|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooie plant ook! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Een groene plant |
|
Nee, geen doe maar liedje hier, graag! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Familie van de tomaat, aardappel en deze ken je ook wel lampionplant. Het leuke is dat alle planten uit die familie giftig zijn. |
|
en sommige zijn ook weer hallucinogeen, alleen zorgen ze voor een ander soort hallucinaties en zijn ze qua effect een stuk onvoorspelbaarder en een stuk giftiger. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
3 maanden en 7 dagen rookvrij Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Een dikke acht jaar. |
|
Zozo, dan moet ik nog ff! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gisterenavond laatste sigaret gehad na 6 jaar redelijk veel gerookt te hebben (2 pakjes tabak/week)... So far so good |
|
Leuke nickname erbij wel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
5 maanden niet gerookt! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zondag drie maanden niet gerookt. |
|
Over 2 minuten 1 minuut zonder. |
|
Ik ga ook maar eens proberen te stoppen. Mijn moeder moet verplicht stoppen wegens gezondheidsproblemen en dus mag er in huis niet meer gerookt worden. Een goede reden om ook een poging tot stoppen te ondernemen lijkt me zo. Faustian Spirit of the Earth |
|
Inmiddels ruim een maand gestopt, nergens last van. Steek alleen zo nu en dan thuis nog een pijp op. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ben vanaf 22 september gestopt.. gaat prima en geen behoefte aan een peuk! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: In huis roken is sowieso goor, zelfs toen ik nog zelf rookte. |
|
En toen je nog niet zelf rookte? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ook. |
|
in de auto, thuis, slaapkamer.. mooi toch. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: haha toen zn moeder zn peukjes nog voor hem vast moest houden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Echte moederliefde. |
|
zo ik ben ook weer gekapt met rauchen. Ik was er in een keer zat van geen allen carr of Zyban of al die onzin dingen meer gewoon zat klaar basta. Ik zuip wel meer als normaal IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |