![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vamos fudere? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: quote: quote: Zijn deze manieren van beginnen met roken nou zoveel minder dom dan heel bewust op een volwassen leeftijd en in nuchtere toestand besluiten om te kijken of roken wat voor je is? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Ten eerste blijft mijn vraag waarom de aanpak van Pandora zo achterlijk gevonden wordt terwijl het merendeel van de rokers geen minder achterlijke aanpak hebben gehad staan. Ten tweede kan je je daar een beetje in vergissen gezien het hoge percentage mensen dat na eenmaal proberen later een nicotineverslaving opbouwt ten opzichte van de percentages bij andere drugs. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Hehehe. Ik ben ooit begonnen met blowen. Daar kwam de rookverslaving uit voort. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik heb mijn 1e shaggie gerookt nadat ik in groep 8 op de basisschool een toneelstukje had opgevoerd met een vriendje als afsluiting van voorlichting over drank, drug en roken.. Had wat shaggies van mijn pa gevouwen (van draaien was nog niet echt sprake). Heeft erg goed geholpen dus, die voorlichting, hahahaha :') Vond roken uiteraard wel ernstig smerig en heb een jaar of 3 nodig gehad voordat ik over mijn longen kon/ wilde roken. Mijn 1e trekje over mijn longen herinner ik me nog wel. Ik kreeg geen lucht en dacht dat ik dood ging. En toch doorgaan heh ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-12-2008 13:21] ![]() |
|
quote: Idem hier. Ik heb roken zonder stuff altijd onnozel gevonden maar toch verslaafd geraakt. Inmiddels niet meer gelukkig. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Het is allemaal net zo "dom" Maargoed, zelf ook ooit in een dronken bui mijn eerste peuk opgestoken op mijn 21e. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Nu ruim een week gestopt. Eigenlijk niet chagrijnig geweest en niet echt problemen gehad. Wel tussen rokers gezeten (thuis wordt gewoon gerookt), maar dat gaat allemaal prima. Bizar eigenlijk, kost me vrijwel geen moeite. ![]() |
|
quote: haha hoe dom kun je zijn, beter stop je helemaal. Against God and Government ![]() |
|
Neen. ![]() ![]() |
|
quote: Oh oke, je denkt natuurlijk dat als je halfzware shag gaat roken ook maar de helft van je longen uit hoest? Je zegt dat je bijna moet kotsen als je hoest en je blijft maar roken, jammer genoeg zijn er vele mensen net zo dom als jij. Against God and Government ![]() |
|
Jah ik rook nu een paar dagen halfzware en het is gewoon minder. Kan natuurlijk ook toeval zijn. ![]() |
|
![]() Against God and Government ![]() |
|
Roken is nog steeds smerig. Blurgh. Blij dat ik bijna klaar ben met mijn experiment. ![]() |
|
quote: Bij jou zitten er echt wat steekjes los volgens mij. :') ![]() |
|
Van de ene kant vind ik het wel een raar experiment. Van de andere kant gezien ook niet. Mijn eerste slok alcohol vond ik absoluut niet lekker, maar toch bleef ik het doordrinken om het te leren. Pandora heeft zoiets met roken lijkt me. ![]() |
|
quote: No shit Sherlock; je krijgt je nicotine alsnog binnen door meeroken ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
zoveel krijg je niet binnen door meeroken. Dat valt wel mee. Werd ik maar stoned als ik in de rook sta, lekker goedkoop. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Gezien de aanzienlijke gezondheidsrisico's van indirect roken lijkt het me eerder tegen te vallen.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Zo vaak zit ik er niet tussen hoor. ![]() |
|
quote: Wacht maar tot je een keer goed dronken bent, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik was eigenlijk begonnen met roken om domme redenen natuurlijk ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: ben je bang voor kanker?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: dat deed ik ook vaak. alleen herinnerde ik mij het nooit ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |