|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik dacht dat "ME'ers" herkenbaar moesten zijn d.m.v. hun helmnummer. "Nummer 3 heeft belachelijk veel geweld gebruikt!" "Ja welke, die met dat zwarte, gouden (rooie, groene, grijze etc) helmnummer of wie bedoel je?". |
|
quote: op de foto zie ik geen 1 crustie etc... gelukkig is normaal verstand dus niet alleen gemeengoed van de ontwikkelde zm'er zoals varanus, maar ook van mensen die het gelukkig wel snappen. |
|
wie gaat er posten; "ja maar op foto's heb je geen geur" Suck my piss |
|
Links zie ik iemand een geurspoor achterlaten! |
|
ik zie toch een heleboel crusties hoor. en pascalorie is die crustie met lichtblauwe polo? Je moeder. |
|
Wat een dag, helaas was ik niet op de hoogte van de nazi optocht en kwam ik er pas achter toen ik boodschappen moest gaan doen. Heb de hele tocht uiteindelijk meegelopen en het ging er wild aan toe. Er waren zo'n 30 nazi's en een paar honderd mensen die lieten weten dat ze de optocht niet konden waarderen. Af en toe trachtte een mix van FC zwolle hooligans/Molukkers/Linke jongens in de buurt te komen van de nazi's wat een enkele keer ook lukte. Wat mijn part verbieden ze dit soort optochten van haatdragende debiele partijen. Ps Voor iedereen die schijnbaar een soort van respect heeft voor de NVU en aanverwanten, denk es na! |
|
Ik vind het aan beide zijden in en in trieste figuren eigenlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nee rotzak en ik hebben deze dag doorgemaakt slechts gehuld in een tijgerprintstring De shit is aan!!!1 |
|
Helaas geen weekend-OV meer, anders had ik ook wel even lefties gebashed. |
|
quote: prrrr. we wachten weer op de foto's hehe Je moeder. |
|
Blij dat jullie heel terug zijn boys! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Haha goed bezig, baas |
|
Het was trouwens niet de AFA die vooral aanwezig waren, ja een aantal maar de stonken echt een uur in de wind. Het waren vooral FC Zwolle Hooligans, Molukkers en stuk of 70 Ajacieden. Ondanks dat ik zelf ooit in dat wereldje heb gezeten, ben ik blij dat ik geweest ben, want voor voor de echt oudere mensen was het gewoon traumatisch, een oude man stond te huilen aan de zijkant. Against God and Government |
|
Fijn dat nog iemand het doorheeft |
|
quote:Ja, die schamen zich kapot voor die pleurisblagen, van beide kanten .. Zich de pleuris werken en dan zo bedankt worden. |
|
quote:+1 www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Toch blijft Rotzak onze knuffelnazi. |
|
Rotzak nazi? Vroeger ja. |
|
rotzak kwam alleen om te rellen met de politie Je moeder. |
|
Omdat die oude man moest huilen toch? |
|
dat was een mooie bijkomstigheid Je moeder. |
|
quote:ben je nou echt zo'n debiel of doe je maar alsof ? ik heb me twijfels. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Iemand begrijpt Schaeps manier van forummen niet, wat schattig! quote: Dan mag jij dus bij deze je muil houden, banaan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het is eenzaam aan de top, af en toe daal ik af om te converseren met mensen als jij. quote: Dat klinkt wel stoer of zo. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |