|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb ik ook. Maar ik kan rustig een sigaret roken voor de lol zonder dat ik de dag erna weer volop rook. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Zo gek is het niet, een sigaret is een genotsmiddel net als bier en door de werking van alcohol wordt de hang naar een genotsmiddel versterkt. |
|
Komende dagen zal ik niet gaan roken vanwege mijn operatie maar ik vrees niet dat het een aanzet tot stoppen zal worden. |
|
vragen of ze ook nog even een tumor in je longen kunnen inplanteren, verhoogd toch je kans op stoppen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: 1 jaar en nog wat and still winning. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Woei, nog een paar maandjes en dan ruik ik niet meer naar al die stinkende rookhomo's! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
roken zuigt, maar blazen lukt niet goed ach, liever even relaxen (2-3 dag) dan constant stress en niets om naar uit te kijken voorlopig toch signature |
|
quote: Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: quote: geniet maar lekker van je sigaretjes hoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik hoorde laatst van iemand dat half-zwaar in verhouding slechter is omdat daar meer middelen aan toegevoegd zouden zijn om juist die zwaarte te verminderen Zware shag is dus gezond! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
net zoiets als light sigaretten? nicotine is niet echt schadelijk maar de andere troep die meeverbrand. Dan kan je dus beter de hoogste concentratie nicotine hebben anders rook je veel meer voor dezelfde hoeveelheid nicotine. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zo best kunnen ja. Ik hoorde het in het café aan de eind van de avond (zowieso een wonder dat ik het nog weet trouwens ) dus of het serieus bedoeld was weet ik niet. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Volgens mij is dat ook zo, ooit een keer ergens gelezen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Tjonge, ik was vandaag aan het hardlopen en ik hield een straf tempo erin. Ik dacht bij mezelf: "als ik zou roken, dan zou ik op dit moment compleet buiten adem zijn. Maar ik rook niet, dus daarom ben ik niet buiten adem. Daarom kan ik harder en verder lopen dan wanneer ik wel zou roken (en ik spaar nog knaken uit ook en heb minder kans op vreselijk enge longziektes). Doordat ik harder en verder kan lopen dan anders ben ik fitter dan anders (met als extragratis bonus extra veel minder buikvet) . Vanwege die fitheid heb ik ook meer energie dan anders EN ben ik minder vaak ziek dan anders. Tjonge, wat heerst dat niet-roken toch. Schitterend om niet aan die treurnis mee te doen." Niet-rokers, applaus voor jezelf! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: hehehehe! signature |
|
quote: Dat is zelfs wetenschappelijk bewezen. |
|
quote: En dat bedenk jij tijdens hardlopen? Ik rook niet (meer) en ben nog steeds snel buiten adem hoor. Tsjah, astma & geen conditie wil ook wel tegen werken |
|
vanaf gisteravond niet meer gerookt en net even wat zoethout en nicotinekauwgommetjes gekocht uiteraard kauwde ik veelste snel op dat kauwgommetje met als resultaat een nicotine overload waardoor ik kotsmisselijk ben nu. ik zie het zonnig in voor mn longetjes |
|
Ja stom.. ga je stoppen met roken, maar neemt men nog steeds veel nicotinekauwgumpjes |
|
ik wil stoppen met het bevuilen van mn longen... dan is het toch niet zo stom dat ik in plaats van een peuk een kauwgom neem? |
|
quote: *insert applaus en een legendarisch muziekje* |
|
Ik zou ook best wel een beetje hardlopen, maar kan er maar geen zin in krijgen. Beginnen met roken was indertijd een stuk makkelijker. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee, had het ook niet tegen jou, meer in general. Ik ken mensen die wel zo denken namelijk. |
|
hehe alleen is de nicotine opzich niet zo schadelijk en erg vies in een kauwgompje, ik kan me niet echt voorstellen dat het veel lichter wordt. Het zware zit tussen je oren en niet in je lichaam. Eigenlijk moet dat dan een makkelijk vooruitzicht geven, maar gek genoeg niet, voor velen is gedrag veranderen te moeilijk. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-03-2008 17:47] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |