|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja vertel IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Bastianus kan zo in de uri geller show! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: De gelegenheid, het gezelschap waar ik mee op stap ga etc. Ik vermoed nu al dat het een zeer kansloos feestje gaat worden, en dat ik me daar in mee ga laten slepen. Ik hoop ook dat e.e.a. niet in de bajes gaat eindigen ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ach, kan 't verrekken... Bareuh... |
|
Hehe, datgene wat je door de jaren heen geworden bent voor een dagje opzij zetten en terug vallen in oude gewoontes om volledig in de groep op te kunnen gaan. Knap stukje integratie. Daar kunnen veel mensen nog wat van leren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik merk nu dat ik toch wel wat prikkelbaarder ben dan normaal. kut verslavingen ook. HET IS GEWOON GELD OVER DE BALK GOOIEN. http://www.onzetaal.nl/advies/overdebalk.php IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
zo gisteren ben ik er 2 weken af BLIJ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote:Netjes. |
|
quote: Goedman. Al veel kilo's aangekomen? |
|
thanks peeps Nee niet echt aangekomen. wel meer honger dat wel. Oh well IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dooreten dan! |
|
beter kom je hier een keer eten IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Het is prima te doen, 15 kilo aankomen. Lukte mij ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ga ik doen wim en daarna heel veel trainen zodat ik allemaal zware dingen kan optillen.. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Aankomen is een makkie wanneer je gestopt bent. Ik heb er godverdomme 10 kilo bij sinds ik gestopt ben met roken (dikke 7 mndn nu). En ik eet niet meer dan voorheen, misschien ligt het aan de biertjes Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Heeft met de veranderde stofwisseling te maken, meen ik me te herinneren. Gaaf, zware dingen optillen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Idd, je houdt ook meer vocht vast volgens de deskundigen. Ik noem het snaaien hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Beter van wel, ja! |
|
quote: Nou oke, dan ga ik nog niet stoppen... The trend is dead. |
|
quote: Als je echt goed wil afvallen moet je gewoon een flinke tijd doorroken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 17-02-2010 13:51] |
|
Je kunt ook in beschonken toestand een stijle trap af hinkelen. Moet je eens kijken hoe snel je dan af valt. |
|
Vannacht weer eens een sigaar gerookt. Doe ik ongeveer eens per maand. Dan blijft het lekker en dan rook ik zeker niet te veel... spelfout weggehaald... |
|
Ondertussen 4 maanden gestopt met kettingroken. Tijdens concerten ofzo steek ik er af en toe nog wel eens eentje op, maar ben al blij dat ik van dat dagelijkse gepaf af ben Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |