![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
UW UITSLAG: stembeter Jij bent een burgerpik, dus stem rechts. VVD ofzo. Of die partij van Wilders. Je kan je lekker druk maken over mannen met snorren, wat wel een beetje vaag is. Het is duidelijk dat je te weinig loon ontvangt want anderen krijgen in jouw ogen veel te veel. Je wilt hier graag iets aan veranderen. Niet door zelf harder te werken, maar door te gaan stemmen... Natuurlijk heeft jouw stem zin. PROEST, Moehaha. Ohja, over vier jaar zeik je nog. Okay "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Goh, wel verrasend die stemwijzer. Ben van oudsher altijd een D66 stemmer geweest en D66 kwam ook altijd erg hoog tot bovenaan uit in alle tests, maar ditmaal is het met ruime afstand PVDA en D66 nog maar net in het groen ![]() Daar herken ik mezelf nou helemaal niet in. Ik denk dat het maar goed is dat ik dit jaar niet stem... ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hmmm... ik ben er ook nog steeds niet uit wat ik ga stemmen... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
SP? ![]() |
|
Volgens de stemwijzer is SP mijn nummer 1 dan komt D66, dan PVDA ![]() ![]() Op de laatste plek had ik VVD... [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 19-10-2006 13:46] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: zonde dat de natuurwetpartij niet meer bestaat he??? ![]() ![]() |
|
quote: En hier ben je trots op? ![]() ![]() |
|
quote: Gister thuis ff dat ding gedaan en idd, dit kwam er ook bij mij uit ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Je hebt me overtuigd! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Natuurwetpartij, klinkt als een anarchistische partij. ![]() Over 4 jaar heb ik de VVD van binnenuit veranderd, dan komt alles goed. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-10-2006 14:05] ![]() |
|
Willen alle SP stemmers zich bij zuster Betty melden voor een Neqschot aub? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ik heb niet gezegt dat ik SP stem, alleen dat de stemwijzer daar op uit kwam. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Dat zegt al meer dan genoeg. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Idd...PVDA natuurlijk... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Party van de Aerschmades? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ieder heeft zijn eigen partijen. Jij de VVD ik PVDA, Heiden heeft Wilders, en Jbassist heeft zijn SP. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: LOL Denk ik niet. Wilders = Pro Israel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Volgens mij heeft Heiden geen Geert Wilders. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Heiden stemt D666. "Losewies ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Loeserwies GHEGHE ![]() |
|
Ik zeg ook maar wat...dacht dat wilders nogal rechts was namelijk en dat strookt dan niet helemaal met Israel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |