![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alleen totaal niet vergelijkbaar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Je weet toch hoe ik daar terecht ben gekomen. ![]() ![]() |
|
quote: Alleen veel beter. ![]() |
|
Het Vrije Volk is itt Indymedia geen podium waar tot geweld en vernieling opgeroepen wordt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Nee revisionisme is meer jullie ding inderdaad. ![]() |
|
Gelukkig heeft dat niets met geweld uitlokken gemeen. ![]() |
|
quote: Och het zijn beide wat dubieuze methoden om 'het grote gelijk' (dat niet bestaat) aan je kant te krijgen. ![]() |
|
Dat neemt niet weg dat het geen geweld uitlokt en dus totaal irrelevant is. ![]() |
|
quote:Ik zie niet in wat daar mis mee is. Edit: Voor zover dat al opgaat voor HVV. Wel eens wat stukjes gelezen daar of toch nog een tikje vastgeroest in je oude rooie reflexen? Edit2: Tenzij je met revisionisme negationisme bedoelt. Maar dan zou ik je graag willen uitnodigen een negationistisch artikel te vinden dat op HVV geplaatst is. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 13-05-2009 10:05] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
dus als je het niet eens bent met wat geschreven wordt of het wat gekleurd vind heb je gelijk rooie reflexen? ik zou sowieso het het links rechts idee maar snel vergeten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik denk dat elite net heeft prima heeft gezegd waarom HHV kut is ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Precies, zóóóóóó 2008. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik voeg me bij gemene lepel & ElitE wat HVV betreft. En links/rechts is wat raar inderdaad, de SP heeft bijvoorbeeld 'rechtsere' ideeën wat betreft integratie beleid dan de CDA/VVD. En D66 zit rechts van de VVD/CDA als het gaat over staatsinrichting. En de PvdA/SP zitten heeeeel ver rechts van de VVD & D66 als het gaat over privacy op het net. Dus het is maar net welk onderwerp je eruit licht. Ik beschrijf mezelf vooral als 'rechts' als ik het over politiek heb met mensen die daar normaliter geen of weinig interesse in hebben. Anders ben ik qua stem gedrag een mild naar conservatisme neigende liberaal en ideologisch een libertijn die nogal gecharmeerd is van het objectivisme, maar leg dat maar eens aan mijn migranten buurman uit (die niet van politiek houdt) ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 13-05-2009 17:53] ![]() |
|
Ik denk Dat Elie en GL amper weten wat HVV is. Itt Indymedia zijn om HVV andere en/of tegengeluiden welkom en zijn de vaste schrijvers voor/van HVV niet onder een noemer te vangen. Ik ben trouwens erg benieuwd wat jij, Dargull, zo rechts vindt aan de integratie standpunten van de SP. Ik heb ze gisteren weer eens bekeken, dat is gewoon linkse meuk. Ook je opmerking over D66 kan ik zo 1,2,3 niet volgen. Het doodverklaren van 'links - rechts' is totale onzin. Je moet het alleen niet een dimensionaal zien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Meen mij te herinneren dat het 'Delta Plan Integratie' van de SP voor verplichte spreiding van migranten is en voor het dwangmatig uitzetten van probleem migranten. (Is even geleden dat ik het gelezen heb, maar ik heb het het nog liggen dus ik kan het wel even opzoeken desnoods). D66 was altijd voor een districten stelsel en de gekozen rijksambtenaren (burgemeester o.a.) niet noodzakelijker wijs een 'rechts' punt maar iets wat buiten NL overwegend door 'rechtse' partijen gepropageerd word. En links/rechts doodverklaren is wel een paar bruggen verder dan het 'raar' vinden hoor. Links/Rechts is een oversimplificatie mijns inziens. En wat HVV betreft ik erger me aan artikelen waarin bijvoorbeeld Hitler als de 'uitvinder' van de sociaal democratie wordt neer gezet, dat is gewoon kul. Het V.K. heeft een democratische traditie die veeeeeeeeel ouder is dan de Duitse (het is geen toeval dat Ierse onafhankelijkheidsbeweging een overwegend politieke was bijvoorbeeld en ook nog succesvol op die manier en dan hebben we het al over de late 18e en vroege 19e eeuw). En de (soms revolutionaire) sociaal democratische beweging (toen vaak -maar niet altijd- nog binnen de communistische beweging dat wel) dateert van de laat 19e vroeg 20e eeuw, ver voor WO2. En dan beschuldig ik HVV (of eigenlijk Duns) van revisionisme ja, z'n verhaal negeert simpel weg alles wat zijn beweringen logenstraft, maar hij presenteert het wel als feit 'De Hitler werkelijkheid' en dat vind ik kwalijk. ![]() ![]() |
|
quote: je spreekt jezelf tegen eigenlijk, links rechts is nu eenmaal eendimensionaal. Terwijl er nergens zo'n lijn te vinden is. Je kan appels peren zebravisjes kwallen en voetschimmel nog makkelijker in een 1 dimensionale lijn krijgen. Je hoeft de term niet helemaal af te schaffen ofzo, maar als je zo "vrij" denkt moet je ook zoveel mogelijk proberen om niet vanuit links/rechtste kaders te denken. Maar ik zeg ook niet dat HVV zo kut of zo geweldig is, ik heb er te weinig gelezen. Maar wat ik tot nu toe tegen kwam was het proberen van dingen zo analyseren dat het toch wel een beetje in de links rechts definitie past, mij lijkt het beter om die achter je te laten en dan maar met nieuwe dimensies op de proppen komt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Bos heeft vriendjes bij de CU en het CDA, kijk maar. quote: (SN) Windvaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Bruce Banner ![]() |
|
Hmmz, jammer dat dit onderwerp in dit topic is overgeplaatst. (Ik had er namelijk een nieuw topic voor aangemaakt onder de noemer "Wat Wilders wil") Als ZM lezer kende ik dit topic wel degelijk, maar ik vond het onderwerp toch wat specifieker ten opzichte van het topic waar het nu in staat. Maar ja, er mag weer gereageerd worden. [Dit bericht is gewijzigd door Hans Worst op 13-06-2009 15:11] ![]() |
|
Ordnung muss sein, Hans Hakenwurst. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Simpel. Om een log apparaat een klein beetje de hoek om te trekken moet je een behoorlijke slinger aan het stuur geven. Zelfde als met de politiek. Met halfbakken standpunten bereik je niet zoveel, laat staan dat er iets aan de koers veranderd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Halve maatregelen en halfbakken oplossingen zijn helaas inherent in een politiek systeem als de onze waarin geen enkele partij de absolute politieke meerderheid heeft. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
Nee, een twee-partijen systeem geeft je veel keuzevrijheid ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |