![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: dat maakt het nog mooier. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Nou juist niet ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: tuurlijk niet, ik heb er totaal niets op tegen, maar ik heb ook niet veel tegen roken. Ik rook zelf niet meer dan af en toe een wietje, ik krijg altijd keelpijn en al die shit, maarja anderen niet. Waarom wil je wel ouwehoeren op mensen hun ongezondere levensinstelling, zolang je weet dat het schadelijk is, moet je natuurlijk niet gaan zitten miepen met longkanker ofzo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Je schijn, net alsdat je shag op is, je ook een nieuwe nick kan nemen, ik weet er alles van. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ik heb er vrijwel niets uit geciteerd k heb het later pas gelezen, alleen een linkje toegevoegd voor nog extra informatie. edit: Ja later heb je een stukje "Why you should quit smoking" maar vind je zelf niet dat je die keuze zelf mag maken met eigen afwegingen, Dat er onderzoeken zijn die wijzen op een achteruitgang in iq en andere cognitieve vermogens onder invloed van metal muziek haalt je toch ook niet over. Bij voldoende aanbod van informatie kun je zelf wel je conclusies trekken, en nu wordt je behoorlijk doodgebombardeerd met slechte informatie over roken maar de goede moet je ook maar even bekijken. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-12-2008 20:49] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
I hoest net als mijn vader, bijna eindigend in kotsen. Not very charming, misschien tijd om over te stappen op stevige shag [halfzwaar]. ![]() |
|
hehe ik heb hetzelfde maar rook niet eens! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() Denk jij nou echt dat als iedereen zou stoppen met roken, dat er dan een overschot komt op het budget van de gezondheidszorg? Boeiender ![]() |
|
quote: Danku, dat is dan ook het gehele idee. In plaats van een heleboel andere stomme dingen te doen kies ik er voor eentje die ik smerig vind (nog steeds, gatverredamme, Blegh!) zodat ik voor de komende tijd geen stomme dingen meer hoef te doen. Stomme dingen doen is gewoon iets wat ik soms even uit mijn systeem moet halen. Maar nog steeds een 3. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 20-12-2008 15:57] ![]() |
|
je volgende ding is zomaar zwanger worden van iemand in de tram of bus? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-12-2008 16:02] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() Nee, niet echt nee. ![]() |
|
quote: Tering, wat een idiote logica hou jij erop na.. ![]() |
|
Hoe zijn anderen, naast Pandora dus, hier eigenlijk begonnen met roken? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Mijn moeder rookt en was toch wel eens benieuwd. Dus wat sigaretten geprobeerd, goor merk trouwens. Norman Young ofzo dacht ik. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Als 12 jarig jochie staat dat natuurlijk super stoer ![]() Ik rook "echt" sinds mijn 14e, toen leerde ik draaien ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Dronken op een feestje, "ach doe maar, waarom ook niet". Daarna echt gaan roken na mijn eindexamens, toen ik mezelf had wijsgemaakt dat het hielp bij het bedwingen van mijn zenuwen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: keeps life interesting. ![]() |
|
Maar hij heeft wel gelijk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Er zijn toch leukere manieren om het leven interessant te houden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
waarom moet het dan altijd leuk zijn? En dat weet je dan toch pas als je het geprobeerd hebt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-12-2008 2:09] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: since when does interesting equal fun? ![]() |
|
Eu concordo mas, por que você usa de repente uma língua diferente? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-12-2008 6:42] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Waarom niet? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |