![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, hoeveel stop en begin pogingen ik wel niet heb gehad! De begin pogingen gingen me altijd veel beter af dan de stop pogingen ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Hehe, beide zelfs. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Zo, reeds dag 3 van het gestopt zijn met roken. Eigenlijk voornamelijk om AngelOfDeath te steunen met haar stoppoging, maar ook natuurlijk voor schone(re) longen, verbetering van de zangkwaliteit en gezonder leven! ![]() O ja, en met deze kou niet meer buiten hoeven staan bij uitgaan of in zo'n stom rokershok waar de afzuiging 0 is... ![]() Kijken hoe het vanavond gaat, eerst oefenen en daarna de kroeg in... [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 17-12-2008 11:40] ![]() |
|
Kroeg....hoogrisicosituatie... ![]() |
|
Hele dag niet gerookt. Was op de standaardmomenten wel lastig, maar tot nu toe gaat het best. ![]() Eh... ![]() ![]() |
|
We zijn trots op je! ![]() |
|
Pijp me dan maar! ![]() |
|
quote: Goedzo ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee, hij stinkt. ![]() |
|
Als experiment heb ik besloten 12 dagen uit te proberen of roken bevalt. Tot nu toe niet. Het blijft smerig. Maar we geven nog niet op. ![]() |
|
Waarom? ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
huh, idd.. waarom? mja is wel stoer natuurlijk, dat roken ![]() ![]() ![]() |
|
psssssst. Pandoosje. Als er hasj doorheen zit heet het ook roken, hoor. Eigenlijk rook je dus stiekem al best een poosje. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-12-2008 9:31] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Kan ze gaan afkicken als ze kinderen wil ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: ![]() Echt, probeer je Icequeen van haar troon te stoten ofzo? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Is die 'we' een koninklijk meervoud? ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Succes ermee. Ik ga ook binnenkort weer eens een poging doen.. Typisch, dat je niet zegt "nu!!!" maar "binnenkort".. Rokerslogica, haha. ![]() |
|
quote:Hmm weeknie, van mij mag ze zich in 1 dag wel volledig de graftyfus inroken, wat een onzin. ![]() |
|
Ik ben drie maanden compleet gestopt, daarna helaas toch weer begonnen. Het was die éne peuk op een feestje die het 'm deed, hehe. Ik heb het voor mezelf geprobeerd goed te praten met argumenten als: "Ja, ik rook alleen in weekends", maar dat ging niet en voor ik het wist zat ik weer op een pakje per dag. Daar had ik geen zin in, dus ben ik weer gestopt. Het stoppen kost me geen moeite, alleen is een peuk zo fijn, hehe. ![]() |
|
quote: Ja, 'binnenkort'. Als het pakje leeg is, enzo, maar ja, dan is het weer weekend en heb je weer een feestje, dus denk je 'ach, ik stop daarna wel'. Ik ken het nog wel, hehe. ![]() ![]() |
|
quote: kijken hoe snel je verslaaf raakt enzo, het kunnen verplaatsen in rokers enzo. Tis toch niet gevaarlijk, met een beetje pech heb je keelpijn, voor kanker heb je aardig wat jaartjes nodig. En verslaving is iets wat je gemakkelijk onder controle kunt krijgen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dit komt stipt op nummer 1 binnen in de categorie, "Het domste wat ik ooit heb gelezen op ZM". "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |