|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*giebel* quote: Tsja, roken in de auto vergelijken met bellen is helemaal zo gek nog niet. Er zijn weinig mensen die strak voor zich blijven kijken als het kooltje van de sigaret opeens tussen de benen op de bekleding dondert. En voor de kinderen... Neh. Absurd dat mensen die geen koters in de auto hebben zich maar weer moeten schikken naar mensen die dat wel hebben. Mijn insteek; goeie zaak doch drogreden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
mijn rookhabit is een beetje aan het uitdoven. Ik krijg nu 1x per maand 1 slof sigarettten. ik had mezelf voorgenomen om op dinsdag en op vrijdag een nieuw pakje te mogen pakken. maar ik doe nu nog steeds met het zelfde pakje als vorige week vrijdag scheelt wel wanneer het nat of bere koud is buiten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Helemaal mee eens |
|
kleine cafetaria binnenkort rookontheffing tot 2011, toch? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
"Een rookverbod thuis vindt ze nog een stap te ver." O, vindt ze dat. :') |
|
quote: De eerste die bij mij thuis komt lopen controleren en zaniken laat ik alle hoeken van de straat zien. :') http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Bij je ouders thuis dan toch? Boeiender |
|
quote: Zelfde. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 07-11-2008 15:19] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik weet niet of de besparing correct is maar toch: En voor de rest: http://www.haqur.com/script/SmokeFree/ |
|
Ik zit dus echt met een probleem, ik weet niet of dit het juiste topic is maar goed. Ik zie dus dat mijn moeder zich tegenwoordig echt de longen uit het lijf hoest en ze ziet er niet uit, maar wel stug door blijven roken Ikzelf heb al een beetje subtiel geprobeerd om er wat van te zeggen, maar je krijgt dan het excuus van "ja ik ben gewoon wat verkouden" Ik weet niet of er hier mensen ook ervaring met deze situatie hebben, maar heeft iemand een idee hoe ik mijn ma nu kan overtuigen om de shit gewoon weg te gooien. Ik weet dat het een lastige vraag is maar het is het proberen waard. Dank Against God and Government |
|
Belgische methode toepassen. Die passen ze ook met succes in Oostenrijk toe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De eerste stap is het haar zelf laten inzien en toegeven. Zeg eens duidelijk dat ze goed naar je moet luisteren en vertel wat jij ziet en dat je je zorgen maakt. Doe dit uiteraard niet op een aanvallende manier, want dan is er een grote kans dat ze alleen maar in de verdediging zal schieten in plaats van in te zien dat er (mogelijk) een echt probleem is en dat er wat aan te doen is, maar dat het dan wel ook nu moet gebeuren. Van effectieve stopmethoden weet ik weinig af, dus die zul je zelf moeten vergelijken (check de GGD eens), maar zorg dat jij en/of iemand anders die haar vaak ziet haar in het stoppen steunt, zodat ze neit terugvalt. Succes ermee. |
|
Ben weer begonnen.... zucht 't is wat |
|
Ik rook nu ook alweer een tijdje... Vanaf mijn 17e met stoppogingen hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Wat een gezeik altijd. "Ik ga stoppen...denk ik" >> "Ik rook niet meer! " >> "Ik ben weer begonnen" Zeg dan niks. [edit] En als je het mij vraagt zijn diegenen die dat doen ook niet "echt" verslaafd. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-11-2008 18:48] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ben begonnen met Heroine. |
|
Daar probeer ik al vanaf mijn 17e van af te komen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Methadon ja? Kan ik wat kopen |
|
Ik ga mooi een dikke draaien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heroine roken, dat kan alleen maar goed gaan. |
|
quote: Je kan het roken, snuiven, spuiten en zelfs rectaal inbrengen. Dus mogelijk. |
|
Rectaal ja? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kiwi's ook. |
|
quote: Ja, hoe ze het doen weet ik niet maar het kan. Kijk maar eens op drugsforum.nl in het subforum opiaten. Daar zitten de diehards, hehe. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |