|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 100% mee eens; de grootste kans op slagen is de WIL. Ben nu inmiddels 3 weken gestopt, ook van de ene dag op de andere (zonder afbouwen). |
|
nicotine kauwgom helpt mij zeker wel. Vooral als ik ergens op moet wachten, en dan normaal een rokertje opstak om de tijd te doden. Voor de rest is het gewoon de grim reaper in de ballen trappen. Suck my piss |
|
Ik moest het even aankijken voor ik het hier zou posten, maar ik ben inmiddels sinds maandag 5 feb om 12.45 gwstopt, toen heb ik de laatste uitgedrukt. Toch maar geen kauwgom en stikkers ed, maar gewoon niet meer roken. Vooralsnog gaat het allemaal prima, alleen heb ik gisteren en vandaag af en toe echt een gore smaak in m'n muil. Maar dat zal hopelijk wel wegtrekken. Ter compensatie eet ik nu af en toe een pepermuntje. Goeie shit, dat spul. Euh... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Goed bezig Wimsmaak Wam! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Heersch @ wim! Ik probeer ook al sinds eind januari te stoppen. Gaat redelijk maar met uitgaan zondig ik nog wel... |
|
Ja, het weekend zie ik met grote vrees tegemoet. Wat zeggen mijn hersens met een lading bier op? We wachten gespannen af! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Viel mij destijds enorm mee. Ik was twee weken van het roken af toen ik de kroeg weer inging, maar had nergens last van. Ben nu inmiddels drie jaar probleemloos van het roken af. En dat na 17 jaar lang 4 pakjeszware van nelle per week spelfout weggehaald... |
|
quote: KOLENBOELER! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Erg netjes, varanus! Ik rookte inmiddels 20 jaar. Dat was ondertussen wel lang zat, dacht ik zo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Goed man! quote: |
|
Vanavond wezen pokeren met 3 man die wel roken. Damn. Maar niet toegegevenen, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Alweer meer dan een week nicotine vrij. Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk, in mijn geval. Weinig last. Iets met een appeltje en een eitje, hehehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Goed bezig! Ik moet eerst mijn "state of mind" okay hebben....mischien dan... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ja, precies. Dat had ik al heel lang ok zitten, eigenlijk had ik veel erder moeten stoppen, ik zag al tijden de lol niet meer in van roken, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: kauwgomballen..... Herman van de bakker |
|
quote: Goed bezig als je dat over een paar maanden kunt zeggen dan is dat super. Persoonlijk kan ik niet verslaafd raken aan sigaretten. Maar ik vind ze zo af en toe erg lekker. |
|
quote: Misschien is dat het verschil, ik vind roken echt niet lekker. Ik vraag me dan ook af waarom ik er 20 jaar geleden mee begonnen ben. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: toen was dat stoer hehe |
|
Ja, stretchbroeken ook. Dat geeft toch wel stof tot nadenken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ben nu 2 weken + nog wat gestopt. HEt helpt me nog geen moer, ik ruik alleen meer. Ik hoest nu ook veel meer Weet me vaak geen houding als ik sta te wachten. Wat een klote hobby. Suck my piss |
|
Knap bezig iig, sterkte Ik ga zinvol roken |
|
quote: dat hoesten is me opgevallen toen ik minder ging blowen, maar ik denk dat dat komt omdat je longen nu een zooi troep naar buiten gooien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zoiets ging ik ook maar van uit. En idd nog steeds ranzige rochels die niet transparant zijn. Eigenlijk moet ik het in een potje bewaren en ff opsparen. Ongeveer een week later foto posten voor extra ontopicnes. Maar het stoppen is al zwaar genoeg. Suck my piss |
|
edit; daarnaast bedankt voor de support Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |