|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat about het laxerende effect van zware shag. Ik kan mijn eerste shaggie net zo goed op de plee roken want ik moet altijd schijten na een paar hijsen. |
|
quote: Zo, harde baas ik. Nog steeds mofo'n semi-clean. 2 nachten gerookt op feestjes, maar met de stellige overtuiging dat ik de volgende ochtend weer kon stoppen. Verder 0,0 gerookt, en dat gaat tot nu toe uitstekend. Ik voel overdag steeds minder de behoefte te roken. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 27-01-2009 0:35] |
|
quote:pakje peuken voor je verjaardag! Fuck the world and fuck you |
|
Roken, roken, roken Ik steek er nog een op. |
|
Ik steem der in! uhuhuhuhu Fuck the world and fuck you |
|
Zit toch niet te zwammen, vent. |
|
paddestoelen zwammen. zwammestoel Fuck the world and fuck you |
|
quote: :') |
|
Vandaag een half jaar rookvrij |
|
Gefeliciteerd allemaal! Boeiend. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hou je bek dan gewoon. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
O. Sorry zwarte jood. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Laat me raden, het is jou nog niet gelukt om te stoppen? (niet willen stoppen telt ook) Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Dat laatste ja. Kapot goa'j toch ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Mooie foto wel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
haaaaaaaaahahahaaha ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zo. Nog een paar peuken in het pakje, en daarna ga ik er ook eens aan geloven. Rookvrij zijn heerscht, alleen de eerste dagen zijn wat lastig. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zwaar kut! Ik heb t bij elke sigaret Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: De gewoonte hè? Went wel vrij snel. |
|
quote: De gewoonte is inderdaad het ergst. De lichamelijke verslaving stelt weinig voor. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nou, de shag van Jakobs valt vanaf nu onder Lucky Strike. Gelukkig is de smaak niet achteruit gegaan Er zit nu nog maar 45 gram in, stelletje teringjoden in Den Haag. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zit hier al maanden met een ritmeester aan de lippen.. Mijn eerste verslaving :') |
|
vandaag 8 maanden geleden gestopt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |