|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Inmiddels ook al weer begonnen... ben een week rookvrij geweest [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 06-05-2009 20:36] |
|
Gefeliciteerd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:En 9. Eitje |
|
Op een paar dagen na 8 jaar al. |
|
De afgelopen dagen heb ik het erg beschaafd gehouden met roken, volgens mij zit ik op 7 sigaretten sinds zaterdag. Niet veel! |
|
Rokende vrouwen, het is zo zonde She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wees er maar trots op. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Dat zei ik ook en na 18...hup... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1 |
|
quote: Mannen kunnen ook borstkanker krijgen hoor, stelletje chauvinisten. |
|
Dus mannen die niet van rokende vrouwen houden zijn wel vaderlandslievend, zoiets? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nooit begonnen, dat zouden meer mensen moeten doen. |
|
quote: Dat lukt me niet meer. Wel voor de tweede keer gestopt, nu alweer zo'n vierenhalf jaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het gaat me meer om de stank die erbij komt kijken, het is gewoon een beetje een afknapper. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Eventjes je woordenboek erbij pakken! |
|
quote: Goed bezig dus. |
|
chauvinist chau - vi´ nist [ sjoo-] de -woord (mannelijk) chauvinisten iem. die met blinde vaderlandsliefde behept is Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Och, met de juiste motivatie lukt het wel. Verder vond ik roken toch al niet meer zo leuk, begon me steeds meer een paria te voelen omdat ik overal buiten moest roken. En om nou vanwege een verslaving jezelf overal buiten te sluiten. Dat vieze hoestje en de stank begonnen me trouwens ook wel dwars te zitten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Ah, als in male chauvinist pigs dus. Nee, ik had het echt verkeerd begrepen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Maakt niet uit, ik ben niet boos. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mannen stinken niet. =) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |