IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Rechtse commies vs. linkse nazis [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2009 21:59 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 april 2009 16:27 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Je vergeet dat het toetreden van Turkije een stimulans kan zijn voor Islamitische minderheden binnen Europa door een hoop bombarie te gaan schoppen de publieke opinie gaan beïnvloeden en daarmee de politieke agenda gaan domineren. Dat zou een zeer kwalijke zaak zijn. Dat laatste is al langere tijd in Groot-Brittannië aan de gang...





Volgens mij heeft een islamitische lobby hier echt niet zoveel meer invloed dan in Nederland of Duitsland, hoor. Ja, ze schreeuwen hard, maar dat betekent niet dat ze ook daadwerkelijk een zware invloed op de politieke agenda hebben. Het is vooral de zwaar heersende PC cultuur hier die we vroeger in Nederland ook hadden, waardoor je soms wat rare dingen de pers in krijgt. Bovendien is er in Engeland een hele andere moslim-groepering (Afghanen en Pakistani, veelal) dan in Nederland of Duitsland (Turken, Marokkanen). Maar invloed op of zitting in de politieke arena valt in de praktijk best mee.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2009 22:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Iedere invloed uit die hoek is teveel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2009 22:18 by Mark Profiel van Mark

Leuke soundbite, maar dat was mijn punt niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-04-2009 23:26 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 april 2009 22:18 schreef Mark het volgende:
Leuke soundbite, maar dat was mijn punt niet.
Dat boeit niet. Het is de one-liner die het hem doet. PVV-volk kijkt niet verder dan dat.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2009 23:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 april 2009 15:50 schreef Judge M. het volgende:
"Nee, dan komen er nog meer hier heen!!"

Of course
Sinds de toetreding van Polen zijn er niet meer Polen in West-Europa? Zet oogkleppen eens af!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-04-2009 23:48 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 april 2009 23:45 schreef kwelgeest het volgende:
Sinds de toetreding van Polen zijn er niet meer Polen in West-Europa? Zet oogkleppen eens af!
Dat was inderdaad een vrijbrief voor de rechtsdenkende (VVD- en nog rechtser ingestelde) ondernemers om goedkope arbeidskrachten binnen te halen ja

Gaaf man zo'n economische samenwerking wat de PPV mede propageert



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2009 7:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 april 2009 23:48 schreef Judge M. het volgende:
Dat was inderdaad een vrijbrief voor de rechtsdenkende (VVD- en nog rechtser ingestelde) ondernemers om goedkope arbeidskrachten binnen te halen ja

Gaaf man zo'n economische samenwerking wat de PPV mede propageert

Yep. En als het dan eens uit de hand loopt in het café of met Oost-Europese inbrekers dan wordt er om harde repressieve maatregelen gejankt. Alsof dat helpt..
Veel boeren die ik ken werken met goedkope Oost-Europese arbeidskrachten, en zeiken over die mensen dat ze doen! Eigen schuld, dan moet je maar fatsoenlijk betalen voor je personeel in plaats van een paar slibowitsj-verslaafden in te huren.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-04-2009 7:25]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-04-2009 8:25 by XXL Profiel van XXL

Mijn ervaring met Polen is dat ze, in tegenstelling tot Nederlanders, niet te lui zijn om te werken en niet lopen te janken als er eens een uurtje extra gewerkt moet worden.

Die jongens komen hier namelijk om geld voor hun gezin te verdienen, iets wat ze daar in Polen vaak niet lukt.

Wat betreft de betaling: Die is, voor zo ver ik weet iig in de transport, tegenwoordig gelijk aan die van hun nederlandse collega's dus om het goedkope hoeven we ze vaak niet eens aan te nemen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-04-2009 8:30 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Het loon is idd gelijk. Aan sociale premies zijn ze altijd nog een stuk goedkoper.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-04-2009 10:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 april 2009 23:48 schreef Judge M. het volgende:
Dat was inderdaad een vrijbrief voor de rechtsdenkende (VVD- en nog rechtser ingestelde) ondernemers om goedkope arbeidskrachten binnen te halen ja

Gaaf man zo'n economische samenwerking wat de PPV mede propageert
En wat is daar mis mee?

Met XXL ben ik het overigens niet eens. Tijdens mijn vorige bijbaantje heb ik veel met Polen gewerkt en dat waren gewoon zeikende mietjes die voor geen meter doorliepen. En momenteel werk ik ook met Poolse krachten die beginnen te puffen en steunen als ze een kwartiertje over moeten werken.

En dat ze weinig zouden verdienen maakt mij ook bar weinig uit. Zolang er maar niet de mogelijkheid is (en die is er jammergenoeg vaak wel) dat ze hun arbeid onder het Nederlandse Cao-minimumloon kunnen aanbieden. Dat is nmlk oneerlijke concurrentie voor de Nederlandse werknemers in-spe en ik denk dat, dat niet wenselijk is.
Maar uiteindelijk werkt die Europese eenwording behoorlijk nifilerend. Je hoort mensen tegenwoordig nooit meer over Poolse vrachtwagenchauffeurs die de Nederlandse transportsector zouden overnemen met hun lage lonen. In Polen trad nmlk een tekort op in de transportsector en de vrije markt heeft ervoor gezorgd dat het verscheel in loon zo klein werd dat Poolse chauffeurs tegenwoordig liever bij hun familie in Polen blijven wonen. Iets soortgelijks treed vanzelf ook op in de bouwsector en bij andere laag- of niet-geschoolde beroepen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-04-2009 10:11 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Of je het in de gaten hebt, weet ik niet maar je spreekt jezelf toch behoorlijk tegen.



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 14-04-2009 19:37 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk



Ik sloeg vandaag De Pers open en zag deze foto en op één of andere manier wist ik meteen dat het over de achterban van Geert Wilders zou gaan, wat ook waar was.

p.s die zoon van 40 woont nog bij z'n ouders.



R.
Usericon van R.
Posted 14-04-2009 19:41 by R. Profiel van R.

Nounou, plaats dan ook wat PVDA- & SP jurken met het IQ wat gelijk staat aan Van De Sar zijn rugnummer.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-04-2009 20:46 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 14 april 2009 19:37 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:


Ik sloeg vandaag De Pers open en zag deze foto en op één of andere manier wist ik meteen dat het over de achterban van Geert Wilders zou gaan, wat ook waar was.

p.s die zoon van 40 woont nog bij z'n ouders.


Sterk argument.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-04-2009 22:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Pcies, zitten een hoop PVV-stemmers in Het Gooi. Noem dat eens kansloos.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-04-2009 23:00 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind het Gooi behoorlijk kansloos ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-04-2009 23:07 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ranzig ook, want ze delen één matras.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-04-2009 23:09 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 april 2009 22:40 schreef Greycloak het volgende:
Pcies, zitten een hoop PVV-stemmers in Het Gooi. Noem dat eens kansloos.
Daar wonen inderdaad een boel lui die alleen maar aan zichzelf denken ja



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-04-2009 23:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 april 2009 23:07 schreef Lionheart het volgende:
Ranzig ook, want ze delen één matras.

Hoe heet ze?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-04-2009 23:14 by Lionheart Profiel van Lionheart

Linda.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-04-2009 23:18 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vond Linda altijd wel redelijk fris en fruitig. Maar volgens mij is ze een beetje verkeerd geopereerd. Ze ziet er zo stevig en strak maar ook uitgedijd op de verkeerde plaatsen uit. Die Schumacher heeft echt een paar Frankenstein-monsters gecreëerd.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 14-04-2009 23:18]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-04-2009 0:17 by WMP Profiel van WMP

Net een interview gezien met Hero Brinkman. Moet je niet aan een bepaald intelligentieniveau voldoen om überhaupt kamerlid te mogen zijn, net als dat je een minimale lengte moet hebben om de Python in de Efteling in te mogen?
Ik heb werkelijk zelden iemand zoveel onzin in zo'n korte tijd horen uitbraken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-04-2009 0:36 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 april 2009 0:17 schreef WMP het volgende:
Net een interview gezien met Hero Brinkman. Moet je niet aan een bepaald intelligentieniveau voldoen om überhaupt kamerlid te mogen zijn, net als dat je een minimale lengte moet hebben om de Python in de Efteling in te mogen?
Ik heb werkelijk zelden iemand zoveel onzin in zo'n korte tijd horen uitbraken.
Zou hij het ook echt menen vraag ik me in dergelijke gevallen altijd af. Ik heb toch ergens altijd nog de stille hoop dat ze stiekem beter weten maar verdomd goed weten hoe ze de grote massa naar de bek moeten praten..



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-04-2009 0:38 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ach ja, een Almeloër...



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2009 0:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 april 2009 0:17 schreef WMP het volgende:
Net een interview gezien met Hero Brinkman. Moet je niet aan een bepaald intelligentieniveau voldoen om überhaupt kamerlid te mogen zijn, net als dat je een minimale lengte moet hebben om de Python in de Efteling in te mogen?
Ik heb werkelijk zelden iemand zoveel onzin in zo'n korte tijd horen uitbraken.


ik snap er geen kloten van wat hier staat


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen