![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Puur Plato aanhouden is dan ook gay. Vleugje Machiavelli? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Wel meer dan een vleugje, aub. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Jouw land is mijn land! Jouw vrouwen zijn mijn vrouwen. Jouw geld is mijn geld. Jouw kroon is mijn kroon! Machiavelli is voor een groot deel realisme. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Wat zijn goede boeken voor wat betreft zijn ideeen? Er zijn allerlei edities van zijn (vertaalde) werken te vinden en daarnaast allerlei boeken van andere schrijvers die zijn ideeen uitleggen danwel toepassen. Ik heb er beetje bomen/bos probleem mee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Wat vinden jullie Nederlanders eigenmlijk van de politieke situatie in België, jullie moeten er ook veel over horen in Nederland. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
wij finne het erg besodemieterd jah signature ![]() |
|
quote: Hup opdelen dat land gedeelte bij Frankrijk en een gedeelte bij Nederland! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: Dan zitten wij met die hele corrupte bende! En dan krijgen ze er sowieso ruzie over welk deel naar NL gaat en welk deel naar F. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Bovenste deel naar NL onderste deel naar FR en ertussen in een loopgravengebied voor de zeikerds. Oooh ja en Brussel mag naar Zwitserland. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: Dan zou of Brussel geen EU meer zijn, of Zwitserland wel bij de EU moeten horen, jaja, succesverhaal ![]() Dat loopgravenidee vind ik wel weer prima, maar dan nog; waarom het hele land? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Het bovenste stuk snap ik nog, doe dan maar Brussel geen EU meer!! maar wat bedoel je met waarom het hele land?? Tenzij je bedoeld, waarom niet het hele land loopgravengebied?? Zij we wel in 1 keer van het gezeik af natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 08-12-2007 20:27] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote:Dat bedoelde ik ja, het woordje 'niet' vergeten ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Nou ja, dan kunnen we elkaar de hand schudden! Alle leuke Belgen: hup inpakken en wegwezen daar ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
alle chicks naar NL en alle kerels naar F ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:Voor zijn ideeen kort samengevat is Il Principe het beste boek van hem, maar als je zijn totale ideeen wilt lezen, dan is de Discorsi weer het beste. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() Maar dan niet in het Italiaans, voor mij in ieder geval ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:In het Nederlands wordt Il Principe vaak vertaald met 'De Heerser'. Mijn Nederlandse versie van de Discorsi heet ook gewoon Discorsi. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Ohja, dat kan prima, ik had de NL vertaling van wiki en de Engselsen van bol.com. Denk dat ik zelf in het Engels ga lezen, op de een of andere manier lijkt het dan serieuzer te nemen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Ik vind zelf 'Il Principe' (De heerser, al dekt het woord 'heerser' niet geheel de lading van 'Il principe' maar het komt het dichtste bij) een aardig werkje. Ik heb een vrij luxe uitvoering met een inleiding van bijna honderd bladzijden, nog wat andere politieke geschriften en brieven. Maar opzich behoeft zijn werk geen inleiding. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Naar mijn bescheiden mening zijn het toch echt de Walloniers die consessies zullen moeten doen. Ik ben van mening dat de Vlamingen een ount hebben en in hun recht staan. Al zijn ze over de gemeenten rond Brussel wat kleinzielig. Op een apart Vlaanderen en een apart Wallonie zit eigenlijk niemand te wachten. En een groot Nederland incl. Vlaanderen speel je ook niet 1,2,3 klaar. De Vlamingen zullen dan afstand moeten doen van hun koning en ons koningshuis moeten accepteren. Ook zullen ze dan moeten leren leven in een land wat veel meer pro-Amerika en -Israel is dan wat ze nu gewend zijn. Ook is het Nederlandse klimaat veel (neo-)liberaler dan het Belgische/Vlaamse en zullen de Vlamingen vaker hun jongens op internationale uitzendingen zien. Dat zien ze volgens mij ook niet zitten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
edit gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: behalve dan een hoop(??) Vlamingen misschien. ik denk trouwens dat het, typisch belgisch, weer met een ongelooflijke ingewikkeld compromis, dat niemand tevreden zal stellen uiteindelijk opgelost zal raken. Maar als Vlaanderen onafhankelijk zou worden zou het toch niet het kleinset landje zijn? Vlaanderen zal zich wel redden denk ik (maar Wallonië????) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-12-2007 16:00] ![]() |
|
quote: gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |