![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, in de us roken ze iig wel wiet zonder shag, dat scheelt. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Hoe gaattie nu, skullfuck? Hier nog steeds niet roken, gaat prima, alweer een week of 7 rookvrij. Oja, om de stemming er even in te houden: http://www.filecabi.net/video/3smoking.html “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ik moet zeggen dat m'n geheugen flink vooruit is gegaan sinds ik niet meer blow. Tering, dat heb ik lang onderschat zeg. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Ja, ik ken het, ja. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ja, mooi is dat! Ik begin me ook af te vragen hoeveel hersencellen ik al heb vergruist door m'n zuipgedrag. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Je hebt er zoveel vergruist dat weet je niet meer ![]() "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) ![]() |
|
Ben ondertussen 6 jaar gestopt na 10 jaar gerookt te hebben, kreeg ik een tijd terug een sigaar meegenomen uit cuba.. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ja, maar een sigaar rook je niet over je longen. Heb ik wel eens vernomen. Ofzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Nee, daarom helpt het alleen je smoel (vooral je gebit) naar de joden. ![]() |
|
![]() Mooi, man, dat roken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
lekker man, sigaar. De flesse bier hek links, en de sigaar hek rechts... Herman van de bakker ![]() |
|
quote: Hey wim! Nog steeds gekapt, en heb bijna nooit meer zin in nicotine. Ik denk dan gewoon aan de operatie die ik gehad heb. 2x klaplong en dan gaat het wel weer. Of soms ruik ik gewoon aan een asbak om te chekken hoe ranzig het wel niet is. Soms zie ik iemand roken en dan denk ik aan verotting. Ik hoest nog steeds(vooral des ochtends) van die dooie, kapot geslagen kwallen op. Niet blauw zoals in de zee, maar zwart met stipjes hahahahahahahahahahaa Suck my piss ![]() |
|
quote: Ik, vrij regelmatig zelfs. ![]() |
|
+ het was binnenshuis. Dan val je er een ander niet mee lastig. Suck my piss ![]() |
|
quote: Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel je er rookt, maar een goeie sigaar op z'n tijd ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Roken doe ik al jaren niet meer, maar de sigaar is idd niet te versmaden. Naast het peperdure longfiller-werk geef ik de voorkeur aan Oud Kampen Ambassadeur en de Corona van De Olifant. Nog meer liefhebbers? ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Nu 1,5 maand gestopt met roken, al gaat een lekkere jalla er op zijn tijd wel in. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-04-2007 15:13] Against God and Government ![]() |
|
Een jalla? ![]() |
|
Een dikke joint. Against God and Government ![]() |
|
quote: Goed zo! (niet dat hoesten dan) Vreemd, ik heb helemaal geen last van hoesten. Ook nog steeds niet gerookt, sinds 5 februari nu. Idd, ruiken aan een asbak is een erg goeie! Het valt me wel steeds meer op als mensen roken. Vroeger lette ik daar nooit op, nu denk ik: waarom? Op m'n werk is in de kantine nu een rookhok. Godver, war meurt het daarbinnen. En de mensen die na en pauze eruit komen ruiken echt naar rook. Waarom is me dat in al die jaren nooit opgevallen? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Je moet ook ruiken aan verse shag ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ja maar ik heb geen verse shag, ook geen oude. ![]() Ik las laatst ergens dat de makers van sigaretten ed er in de loop van de jaren steeds meer suiker in de tabak doen, om het "lekkerder" te laten smaken. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 12-04-2007 22:24] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ze moeten er stiekum Hasj is flikkeren hehe ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Idem hier! Ik moet me soms echt inhouden om niet zo'n anti-rook zeikfiguur te worden. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |