![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Helemaal mee eens. Verbieden die demo van de Communistische Jongeren Beweging. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Wordt nog gezellig morgen, moet "verdomme" in Zwolle zijn morgen :') Against God and Government ![]() |
|
Ik zie het probleem niet zo. Laat het elkaar maar opruimen, is weer een leuk nieuwsitem. Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: Hehe, kan je meteen ook wat crusties gaan beuken. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Of onderkalken met snorretjes. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Burgemeester Meijer van Zwolle heeft een noodbevel uitgevaardigd in verband met de demonstratie zaterdag van de Nederlandse VolksUnie. Hij doet dat omdat er aanwijzingen zijn dat er een tegendemonstratie komt en dan zou de situatie uit de hand kunnen lopen. Op verschillende plaatsen in de stad hangen pamfletten met een oproep voor een tegendemonstratie om één uur bij ziekenhuis De Weezenlanden. Op grond van het noodbevel kan de politie mensen wegsturen uit het gebied waar de demonstratie is. Dat gebied is ruim genomen. Het gebied waar het noodbevel geldt: Deventerstraatweg, Oosterlaan, Stationsplein inclusief het NS-station en de voetgangerstunnel alsmede de voetgangersbrug nabij het station, Westerlaan, Willemskade, Harm Smeengekade, Pannekoekendijk, Schuttevaerkade, Burgemeester Drijbersingel, Diezerkade, Blekerswegje, het Almelose Kanaal, Zuidbroeklaan, Marsweg tot aan spoorlijn en Mimosastraat tot aan spoorlijn, inclusief de fietstunnel van de Hortensiastraat. FANTASTISCH dit! De burgermeester van Zwolle tollereert dat de NVU door de straten van Zwolle mag wandelen, anders denkenden kunnen zomaar worden weggestuurd (snap ik ook wel, hadden ze maar een vergunning moeten aanvragen). Mmm, dat wegsturen uit een bepaald gebied (in Zwolle), waar herrinert mij dit aan??? ![]() |
|
Is dit een flashback moment waar we in zwart wit iets uit je jeugd krijgen te zien? ![]() |
|
quote: Denk je nu echt dat de wouten en de burgemeester alles weg kunnen houden bij de demo? Ik heb er in ieder geval zin in, lekker rellen. Against God and Government ![]() |
|
quote: nee en ja. nee: jl. dinsdagavond stuurde politie op zeer proffessionele wijze iemand weg uit de binnenstand. ja: de verhalen van '40 / '45 die ik heb gehoord van mensen die het bewust mee hebben gemaakt, zorgen idd wel voor een flashback (maar dan geen persoonlijke). ![]() |
|
quote: LRL? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: "U gaat door voor de magnetron!". ![]() ![]() |
|
quote: Hehehe, moest er ook een keer van komen.... Hij laat nu wel verdacht vaak in het openbaar zijn blote reet zien.... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Tja, iedereen heeft het recht om te demonstreren in dit land. Een stelletje mao's heeft niet het recht hen dat te ontzeggen. Als ze nou allemaal helemaal niks gezegd hadden dan was er niet zoveel media aandacht en was er geen vuiltje aan de lucht. Maar goed, crusties en vuil is een vast combo .. ![]() |
|
Het is toch goddomme belachelijk. Vrijwel alle nationalistische symboliek is verboden voor deze demonstratie. Laat ze dan die communistische vlaggentroep van dat linkse crustietuig ook maar verbieden ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Wat huilt iedereen nou, het kabinet wil kraken verbieden. Ga feest vieren ofzo! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: :') Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Zijn er al doden? ![]() |
|
quote: ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Hopen dat het zwaar uit de hand loopt en een waarschuwingsschot van de politie jou dodelijk treft, mongool. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 30-08-2008 14:50] ![]() |
|
nou nou wat een haatdragende post weer. Suck my piss ![]() |
|
Hey, dat is vlakbij mijn oude huis! Wordt sowieso een mooi feestje zo te horen. ![]() |
|
quote: volgens verwar jij onder andere "nationalistisch vlaggengoed" met "fascistisch gedachtengoed". links crustietuig... vertel eens, hoe ziet dat er uit volgens jou? ![]() |
|
zoals die bassist van grindbashers ![]() anyway, vandaar die politie overal. wazige shit. maarja, gelukkig niks van die ellende gemerkt verder Je moeder. ![]() |
|
![]() geweldigenoten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Pascalorie op 30-08-2008 18:39] De shit is aan!!!1 ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |