|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Mag ik aannemen dat je de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 bedoelt? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik gooi 'm ook maar gewoon neer: Laatste keer dat PvdA de grootste partij in de tweede kamer was, was na de verkiezingen waar PaarsII uit zou volgen. Ook in de eerste kamer behaalde de PvdA bij de afgelopen verkiezingen niet de meeste zetels. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
wat is dat daar bij jullie? gaan jullie nu als Belgische compromissen beginnen gebruiken? signature |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 20-02-2010 4:04] |
|
Gevallen. |
|
quote:En nu? |
|
Nu mag Wilders de natie gaan redden |
|
quote: Omhoog? =) |
|
quote: Laat het hem eens proberen. Kun je eindelijk zien of ie er iets van bakt. En lukt het niet dan valt er gewoon weer een kabinet. Zijn ze goed in de laatste jaren... |
|
Wilders: 'De vlag kan uit' „Lang gehoopt, toch gekomen. De vlag kan uit. Dit slechtste kabinet ooit verdiende het niet nog een dag langer te regeren”, aldus Wilders. Volgens de leider van Partij voor de Vrijheid excelleerde dit kabinet „vooral in het breken van records op gebied van de massa-immigratie”. „Het schaadde de economie, verhoogde de belastingen, steunde de islam en rolde vechtend over straat”, stelde Wilders. Hij concludeert dar Nederland verlangt naar een nieuw kabinet dat de problemen aanpakt, zoals de criminaliteit, de economische crisis en de massa-immigratie. Eindelijk mag de kiezer zich uitspreken. De Partij voor de Vrijheid is er klaar voor.” |
|
Bos heeft een Wiegeltje uitgehaald... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Dus alles behalve Wilders. |
|
Opzouten met dit kabinet, ein-de-lijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb helaas geen recht op een mening omdat ik niet stem. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Party hard? Wat wil jij nu dan? Een kabinet met Wilders als president zeker? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Iets met VVD en D'66 ofzo. Alles beter dan dat Playmobilpoppetje en die sufferd die slechts éénmalig bij zijn standpunt bleef. [edit]en die lul met zijn koopzondagen natuurlijk.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-02-2010 9:13] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik denk dat die geen meerderheid hebben... Alles beter? Iets met SP en Groen Links ofzo? Alles liever dan dat!! [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 20-02-2010 9:28] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: OMG.. Alhoewel die vent het vast nog geen jaar zal volhouden dan. |
|
quote: Tja, je weet het maar nooit he. Lordi speelt ook nog steeds. |
|
quote:Da's ook weer zo. En true @ MMayo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
http://www.politiekebarometer.nl/ Ik vrees een Balkenende V, alhoewel er nog 3 maanden overheen zullen gaan natuurlijk. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ben erg benieuwd waar dit heen gaat... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |