![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Weet niet waar je precies actief ben geweest maar bijvoorbeeld de afa doet niet anders dan politieke tegenstanders het leven zuur maken. ![]() |
|
quote: quote:http://rood.sp.nl voor jou ![]() quote:Rotzakje dus blijkbaar ook. Ik zat bij een echte politieke partij ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-11-2006 14:55] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ik zeg ook niet dat ik alleen politieke tegenstanders in kaart bracht, ik denk alleen dat ik een ander soort politiek bedreef dan jij gedaan hebt. Against God and Government ![]() |
|
Welke partij dan, niet zo stoer geheimzinnig doen ... ![]() |
|
quote:Ik sluit me aan bij Jenje. Ik weet denk ik wel in welke hoek ik het moet zoeken maar toch... Heeft het ook nog wat opgeleverd? ![]() |
|
quote: NVU Against God and Government ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Of het mij wat heeft opgeleverd? Om eerlijk te zijn weinig, ik heb er geen spijt van, maar ik heb het hele wereldje wel ajuus gezegd. Against God and Government ![]() |
|
Wat moet ik dan verstaan onder "in kaart brengen"? ![]() |
|
quote:Ik verwacht zelfde als AFA doet, ze bekend maken en dan er belachelijke uit de context getrokken verhaaltjes over schrijven ![]() |
|
quote: TE kansloos gewoon ![]() ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Namen, adressen, huisvesting, gekraakte woningen archiveren en zonodig openbaar maken. Op oa sites als Redwatch.com. Ik kaart brengen waartoe bepaalde mensen in staat zijn, en wat heen beweegredenen zijn. Verder ben ik nog actief geweest in niet partij gebonden organisaties, geholpen bij het organiseren van lezingen en het verspreiden van bepaalde lectuur en muziek. Against God and Government ![]() |
|
Een echte kaalkop dus. ![]() |
|
quote: yup Against God and Government ![]() |
|
quote: ![]() quote:Ik neem aan dat je dat zoals het allemaal hoort gewoon netjes aan ze gevraagd hebt? En dat zij allemaal volledig vrijwillig die gegevens beschikbaar gesteld hebben? quote:definieer "bepaalde" ![]() |
|
Judge, Kafka doet precies hetzelfde alleen dan onder de vermomming van extreem rechts bestrijden. ![]() |
|
Maak je maar niet naar, GL en SP was de moeite niet eens waard om openbaar te maken, het ging vooral om lieden van de AFA, Antifa en Kafka (ex)-RAF leden. Against God and Government ![]() |
|
quote: Dat klopt. En dat is nou nĂet mijn probleem. Laat ze maar gebrekkig praten. Zolang die k*tkoters van ze maar eens wat respekt tonen voor hun gastheren. En dat stormfront opmerking zal ik maar negeren. Gelegenheids satanist ![]() |
|
quote: 1.AFA, indymedia en andere rode organisaties doen precies hetzelfde 2.Hier is niks strafbaars aan mits je openbare gegevens gebruikt. ...wat niet wegneemt dat de NVU een stelletje mongolen zijn, maar goed. [/quote] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Juist. "Fight fire with fire", hehe. Ik ben het er niet mee eens, maar het 1 is een reactie op het andere natuurlijk. ![]() |
|
quote:Dus jullie en de AFA waren elkaar een beetje aan het bespioneren. What's up with that? Hadden beide partijen niets beters te doen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Maar zoals ik al zei, ik heb niet voor niets gebroken met die lui, het ging op een bepaald moment veels te ver. En in zeker zin ben ik er ook niet trots op, maarja. Ik kan het verleden niet terug draaien. Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |