|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Roken zonder wiet, is als sint zonder piet...!! Hell is just the beginning... |
|
Suck my piss |
|
@ skulli: Toch grappig dat jij dat post, ook al ben je gesptopt |
|
Hij weet nu wat hij (bijna) niet (meer) mist, denk ik voor hem, alhoewel ik dat zelf ook denk en blijkbaar denk ik nu voor 2, denk ik. Was gedacht, Wansmaak. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Wow mooi gedacht... maar jij denkt dus veel aan wat je veel mist? Maar gaat dus nog steeds goed? Respect hoor! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Van de 24 uur op een dag gaat het 23 uur en 59 minuten goed. Maar net die ene minuut heb ik er zin in. Vandaag gekikaklust in de voortuin, palissades neergezet, uurtje of 2 bezig geweest en dan ben je klaar en dan denk je van: Ja! Maar dan toch niet. Mooi is dat. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hm, net even mezelf gewogen, want ik heb werkelijk met elke broek last van niet dicht krijgen. En ja hoor, sinds feb dus nu zo'n 7 kilo aangekomen. Mooi man, dat wordt sterven aan hart en vaatziekten ipv longkanker. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zie het zo, je hebt een keuze! Waar gaat je voorkeur naar uit? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Tsja. Ach, misschien krijg ik wel een verkeersongeval. Voor m'n verjaardag ofzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: pleur op man, 7 kilo... ik ken je en wij kunnen met ons lichaam gemakkelijk figureren in Schindlers list... Dus die 7 kilo zijn in jouw geval welkom! Herman van de bakker |
|
quote: Bwahahaha.... Ja, das waar, maar goed, wat ik al zei, de bovenste knoop van elke broek krijg ik echt niet meer dicht. Dat wordt nieuwe broeken aanschaffen. En idd, ik ben nu 66 kilo, maar dat was dus 59. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Oud Kampen idd Verder geniet ik ook van de Senorita's van de Heeren van Ruysdael en de dikkere (mildere) sigaren van Monte Cristo. Ik ben nog geen groot kenner, maar vooral de mildere sigaren met een duidelijk aroma doen het goed bij mij. De scherpere en meer bittere sigaren trek ik nog niet Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Vette zinopbouwernis incl. monoloog voor 2. Dat doe ik je niet na. Nog niet. Ik kom de laatste tijd steeds minder dooie kwallen tegen, dat wel. Suck my piss |
|
quote: haha was mooi he? laats, sjon. Suck my piss |
|
ik ruik mensen. Suck my piss |
|
quote: Klopt niets van, is nu 69. 10 kilo, een jubileum! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hehe, hier ook al 3 in 2 weken :| Je moeder. |
|
Ik onlangs 13 in een paar maandjes. Bevalt me best, al mag m'n buik wel weer wat strakker, hehe. |
|
wtf, dat moet ik hebben! Je moeder. |
|
quote: 3/4 uur per nacht slaap, eten voor je gaat slapen, af en toe wat stress, veel zuipen en nog meer eten will do the trickz0rz! [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 09-07-2007 17:40] |
|
Jaap slaapt volgens mij al nooit, dus dat gaat niet werken.. 4 uur is veel voor hem Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehe, helaas de waarheid Je moeder. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |