|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik stop dagelijks met roken, wel zoveel keer signature |
|
quote: Precies. quote: Nee, dank U, ik ben cold aan het turkeyen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
aha! nou ja ik kauw met mate ik heb een kankerhekel aan iedereen omdat ik nu kan roepen, JA, MAAR IK ROOK NIET. edit; ik neem nog maar een tosti ofzo [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 19-02-2007 22:50] Suck my piss |
|
quote: Godver, ja, dat kan ik ook roepen. Tosties heb ik gisteravond al gegeten. Om 23.30 Net een zak mama mia's op. Ik denk dat ik eindelijk ga aankomen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: +1 Vooral als ik net een pak melk, behoorlijk wat kaas, en dus nog een tosti of 2 weg heb zitten verwerken, en ik had geen eens honger. als ik dit zo lees, ff stukje lopen. En honger kennen we hier natuurlijk niet. Om de bijdehanteh kijkers thuis voor te zijn. Suck my piss |
|
Suck my piss |
|
Ja, ik ben in 3 weken tijd al 3 kilo aangekomen. Nog maar 64 kilo, maar toch. Ik merk dat ik het de eerste week makkelijker had als (inmiddels) bijna de derde week, vooral bijvoorbeeld nu, maar ik doe het niet. (zonder peuk en dus niet groen) “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
weet niet of dit eerder gezegd is, maar is het niet zo dat als je een tijdje niet gerookt hebt, je lichaam geen behoefte meer heeft aan nicotine, en dat de moeite met stoppen eigenlijk in je hoofd zit en te maken heeft met gewenning van rookgedrag? ik hoor namelijk wel eens van mensen die zijn gestopt met roken, dat ze wel van de peuken af kunnen blijven, maar dat ze in hun hoofd eigenlijk nog steeds "verslaafd" zijn omdat ze er nog (regelmatig) aan denken.. succes in ieder geval iedereen die bezig is het niet-roken vol te houden en de mensen die willen stoppen |
|
Ja, klopt. Als je 20 jaar lang sjekkies draait is het lastig om dát ineens niet meer te doen, dat is 't 'em. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
je blijft altijd verslaafd, maar je stopt met gebruiken. Of niet natuurlijk. edit;bedankt voor de steun. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 24-02-2007 14:48] Suck my piss |
|
quote: eens verslaafd, altijd verslaafd signature |
|
Mooi vooruitzicht. Gelukkig ben ik nog niet gestopt met drinken, anders zou ik dat er ook nog eens bij hebben en je kán overdrijven. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Volhouden Wim! Kben trots op je! Herman van de bakker |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja, wij ook! Suck my piss |
|
quote: ik neem er nog een. Suck my piss |
|
quote:Volgens mijn woordenboek is honger "een natuurlijke behoefte aan voedsel". Dat ken ik wel! Maarem, succes enzo. En blowen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ha! ja, er is overal wel een definitie voor, gelukkig maar. En delta 9 tetrahydrocannabinol, ja. Tabak, nee. Bedank voor de support. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 25-02-2007 13:40] Suck my piss |
|
quote: Hier al een maand of 10 niet meer. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Jezus, nog ff en je lijkt op je kleine broer Herman van de bakker |
|
Na een behoorlijke miskoop (paar gram hasj) eigenlijk bijna niet meer geblowd, ik mis het eigenlijk ook helemaal niet. |
|
quote: Jij was wat sneller ermee, hehe. quote: +1 Op deze manier hou ik ook flink wat geld in de zak. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik heb sinds September niet meer geblowd, en heb er ook geen behoeft meer aan. Aan sjag en bier heb ik genoeg ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Twee Amerikaanse peuters van twee en vijf jaar oud uit het dorp Watauga in Texas zijn op een homevideo te zien terwijl ze wiet roken. De politie vond de videoband toen ze het huis van de oom doorzochten. Hij wordt verdacht van inbraak. (filmpje op nu.nl) wie spoort nu een kind van 2 en een kind van 5 aan om wiet te roken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |