IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Rechtse commies vs. linkse nazis [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-02-2010 15:10 by Dentz Profiel van Dentz

Aha, dus een PVV, VVD, D66 en nog iets om aan de 75 zetels te komen is mogelijk.

Kan nog leuk worden.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 20-02-2010 15:12 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 20 februari 2010 15:10 schreef Dentz het volgende:
Aha, dus een PVV, VVD, D66 en nog iets om aan de 75 zetels te komen is mogelijk.

Kan nog leuk worden.


D'66 en PVV lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien Pechtold gisteren zei: "Er is maar één partij die ik uitsluit en dat is de PVV".



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-02-2010 15:13 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Terecht ook, mocht ik gaan stemmen dan wordt het D66 Maar dat ligt geheel aan het weer en of ik genoeg kracht heb om naar het stemlokaal tel open.


Against God and Government


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-02-2010 15:21 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 20 februari 2010 15:12 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
D'66 en PVV lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien Pechtold gisteren zei: "Er is maar één partij die ik uitsluit en dat is de PVV".

Ok.

Een overwegend linkse combi kan dus ook nog. Kant als president?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 20-02-2010 15:29 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 20 februari 2010 15:21 schreef Dentz het volgende:
Ok.

Een overwegend linkse combi kan dus ook nog. Kant als president?


Ik denk dan eerder Bos als president, want de PVDA zal denk ik van de linkse partijen de grootste zijn.

Pechtold had eens een idee: Paars 3 met GL er bij.



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-02-2010 15:32 by Dentz Profiel van Dentz

Liever Bos dan Balk. Bos heeft tenminste iets van een ruggengraat.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-02-2010 15:52 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

En wat is dit trouwens van non nieuws, ik vind het veel kwalijker dat van der Sar niet mee gaat naar het wk.


Against God and Government


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2010 16:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 februari 2010 15:13 schreef Rotzak het volgende:
Terecht ook, mocht ik gaan stemmen dan wordt het D66 Maar dat ligt geheel aan het weer en of ik genoeg kracht heb om naar het stemlokaal tel open.


Niet negatief bedoeld naar jou maar jou had ik eerder als een TON-stemmer (of PVV-er ) ongeschat.

en altijd stemmen jongen. het is een groot iets, waar in andere landen mesen heel wat voor over zouden hebben


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-02-2010 16:11 by Staalman Profiel van Staalman

In welk opzicht heeft Bos een ruggegraat? Letterlijk wel dat ben ik met je eens, maar figuurlijk?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 20-02-2010 16:12 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 20 februari 2010 16:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Niet negatief bedoeld naar jou maar jou had ik eerder als een TON-stemmer (of PVV-er ) ongeschat.

en altijd stemmen jongen. het is een groot iets, waar in andere landen mesen heel wat voor over zouden hebben


Rotzak is niet meer de Rotzak van vroegah (toen alles beter was )



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2010 16:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 februari 2010 15:32 schreef Dentz het volgende:
Liever Bos dan Balk. Bos heeft tenminste iets van een ruggengraat.


binnen het CDA vinden ze JP toch nog ok

CDA-bestuur wil opnieuw Balkenende

Het CDA-bestuur heeft opnieuw premier Balkenende voorgedragen als de lijsttrekker voor de verkiezingen. Dat is zojuist bekendgemaakt. Het congres van het CDA moet de voordracht nog goedkeuren.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2010 16:13 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 februari 2010 16:11 schreef Staalman het volgende:
In welk opzicht heeft Bos een ruggegraat? Letterlijk wel dat ben ik met je eens, maar figuurlijk?


Nou, in dit geval is hij bij het standpunt gebleven die hij had ingenomen.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2010 16:13 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 februari 2010 16:13 schreef attila_de_hun het volgende:
binnen het CDA vinden ze JP toch nog ok

CDA-bestuur wil opnieuw Balkenende

Het CDA-bestuur heeft opnieuw premier Balkenende voorgedragen als de lijsttrekker voor de verkiezingen. Dat is zojuist bekendgemaakt. Het congres van het CDA moet de voordracht nog goedkeuren.



Sja, ze geloven ook in God....


Boeiender


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-02-2010 16:14 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 20 februari 2010 16:11 schreef Staalman het volgende:
In welk opzicht heeft Bos een ruggegraat? Letterlijk wel dat ben ik met je eens, maar figuurlijk?

De poot stijf houden mbt Afghanistan.
Neemt niet weg dat ze vaak zat hebben toegegeven.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-02-2010 16:45 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 20 februari 2010 16:13 schreef MR. N het volgende:
Nou, in dit geval is hij bij het standpunt gebleven die hij had ingenomen.


Ja maar dit standpunt had hij ook in sept al uit kunnen spreken, ipv in alle gesprekken meegaan en vervolgens eind februari plots je poot stijf houden.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 20-02-2010 16:52 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 20 februari 2010 16:45 schreef Staalman het volgende:
Ja maar dit standpunt had hij ook in sept al uit kunnen spreken, ipv in alle gesprekken meegaan en vervolgens eind februari plots je poot stijf houden.


met de kennis van nu wel ja

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 20-02-2010 16:52]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-02-2010 16:52 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik blijf het dom vinden dat we weggaan uit Afghanistan. Ik ben in principe en in beginsel tegen die hele goochelshow daar, maar als je begint moet je het afmaken ook. Er schijnen maar weinig krijgsmachten te zijn met kwaliteiten zoals de Nederlandse. Met Amerika, Canada, Groot Brittannië, Frankrijk en Denemarken schijnt het wel op te houden.

Als je A zegt, moet je B zeggen. Niemand heeft er baat bij als we nu weggaan. Het is dom dat de PvdA zo vroeg de deur heeft dichtgegooid, ik denk dat er in dit debat nog wel ruimte was voor nuance.

Overigens los van het feit dat het zeer voorbarig is dat Verhagen de NATO heeft verteld dat ze zonder schroom een nieuw verzoek kunnen indienen.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 20-02-2010 17:04 by Blueprint Profiel van Blueprint

Ik vind het een buitengewoon slechte beslissing om het kabinet te laten vallen. De schuld ligt m.i. wel bij het CDA, dat het regeerakkoord probeerde te ondermijnen en via allerlei manipulaties toch door wilde gaan in Afghanistan. Maar kan Afghanistan de gemiddelde Nederlander echt iets schelen? Is het zo belangrijk dat we daardoor in tijden van economische crisis maanden zonder kabinet moeten zitten en daarna Wilders met 25/30 zetels in de tweede kamer kan komen? Hopelijk wordt het CDA hiervoor keihard afgestraft en krijgt Balkenende niet de kans om voor de vijfde keer te falen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-02-2010 17:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 februari 2010 14:55 schreef XXL het volgende:
Dat gezeik altijd hier. De hele formatie afschaffen. Gewoon de kliekjes met het grootste aantal stemmen erin en niet steeds dat geneuzel van welk gelijk denkend groepje er nog bij mag en dan de rest in de opositie.

Dan is het in mijn ogen een democratie en wil ik gaan overwegen om te gaan stemmen.

Gaan we dan op onze bek omdat de PVV te weinig inhoud heeft om dingen waar te maken dan moeten we maar weer eerder gaan stemmen. Dat moet de kiezer de laatste 10 jaar toch al.

Dat heeft bijzonder weinig met democratie te maken. Dan wordt je kans groter om in de regering te komen alleen vanwege het feit dat het aan jouw kant minder druk is... Wat er dan binnen de kortste keren gebeurd is dat allerlei gelijkdenkende partijen samengaan of een soort preverkiezingscoalities vormen.

Waarom ook de grootste partijen bij elkaar vegen, waarom is dat het meest democratisch? Waarom niet de kleinste partijen tot je 75 zetels of meer hebt? En als je het dan echt democratisch wil doen komen gewoon alle gekozen mensen direct in de regering en zoeken ze het dan maar uit. Dat zou daadwerkelijk meer democratisch zijn dan we nu hebben.

Als dit vermeende gebrek aan democratie echt de reden is dat je niet stemt en je je wel kan vinden in bovenstaand systeem mag je jezelf nog wel drie keer achter je oren krabben en gewoon even naar het stemlokaal lopen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2010 18:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 februari 2010 16:52 schreef WhiteRider het volgende:
Ik blijf het dom vinden dat we weggaan uit Afghanistan. Ik ben in principe en in beginsel tegen die hele goochelshow daar, maar als je begint moet je het afmaken ook. Er schijnen maar weinig krijgsmachten te zijn met kwaliteiten zoals de Nederlandse. Met Amerika, Canada, Groot Brittannië, Frankrijk en Denemarken schijnt het wel op te houden.

Als je A zegt, moet je B zeggen. Niemand heeft er baat bij als we nu weggaan. Het is dom dat de PvdA zo vroeg de deur heeft dichtgegooid, ik denk dat er in dit debat nog wel ruimte was voor nuance.

Overigens los van het feit dat het zeer voorbarig is dat Verhagen de NATO heeft verteld dat ze zonder schroom een nieuw verzoek kunnen indienen.


Dat de strijdkrachten daar weggaan was al lang besloten toch? Dus wie A zegt (we gaan weg) moet inderdaad ook B zeggen (we gaan inderdaad weg).



Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-02-2010 18:45 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ze veranderen wel vaker van mening en draaien een besluit terug, niks nieuws, het regeerakkoord is blijkbaar niet bindend.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 20-02-2010 19:23 by Blueprint Profiel van Blueprint

Met als gevolg dat we dus niet doorgaan in Uruzgan. Lekker nuttig.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 20-02-2010 19:56 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 20 februari 2010 16:52 schreef WhiteRider het volgende:
Ik blijf het dom vinden dat we weggaan uit Afghanistan. Ik ben in principe en in beginsel tegen die hele goochelshow daar, maar als je begint moet je het afmaken ook. Er schijnen maar weinig krijgsmachten te zijn met kwaliteiten zoals de Nederlandse. Met Amerika, Canada, Groot Brittannië, Frankrijk en Denemarken schijnt het wel op te houden.

Als je A zegt, moet je B zeggen. Niemand heeft er baat bij als we nu weggaan. Het is dom dat de PvdA zo vroeg de deur heeft dichtgegooid, ik denk dat er in dit debat nog wel ruimte was voor nuance.

Overigens los van het feit dat het zeer voorbarig is dat Verhagen de NATO heeft verteld dat ze zonder schroom een nieuw verzoek kunnen indienen.


Maarja, hoe lang duurt dat afmaken wel niet? We zitten er als ik me niet vergis al dik 7 jaar.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-02-2010 19:58 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 februari 2010 19:23 schreef Blueprint het volgende:
Met als gevolg dat we dus niet doorgaan in Uruzgan. Lekker nuttig.


En welk nut had de vredesoperatie tot nu toe?


Boeiender


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 20-02-2010 20:02 by Blueprint Profiel van Blueprint

Naar mijn persoonlijke mening: geen. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat we sowieso niet door zouden zijn gegaan in Uruzgan en dat het CDA dat kennelijk graag combineert met een kabinetsval. Ze hadden zich ook aan het regeerakkoord kunnen houden, maar kennelijk is op schoot zitten bij de VS belangrijker dan het land besturen tijdens de crisis


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen