IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Rechtse commies vs. linkse nazis [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 15-04-2009 21:10 by WMP Profiel van WMP

Greycloak, dat je als uitlaatklep onzinnige stromen woorddiarree uitbraakt, is jouw zaak. Dat je je daarmee echter in discussies mengt en ook nog denkt dat je een nuttige bijdrage levert is niet alleen zwaar irritant, maar haalt jouw stelling dat het als uitlaatklep dient, een beetje onderuit. Beetje maar hoor.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 21:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 april 2009 21:10 schreef WMP het volgende:
Greycloak, dat je als uitlaatklep onzinnige stromen woorddiarree uitbraakt, is jouw zaak. Dat je je daarmee echter in discussies mengt en ook nog denkt dat je een nuttige bijdrage levert is niet alleen zwaar irritant, maar haalt jouw stelling dat het als uitlaatklep dient, een beetje onderuit. Beetje maar hoor.
Ik mag graag zien wat voor standpunten er zijn tegen mijn ongefundeerde onderbuikgevoelens. Als jou dat niet aanstaat mag je ook een beetje niet reageren op me.
Maar een beetje ook wel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 21:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 april 2009 20:50 schreef Metalhead22 het volgende:
Zoiets zei Reddy ook, ja.
O. Leuk voor die pedo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-04-2009 21:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 april 2009 18:51 schreef Taets van Avezaete het volgende:
In de basis ben ik het eens met je, maar nu het economische tij in Nederland tegen zit, wordt de druk op de sociale voorzieningen steeds hoger, terwijl de overheidsinkomsten teruglopen (lagere belastingopbrengsten e.d). Om te voorkomen dat de boel straks helemaal onbetaalbaar wordt, moeten er soms harde maatregelingen genomen worden. Soms heeft Politiek Links een handje ervan om de financieringstekort teveel te laten oplopen voor electorale winst op de korte termijn...

Toen het economisch meezat is er ook alleen maar bezuinigd op zorg, sociale voorzieningen, pensioenen en andere zaken waar mensen uit noodzaak gebruik van maken of zelfs premie voor betalen. Terwijl de top van het bedrijfsleven zichzelf schaamteloos kon verrijken en er door de overheid nog niet getornd durfde te worden aan b.v. hypotheekrente-aftrek bij mensen met een huis boven de miljoen euro. Een beschaafd land als Nederland zou zich hier kapot voor moeten schamen.
En als dan het economisch tij tegenzit moeten de mensen onderin voor de shit opdraaien? Klinkt een beetje als de omgekeerde wereld. Gelukkig trappen een hoop mensen onderin nog in verhalen over Marokkanen enzo, dat leidt tenminste lekker de aandacht af van de nare bijverschijnselen van doorgeschoten marktwerking en crisissen die hierdoor kunnen ontstaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-04-2009 21:20 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 15 april 2009 21:13 schreef Greycloak het volgende:
Ik mag graag zien wat voor standpunten er zijn tegen mijn ongefundeerde onderbuikgevoelens.


Heeft denk ik weinig zin voor iemand die ziende blind is, aangezien dergelijke standpunten al ettelijke malen zijn aangedragen, maar jij ze stelselmatig negeert.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-04-2009 21:22 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 april 2009 21:16 schreef bastianus het volgende:
Toen het economisch meezat is er ook alleen maar bezuinigd op zorg, sociale voorzieningen, pensioenen en andere zaken waar mensen uit noodzaak gebruik van maken of zelfs premie voor betalen. Terwijl de top van het bedrijfsleven zichzelf schaamteloos kon verrijken en er door de overheid nog niet getornd durfde te worden aan b.v. hypotheekrente-aftrek bij mensen met een huis boven de miljoen euro. Een beschaafd land als Nederland zou zich hier kapot voor moeten schamen.
En als dan het economisch tij tegenzit moeten de mensen onderin voor de shit opdraaien? Klinkt een beetje als de omgekeerde wereld. Gelukkig trappen een hoop mensen onderin nog in verhalen over Marokkanen enzo, dat leidt tenminste lekker de aandacht af van de nare bijverschijnselen van doorgeschoten marktwerking en crisissen die hierdoor kunnen ontstaan.
My thoughts exactly. Weinig aan toe re voegen



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 21:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 april 2009 21:20 schreef WMP het volgende:
Heeft denk ik weinig zin voor iemand die ziende blind is, aangezien dergelijke standpunten al ettelijke malen zijn aangedragen, maar jij ze stelselmatig negeert.
Waarvoor mijn dank.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 21:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 april 2009 21:16 schreef bastianus het volgende:
Toen het economisch meezat is er ook alleen maar bezuinigd op zorg, sociale voorzieningen, pensioenen en andere zaken waar mensen uit noodzaak gebruik van maken of zelfs premie voor betalen. Terwijl de top van het bedrijfsleven zichzelf schaamteloos kon verrijken en er door de overheid nog niet getornd durfde te worden aan b.v. hypotheekrente-aftrek bij mensen met een huis boven de miljoen euro. Een beschaafd land als Nederland zou zich hier kapot voor moeten schamen.
En als dan het economisch tij tegenzit moeten de mensen onderin voor de shit opdraaien? Klinkt een beetje als de omgekeerde wereld. Gelukkig trappen een hoop mensen onderin nog in verhalen over Marokkanen enzo, dat leidt tenminste lekker de aandacht af van de nare bijverschijnselen van doorgeschoten marktwerking en crisissen die hierdoor kunnen ontstaan.
Maar wat je al eerder zei; wie in de politieke top durft de vriendjes uit het bedrijfsleven voor het hoofd te stoten?
Wouter "Shell" Bos lijkt me de minst waarschijnlijke kandidaat.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 15-04-2009 22:03 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 15 april 2009 21:16 schreef bastianus het volgende:
Toen het economisch meezat is er ook alleen maar bezuinigd op zorg, sociale voorzieningen, pensioenen en andere zaken waar mensen uit noodzaak gebruik van maken of zelfs premie voor betalen. Terwijl de top van het bedrijfsleven zichzelf schaamteloos kon verrijken en er door de overheid nog niet getornd durfde te worden aan b.v. hypotheekrente-aftrek bij mensen met een huis boven de miljoen euro. Een beschaafd land als Nederland zou zich hier kapot voor moeten schamen.
En als dan het economisch tij tegenzit moeten de mensen onderin voor de shit opdraaien? Klinkt een beetje als de omgekeerde wereld. Gelukkig trappen een hoop mensen onderin nog in verhalen over Marokkanen enzo, dat leidt tenminste lekker de aandacht af van de nare bijverschijnselen van doorgeschoten marktwerking en crisissen die hierdoor kunnen ontstaan.


Je haalt nu meerdere dingen erbij die weinig met elkaar te maken hebben, namelijk doorgeschoten marktwerking en alle gevolgen van dien en het integratievraagstuk met o.a alle sociale problemen met Marokkanen. Ik geloof niet zo in allerlei rookgordijnen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-04-2009 22:27 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 15 april 2009 21:10 schreef WMP het volgende:
Greycloak, dat je als uitlaatklep onzinnige stromen woorddiarree uitbraakt, is jouw zaak. Dat je je daarmee echter in discussies mengt en ook nog denkt dat je een nuttige bijdrage levert is niet alleen zwaar irritant, maar haalt jouw stelling dat het als uitlaatklep dient, een beetje onderuit. Beetje maar hoor.


+ een paar miljoen. Als je niets te melden hebt en je komt alleen maar om een beetje onnozel te trappen en bommetjes te leggen, meng je dan niet in een serieuze discussie.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2009 22:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 april 2009 20:50 schreef Metalhead22 het volgende:
Zoiets zei Reddy ook, ja.


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-04-2009 22:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 april 2009 22:03 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Je haalt nu meerdere dingen erbij die weinig met elkaar te maken hebben, namelijk doorgeschoten marktwerking en alle gevolgen van dien en het integratievraagstuk met o.a alle sociale problemen met Marokkanen. Ik geloof niet zo in allerlei rookgordijnen...

PVV is nou niet echt een solidaire partij. Ze willen belastingen verlagen, vrijere economie, ook op Europees niveau, het "royale" uitkeringssysteem afschaffen en geven de Islam van alles de schuld. Als jij net in een slechte buurt woont waar het barst van de criminele hangjongeren met een "etnische" achtergrond dan spreekt dat laatste punt van de PVV je waarschijnlijk aan, maar kan je niet echt de gevolgen van die voorgaande punten overzien.
Verder is het gewoon te kort door de bocht om iedereen met een uitkering te korten, omdat er een paar klootzakken zijn die misbruik maken van de sociale voorzieningen. Er is ook nog zoiets als blijvende arbeidsongeschiktheid en structurele werkloosheid, en er is niks mis met een vangnet om de gevolgen daarvan op te vangen. Sterker nog, daarmee krijg je een economie waarin mensen zich niet onnodig in de schulden steken (ook uit noodzaak soms) en rond kunnen komen.
Verder zijn er genoeg mensen die voor een uitzendbureau werken, laaggeschoold werk doen, van baan naar baan springen en zich de pleuris werken maar nog niet rond kunnen komen omdat ze door bepaalde werkgevers uitgebuit worden of omdat ze moeten concurreren met veel goedkopere arbeidskrachten uit armere delen van Europa. Dan wordt het aanvragen van een uitkering wel erg aantrekkelijk, ook omdat je dan wél aanspraak maakt op bepaalde subsidies en andere sociale voorzieningen.
Als werkgevers nou eens hun personeel fatsoenlijk moesten betalen en niet klaagden over het moeten betalen van belastingen of sociale rechten van hun werknemers, dan kon er volgens mij indirect alweer een hoop op uitkeringen bespaard worden. Maar omdat een groot deel van hen moeite heeft met iets doodnormaals en fatsoenlijks als "belasting betalen" voor de zwakkeren in de samenleving wordt het verschil tussen arm en rijk ook hier steeds groter.
Als de PVV, die niet voor niets in conservatief Amerika populair is, daadwerkelijk de grootste partij wordt en een deel van de standpunten erdoor kan krijgen, kunnen we binnen niet al te korte tijd Amerikaanse toestanden met getto's, drugsoorlogen en uit de hand gelopen criminaliteit verwachten. Dat is namelijk een logisch gevolg van verlies van solidariteit met de zwakkeren.

Edit: Er is niks mis met meer geld voor de overheid om het financieringstekort in ieder geval niet te proberen te vergroten, maar dat zou op een eerlijkere en solidairdere wijze kunnen. Waarom kan er niet meer gevraagd worden van mensen die zichzelf in de goede periode schaamteloos verrijkt hebben, terwijl mensen die het niet breed hebben massaal gepakt moeten worden omdat er een paar ellendelingen zijn die sociale voorzieningen misbruiken?
En Greycloak heeft, vrees ik, gelijk met het feit dat Wouter "Shell" Bos niks doet voor de armere mensen. Sterker nog, ik vrees dat hij gewoon aan het lijntje van de bankiers en captains of industry loopt. Van dat gat maken b.v. PVV en SP gretig gebruik, maar ik vrees dat we met die partijen nog veel slechter af zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-04-2009 22:56]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-04-2009 22:56 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 april 2009 21:50 schreef Greycloak het volgende:
Maar wat je al eerder zei; wie in de politieke top durft de vriendjes uit het bedrijfsleven voor het hoofd te stoten?
Wouter "Shell" Bos lijkt me de minst waarschijnlijke kandidaat.
Vergeet Geert "Knesset" Wilders dan ook maar niet.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-04-2009 23:11 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 april 2009 20:31 schreef Greycloak het volgende:
Uitlaatklep. Soms wel leuk, minuutje of 10 per dag je helemaal laten gaan. Als mensen me beter willen kennen voegen ze me maar toe op MSN of bieden me een biertje aan op een concert ofzo, dikke prima.
Het leuke is; het is een prima filter. Mensen die denken me te kennen aan de hand van dit forum en dat als waarheid hanteren zijn net zo single-minded als ik hier versleten word.




Ik heb een idee, wat ik ook aan Schaep voorstelde in de 'even normaal doen tegen Kimmie' kwestie en al gelijk een razend succes werd. Als je bepaalde opmerkingen vaak moet herhalen zet je ze in je signature zodat in dit geval onder elk bericht mensen erop worden gewezen dat je in tegenstelling tot wat je posts ons vertellen, je eigenlijk een hele toffe peer bent, en als we dit willen verifiëeren we maar contact moeten opnemen met Lain of een date met je regelen tijdens een concert. Dat bespaard zowel al die doelloze posts die jouw schijnbare kortzichtigheid en idiotie hekelen als jouw sterke antwoorden hierop. Twee vliegen in één klap? Een schoner forum, begint bij je signature!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 23:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 april 2009 22:56 schreef Judge M. het volgende:
Vergeet Geert "Knesset" Wilders dan ook maar niet.
Zodra hij gekozen is en de zittende lamzakken met hem willen meedoen om een soort van meerderheid te vormen.
Zien dan wel verder. Zolang hij in de oppositie zit lijkt iemand anders me een betere kandidaat om zulks te brengen.
@ GL; hmneh, vind deze songtekst zo mooi.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-04-2009 23:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Songteksten zijn gay en overrated!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-04-2009 1:20 by Nimbus Profiel van Nimbus

Ik zie al die huiliehuilies hier nou precies doen waar ze anderen juist van betichten. Ze komen zelf niet met argumenten, het enige wat ze kunnen is de ander beschuldigen van geen verstand van zaken en zeggen dat degene niet met argumenten komt, terwijl ze dit zelf net zo doen. Er word wel erg op de man gespeeld, kenmerk van een slechte debater. De discussies waren een jaartje terug een stuk boeiender. Maarja die mensen hebben het hier denk ik nu ook wel gezien of hebben simpelweg wat beters te doen.
Bovenstaande geldt niet voor iedereen en zijn gelukkig enkele uitzonderingen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2009 1:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jammer ja, de diepgang is er uit.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-04-2009 1:41]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-04-2009 8:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Misschien een topic openen waar dat soort posts niet toegestaan zijn en worden weggemod? Ik ken fora die redelijk streng zijn en dit soort opmerkingen ook niet tolereren. Nu heeft ZM vrij soepele/willekeurige regels op het gebied van beledigen en ik denk dat dit vanzelf effect krijgt op discussies. Nu hoeft het hele forum niet worden omgegooid, maar er kan wel misschien iets komen van een omgekeerde flamecage?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-04-2009 8:37]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2009 8:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2009 1:20 schreef Nimbus het volgende:
Er word wel erg op de man gespeeld, kenmerk van een slechte debater.

Hier ben ik het wel mee eens.
Ook begin ik onderhand veel respect te krijgen voor Greycloak. Hij blijft toch in discussie gaan, maar omdat hij mod is en op allerlei beslissingen wordt aangevallen heeft hij volgens sommigen geen recht van spreken? Je zou ook respect voor hem kunnen hebben, ook omdat hij één van de weinigen is die wel in discussie gaat als mod over bepaalde genomen beslissingen?
Verder ben ik het zelden eens met de meningen van Grey, maar vind het wel prettig dat hij ze regelmatig verkondigt hier. Hij heeft namelijk opvattingen die tegenwoordig vrij algemeen zijn, en doordat hij zijn mening hier verkondigt bestaat er ook de mogelijkheid daar met argumenten tegenin te gaan, da's in elk geval wat ik probeer. Bovendien zijn het maar meningen en opvattingen, die staan los van wie hij is als persoon en wat hij als mod doet hier.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2009 8:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2009 8:34 schreef Gemene Lepel het volgende:
Misschien een topic openen waar dat soort posts niet toegestaan zijn en worden weggemod? Ik ken fora die redelijk streng zijn en dit soort opmerkingen ook niet tolereren. Nu heeft ZM vrij soepele/willekeurige regels op het gebied van beledigen en ik denk dat dit vanzelf effect krijgt op discussies. Nu hoeft het hele forum niet worden omgegooid, maar er kan wel misschien iets komen van een omgekeerde flamecage?

Slap. Men zou zich ook iets kunnen aantrekken van wat Nimbus zegt en daar zelf rekening mee houden. Waarom alles weer met regeltjes ondervangen? We zien aan de situatie in Nederland dat zulk soort bureaucratie niet werkt en het alleen maar interessanter wordt om op de grens van dit soort regels te zitten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-04-2009 9:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Dan krijg je namelijk een topic waarin mensen posten die zich willen houden aan een bepaalde etiquette. Flamen kan dan gewoon door in dit topic .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2009 9:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2009 9:08 schreef Gemene Lepel het volgende:
Dan krijg je namelijk een topic waarin mensen posten die zich willen houden aan een bepaalde etiquette. Flamen kan dan gewoon door in dit topic .

Ach so. Prima dan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2009 12:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 april 2009 8:58 schreef bastianus het volgende:
Slap. Men zou zich ook iets kunnen aantrekken van wat Nimbus zegt en daar zelf rekening mee houden. Waarom alles weer met regeltjes ondervangen? We zien aan de situatie in Nederland dat zulk soort bureaucratie niet werkt en het alleen maar interessanter wordt om op de grens van dit soort regels te zitten.


+1000

tussen die dingen zitten natuurlijk ook veel grappige opmerkingen. En gezien het modbeleid van nu niet al niet uit te voeren is en vaak hypocriet is, hoe wil je dit dan ooit eerlijk doen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 17-04-2009 15:31 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Cuba bereid over 'alles' te praten met VS

CARACAS - Cuba staat open voor gesprekken met de VS over ''alles''. Dat zei de Cubaanse president Raúl Castro donderdagavond in reactie op uitlatingen van de Amerikaanse president Barack Obama eerder die dag.

Obama zette de deur voor onderhandelingen met Cuba iets verder open. De VS zouden graag zien dat Cuba de samenleving opent, politieke gevangenen vrijlaat en oppositie en vrije media toelaat.

''We hebben berichten naar de Amerikaanse regering gestuurd dat we bereid zijn alles te bespreken, wanneer ze maar willen''. Dat zei Castro in een toespraak tot linkse leiders in Venezuela op de dag dat het 48 jaar geleden was dat de VS de Varkensbaai in Cuba binnenviel.

Soevereiniteit

''Mensenrechten, persvrijheid, politieke gevangenen, alles, alles, alles waar ze maar over willen spreken'', aldus een gepassioneerde Castro.

Hij stelde als enige voorwaarde dat het gesprek plaatsvindt op basis van gelijkwaardigheid. De Cubaanse soevereiniteit mag niet ter discussie staan.

© ANP


Prima zaak



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen