|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik in ieder geval niet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
k heb het met eten en caffeine ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Bij ER thuis mag niet worden gerookt, wat in beginsel natuurlijk klote is, maar misschien voor als ik wil stoppen wel uitkomst biedt. Als het kloteweer is en ik geen zin heb om naar buiten te gaan, rook ik soms maar 2 peuken. Ik merk dat ik dan na 2 dagen minder zin heb om te roken, dus ik herken het deels wel. (Ware het niet dat ik bij thuiskomst weer op 20 zware sjekkies zit.) |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ah! dus ik ben nu ongeveer 10,5 maand gestopt was de tel kwijt Je moeder. |
|
ik ben nu 1,5 maand gestopt zowel met gewoon peuken roken als jonko's blowen. Bevalt met erg goed. Against God and Government |
|
Aankomende zondag, 11 mei, precies 7 jaar geleden gestopt met roken. |
|
Dat je dat nog precies weet. Ikzelf zit aan het jaar en drie maanden, maar welke datum precies weet ik niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-05-2008 13:40] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het is dan ook mijn verjaardag hehe. |
|
Aaaah, vandaar, ja. Nee, ik ben gewoon spontaan op een dag gestopt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Rookvrije café's zijn in feite ook vrij zinloos ja : p maar over die titel... ik snap eigenlijk het nut van (beginnen met) roken zonder wiet niet... wat heb je er aan? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Is enorm stoer als je zo'n 13 jaar bent. Verder helpt het tegen stress en verkort je leven voor de mensen die geen zin hebben om 80 te worden. Oja, je kunt mensen lastig vallen met die stinklucht en de gezondheidszorg in de kosten helpen en de schatkist spekken. Oja, en itt die vieze kankerstokjes die ze sigaretten noemen: sigaren rook je natuurlijk voor de smaak en het genot. |
|
quote: Dat zit tussen je oren, hoor. Bij mij thuis mag ook niet gerookt worden, maar ik heb daar nooit 'drama' om gemaakt en doe het uit respect voor mijn ouders niet in huis. Zelfs buiten in de tuin rook ik zelden, omdat ik weet dat zij er aanstoot aan nemen. Maar als ik dan buitenshuis ben (op café, de stad in, bij vrienden thuis, bij vrienden op kot, eender wat..) steekt de gewoonte weer helemaal de kop op en als ik thuis ben en toch zonodig een sigaretje wil, dan ga ik gewoon ff wandelen ofzo. Het is niet echt uitkomstbiedend op lange termijn |
|
quote: Dat bedoel ik er dan ook mee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mijn conclusie: Respect voor je ouders, maar niet voor je vrienden? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ja want ik rook echt bij vrienden thuis waar het niet mag Misschien wat onduidelijk beschreven, maar niet dus Ik respecteer niet-rokers. Beter zo? Maar daar ging het niet om. |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Flikker toch op; als ik in mijn auto een peuk wil roken moet ik dat toch verdomme zelf weten? Niet dat ik het doe, want roken in zo'n krappe ruimte is extra goor, maar dan nog zeg. Doorslaan is ook een vak, blijkbaar. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
"Als die auto op óns terrein staat, zijn mensen verplicht zich te houden aan ónze regels" What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: +1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
al 2,5 maand gestopt, bevalt me goed Against God and Government |
|
quote:Vier uur cup-a-soup. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
het is wel leuk dat er wordt gepleit voor een rookvrije werkomgeving maar dat het probleem is dat bezoekers door een rookwolk moeten lopen. het is bijna logisch, hihi! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |