![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je moet wat als je niks te doen hebt. Dan ga je maar weer eens met je blote bips op die berg heroine zitten. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 15-11-2008 20:04] ![]() |
|
quote: Jah duh, maar bedoel hoe je dat spul op de juiste manier in je aars krijgt, lijkt me lastig. ![]() |
|
quote:Ik ben nu op het punt aanbeland dat ik met een gerust hart kan zeggen: "Ik rook NIET." Niks geen "niet meer", "ik ben gestopt" of weet ik het wat. En dat voelt goed ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-11-2008 21:39] ![]() |
|
Ik heb nog nooit gerookt. BLIJ TOE! ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Hoe dan? nep-verslaafd? [Dit bericht is gewijzigd door Beginning of Sorrow op 16-11-2008 12:55] ![]() |
|
quote: teh fun1 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: +1 ![]() ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
4 maanden schone longen ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Kein Punkt bei Karwei ![]() ![]() |
|
quote: Duurt wel een aantal jaren hoor voordat je longen weer schoon zijn. ![]() ![]() |
|
echt schoon bestaat ook niet eens, beetje zwarte vlekken op je longen is gewoon normaal(iig in deze industriele tijd, maar ervoor zal het ook niet vlekkeloos zijn geweest) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Voor de rokers; jullie zijn te genezen! :D quote: (GS) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
ah k had er en paar jaar geleden al van gehoord, maar 2012 had ik niet verwacht. Nu is het maar de vraag of het echt werkt, want nicotine verslaving is zo sterk niet, anders zou je toch ook wel afkicken met nicotine pleisters. Tis gewoon de associatie van roken met gezellige of ontspannende dingen. Ik denk dat dat "vaccin" pas werkt als je echt goed misselijk ervan wordt. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-12-2008 14:54] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
5 minuten geleden gestopt. Ik wilde nog m'n pakkie peuken en shag oproken, maar heb eigenlijk maar besloten ermee te kappen. Peuken gebroken, shag aan m'n pa gegeven. Ik vraag m'n omgeving er zo min mogelijk over te beginnen, dat maakt het alleen maar lastiger. Ik heb goede hoop. ![]() |
|
Godsamme, het lijkt wel een hype tegenwoordig om te stoppen met roken. Anyways, succes. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ja, met die jodenprijzen... Daarnaast schijn je er kanker van te krijgen. ![]() |
|
Nog nooit bij stil gestaan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Dus twee vliegen in één klap voor ZOG. ![]() |
|
quote: Ik ben weer begonnne, ha! ![]() ![]() |
|
Hebben anderen ook dat als je wiet/hash rookt achter de pc je in no-time weer nuchter bent? ![]() ![]() |
|
hmm niet echt, maar k merk wel hoe lichter hoe helderder ik dan ben, dus als je geen erg felle verlichting hebt voor de rest op je kamer dan vind ik het vrij logisch. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hoe zit het eigenlijk met de prijzen? Ze blijven óf omhoog gaan, of je krijg minder gram shag voor hetzelfde geld (eerder was 50 standaard, nu 45). Ik heb altijd gezegd dat ik zou stoppen als een pakje meer als 10 gulden zou kosten....:') ![]() |
|
quote: +1 1 1/2 jaar niet roken pleitte. Waarom? Omdat het kan. Zegt allemaal niets, dat stoppen. En weer beginnen. Niets. Niets. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |