|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bovendien kosten al die mensen die na hun pensioen achterlijk lang blijven leven doordat ze niet roken ook klauwen vol met geld. Rokers, stevige drinkers etc. besparen de maatschappij juist een hoop geld, bovendien betalen ze zich blauw aan accijns. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hehe roken zorgt op korte termijn wel voor veel gekanker in de samenleving. Maar uiteindelijk hebben ze nu enorm veel patienten om te onderzoeken die dan ook nog veel van het onderzoek financieren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Eén pakje sigaretten (A-merk) per dag roken kost bijna 1700 euro per jaar. Rokers uit lage inkomensgroepen zullen bij een hoge prijs van tabaksartikelen naar de ALDI rennen voor een C merk of zelfs hun pijp stoppen met eikeblad. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Wat nou zelf wiet kweken. Ik voorzie een grote groei in thuis tabaksplanten kweken. Tegen de tijd dat shag duurder is dan tabak... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mn opa kweekte vroeger ook wat tabak in zn kasje, was nog best te roken. Dus vraag varanus maar waar hij een kasje gekocht heeft en maak je vingers groen om je longen zwart te krijgen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou ja, zelf gekweekte tabak lijkt (ik zeg lijkt, want ik weet het niet) me een stuk minder schadelijk als die bende die je koopt en waar standaard allemaal troep in zit. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-09-2009 22:30] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
is dat niet met alles?(hangt ook van je groene vingers af trouwens) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou ja, wietplanten kweken (paar maar) heb ik een aantal jaren gedaan. Was niet lastig of moeilijk ofzo, best leuk en ik heb niet bepaald groene vingers. Maar ik hoef geen wiet meer, dus is tabaksplanten misschien best een optie. Maar ja, om daar nou een kas voor in de tuin te zetten. Kan niet gewoon buiten, net als wietplanten? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wiet is dan ook echt onkruid, tabak moet volgens mij een stuk warmer, en is niet zo sterk als wiet. http://home.hetnet.nl/~r.mveloo/tabak.htm Oppassen voor het tabaksmozaikvirus want als je net een vers sjekkie hebt zitten draaien kun je dat overdragen naar de tabak. Dat kan met andere planten ook maar tabak heeft er het meeste last van. Het zit niet in de rook maar in de verse shag, dus gewoon even je handen wassen na het sjekkie draaien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is toch het geval met half zware shag en niet met zware shag? |
|
quote: lekker dat chloor. ik neem er nog eentjuh11 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik heb altijd begrepen dat zware shag een stuk minder schadelijk is dan sigaretten en halfzware shag. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat bedoel ik. |
|
Ja, maar in zware shag zit ook genoeg bende. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tja, roken blijft ongezond hoe gezond je het ook maakt. |
|
quote: ik denk dat ik maar aan de coke ga dan, dat krijg ik tenminste gratis Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
3 maanden gestopt. Had ik eigenlijk veel eerder moeten doen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Fijn he? edithoer: hier gisteren alweer 14 maanden. De tijd vliegt.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-10-2009 12:24] |
|
quote: Hehe, ja, raar eigenlijk. En ik blijf lekker door roken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hoewel het godverdomme wel klauwen met geld kost, echt niet te doen. |
|
Daarom zeg ik, fuck wiet, tabaksplanten kweken ftw! Nee, serieus, ik zit er echt over te piekeren/peinzen en denken aan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik probeer iets minder te roken. Dat lukt me dan soms een aantal dagen en dan zit ik weer op bijna een pakje per dag. Tja [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-10-2009 22:28] |
|
Ik ook bijna een pakje per dag. Helaas wel de 25-per-pakje-pakjes. :') |
|
Ja idem... maar ben nu overgegaan op shag en merk dat ik nu stukken minder rook omdat het niet zo verdomde simpel is om er even snel 1 bij de bus of trein te pakken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |