGP stijf onderaan met maximale oneens-heid hehe. Bovenaan ÉénNL, Fortuyn en de VVD. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ja,dat krijg je nu als je de hele tijd "weet niet"invult ![]() maar goed die test deugt voor geen meter want bij mij kwamenop de 1e en 2e plaats fortuyn en partij voor de dierenuit. ![]() ![]() |
|
Wat een drama. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Atilla is een Fortuynist! ![]() |
|
OWN3D!!!1one ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik ook als 1e partij voor de dieren???? Terwijl ik tegen dierenrechten in de grondwet ben? Mooi niet dat ik daar op ga stemmen. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Het is een complot zeg ik je! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Lol! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik kreeg, zoals verwacht, de SP op 1. ![]() ![]() |
|
Ik was het met alle partijen oneens volgens de Stemwijzer ![]() ![]() |
|
![]() Het gaat slecht met de VVD..... Wel blij dat Groenlinks blijft waar ze horen ! Maar wat de fuck doet Mao M. zo hoog ! ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
1. SP 2. Groenlinks 3. Partij voor dieren ![]() ![]() |
|
1. PvdD 2. SP 3. Groenlinks 4. D66 Waarom de PvdD ![]() ![]() |
|
quote:Ik heb hem net gedaan in firefox en werkt prima. Ik was wel een erg verbaasd over het resultaat ... ik ben al jaren vvd stemmer ... nu staan ze bijna onderaan ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Zie mijn post. Idem stemgedrag ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Partij voor de Dieren PvdA SP D66 GroenLinks ChristenUnie CDA Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid VVD SGP Fortuyn Eén NL Waarbij Partij voor de Dieren als enige positief scoorde. PvdA en SP mogen van mij stuivertje wisselen maar verder klopt het wel aardig met hoe ik er tegenaan kijk. ![]() |
|
![]() SURPRISE! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ik had bij jou wel vvd bovenaan verwacht eigenlijk Je moeder. ![]() |
|
1. pvda 2. groen links 3. SP 4. CDA ![]() |
|
![]() Niet echt een verassing enzo. [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 17-10-2006 22:59] Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
niet echt een verrassing indeed hehe Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |