|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: laatste paar centimeter? Damn volgens mij rookte jij alleen vloei |
|
@ Karni Zeeuw dat je er rondloopt... [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 12-08-2008 19:11] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
functioneel Je moeder. |
|
quote: mwa, laatste paar centimeter als in de lengte van een filter bij een peuk, dat rook je immers ook niet Je moeder. |
|
Ik draai een kruising tussen een boomstam en een toeter, en dat rookt heerlijk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja, joh... Ik draaide ook altijd van die bouwvallen. Achter het stuur van de auto zelfs met 1 hand, hehe. Een perfecte joint, die probeerde ik vroeger altijd wel te draaien, dat dan weer wel. Hoewel ik ze ook wel eens achter het stuur met 1 hand draaide, ik junk, in die dagen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: S c h i t t e r e n d Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oke, ik heb dan zelden "ontzettend zinloos" gerookt, maar ik ben inmiddels toch al tweeëneenhalve maand helemaal rookvrij. |
|
K geef er binnenkort de brui aan. Ben het zo ondertussen wel weer zat. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Het klinkt te gay voor woorden, maar die tip van Pandora om menthol-shag te gebruiken in jonko's is uitgevoerd in huize Spec. En het bevalt me ook nog Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik doe het al jaren met grote regelmaat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb een keer een joint gedraaid met menthol peuken en ik heb hem gewoon weggetyft omdat het te smerig voor woorden was. |
|
Ik moet zeggen dat het helemaal niet lekker klinkt, menthol in de joint.. :S Nou ben ik zowiezo nooit echt een blower geweest. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:Dat gaf de doorslag, jij als roker en hetero zijnde. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: inderdaad, eem combi van likmevestje |
|
Tis gewoon alsof je met een peppermuntje in de mond flink inademt, voor de rest proef je niks van shag/wiet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De dokter zei dat ik weer moest beginnen, dat heb ik toen maar gedaan |
|
2 maanden gestopt en ik heb me de laatste 15 jaar nog nooit zo energiek gevoeld |
|
quote: Serieus? Niet zo best, hehe. Ik heb tweeënhalve maand niks aangeraakt (sinds 17 juli iig, weetikveel), en daarna in een periode van anderhalve week 10-12 sigaretten gerookt. Inmiddels maar besloten om dat niet meer te gaan doen, want ik vond het weer gevaarlijk fijn, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 13-10-2008 22:13] |
|
Dan zal helemaal stoppen ook niet lukken. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Haha, ik vond het al zo'n domme post van je, nu weet ik waarom. quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Maar van zware shag krijg je wel weer haar op de borst en een mannelijke stem, misschien iets voor jou [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 16-10-2008 13:36] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |