|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 als je tot het laatste moment ervan probeert te houden zul je het echt niet zomaar weg doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Raar. Kan op zo'n eendaags festival als Sodom een heel pakje wegroken, maar vervolgens ook weer een week helemaal niet roken. Straks krijg ik alleen in het weekend longkanker. |
|
quote: Camel.. Camel.. Camel.. cAmel.. cAmel.. |
|
@Judge: Cold Turkey, ik ga niet afbouwen of iets anders. Gewoon proberen te bikkelen, (nog meer) sporten en hopelijk niet teveel snoepen. En Silence, ?? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Iets met camel zonder c. Cold turkey werkt denk ik het beste. Heb ik ook gedaan. 1 1/2 jaar volgehouden. En toen. Tsja... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Cold turkey is het beste, je lichamelijke verslaving stelt geen ruk voor. Maar als je er echt zo van spuugt moet je het gewoon gelijk doen. geniet je nog van je laatste peuken dan houd je de goeie associaties. En na een paar mislukte stoppogingen zal je ook snel je hoop verliezen bij andere stoppogingen. Waarom u nog doorroken, alsof je nooit eten weggooit... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat was ook mijn manier en die werkt nog steeds het beste. Rook je laatste peuk heel bewust. Steek hem aan, pleur je aansteker weg en loop even een blokje om in je eentje waarna je bij elke hijs nagaat waarom je ook alweer wilt stoppen. Onthou ook het tijdstip wanneer je hem uitmaakt (ik weet de mijne ook nog steeds). Snoepen is gay. Je zult zeker een verhoogd gevoel van honger krijgen maar weet dat dat binnen 20 minuten weg is als je wat gegeten hebt. Dus eet wat je gewoon eet en wacht even 20 minuten. Als tussendoortje zijn kiwi's aan te raden. En ja, je zult de eerste anderhalve week onrustig gaan slapen, ineens een veel lagere hartslag krijgen en nog meer ontwenningsverschijnselen maar idd sporten helpt echt. Merk je ook meteen de energie die je ervoor terug krijgt. Go for it! |
|
quote: Ik word raar van pakjes Camel. Ik zie continue mijn naam, en dat is vréémd. |
|
quote:Amel Filter, Amel Light |
|
ik zie altijd manneke pis!! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja, dat soort dingen. Net als "ameland" "caramel" "stamelen" "tamelijk" en nog wel meer woorden. |
|
quote: Je heet 'Roken Is Dodelijk' ? Dat lijkt me inderdaad verre van prettig. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Aha, op die manier! Wist niet dat je zo heette Maak ik het een beetje goed als ik zeg dat ik (C)amel de lekkerte vind? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ja, voor een Engelse lees tentamen (allemaal van die archeologische artikelen met moeilijke termen ) werd de betekenis van lak gevraagd. Moest gelijk aan jou denken. " enamel" O, en succes ermee count steel |
|
Ja bedankt! Ik hou jullie op de hoogte Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Hehehe, zoiets had Steven Smegma met alles waar het woord "grind" in voorkwam. Grindhandel, grindtegel, grindpad... |
|
@ tel staal: dat is fijn als er een vloedgolf komt. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-06-2009 23:27] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zo ben ik. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Dat doe ik tegenwoordig ook. Bevalt me prima, eigenlijk. Bareuh... |
|
Ja, zeer bizar is dat. Op Graspop wel 4 pakjes gerookt, terwijl ik thuis een stuk of 7 sigaretten per dag rook. Als ik thuis uitzonderlijk rond de 15 sigaretten rook heb ik al last, maar op Graspop totaal niet... begrijpe wie kan Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: HaHAAHahaa! Zo hoort het :D Altijd tijdens een moment van stress ff een peuk opsteken, heerlijk... stug doorroken.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: |
|
quote: Dan is het goed. |
|
quote: Ja dat heb ik nou ook |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |