|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik zie in eens veel meer mensen op straat staan. Arme rokers... Suck my piss |
|
ja, je zou BIJNA medelijden krijgen |
|
Ja idd BIJNA medelijden . Het had me nog grappiger geleken als dat Raadslid verantwoordelijk was om het aantal loze brandweer uitrukking te verminderen xD |
|
Toch raar dat een verslaving als roken in het algemeen wordt geaccepteerd en bv alcoholverslaving niet, dat terwijl de schadelijke gevolgen van roken direct zijn. Hoe je het ook wendt of keert, het is en blijft asociaal gedrag. Ik snap nog steeds niet dat rokers beweren dat roken een significante bijdrage levert aan de hemeltergende term 'gezelligheid', roken wordt voornamelijk gedaan uit verveling, niks meer dan bezigheidstherapie. De desinteresse straalt er van af. |
|
quote: Er zit een verschil tussen iemand die vijf biertjes opheeft en iemand die vijf biertjes opheeft. Roken benevelt het bewustzijn niet. |
|
quote:Waarom rookt men dan? Omdat het "lekker" is? Is dat dan niet een beneveling van andere zenuwen? |
|
quote: Er zit ook een verschil tussen iemand die vijf sigaretten opheeft en iemand die vijf sigaretten opheeft, wat is je punt? Edit: Tenzij het dezelfde is natuurlijk, maar dat geld ook voor biertjes. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-07-2008 21:28] |
|
quote: Oh ja? [edit]Roken stinkt. Punt. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-07-2008 21:26] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vijf biertjes en vijf peuken, u snapt me wel, ik neem nog een bak koffie denk ik, ben er niet bij met mijn hoofd Nee, maar het grootste verschil is dat je nog wel veilig kan functioneren nadat je gerookt hebt en met alcoholische dranken wordt dat een stukje moeilijker. Dat bedoelde ik. |
|
Ah ok, als de korte termijn gevolgen maar niet erg zijn he |
|
quote:Nee, tenzij smaak en voorkeur een zenuw is. |
|
quote:Dat hoor je mij ook niet ontkennen. |
|
quote: Wat ik bedoelde is dat een ander persoon direct schade ondervindt als iemand naast hem rookt, met alcoholverslaving alleen indirect op de lange termijn. |
|
Ja, maar da's niet te zien, en het is eigenlijk belachelijk dat dat zo zwaar meetelt bij de meeste mensen. |
|
quote:Omdat anderen mensen ziek worden van de verslaving van een groep mensen ...... dodelijk ziek .. |
|
quote: quote: Hmm daar zit wel wat in ja, maar echt euforisch word ik niet van roken. Een groot deel van het effect en verslaving zit ook in de ademhalingstechniek die je rustiger maakt, en de pauze die je ervoor neemt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Oftewel, stoppen zou dus a walk in the park zijn, als je jezelf ontspannende ademtechnieken aanleert? |
|
Oh? Ik kreeg juist altijd wat last bij het roken van een versnelde hartslag, helemaal erg als ik een joint rookte. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Rare zin hehe. |
|
dat is weer het effect van de nicotine, maar de ademhalingstechniek is weer rustgevend, ik weet niet wat het meeste telt. Maar ik heb het gevoel dat de ademhalingstechniek ook deel van de verslaving is. @ jenje: Nee dan ben je nog niet van je nicotine verslaving af, maar helpt wel voor de andere effecten van de rookverslaving. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hij komt dan ook van mij af. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat is normaal. |
|
quote: Voor mij op een gegeven moment absoluut de reden om te stoppen met blowen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Voor mij ook één van de redenen, over last van mijn maag na het drinken maak ik me niet snel zorgen, maar je hart voelt toch een stuk kwetsbaarder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |