IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Rechtse commies vs. linkse nazis [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2007 17:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 juni 2007 17:34 schreef Misanthrope het volgende:
Het hoort hier trouwens rechts vs. links te zijn, geen intern gevecht van linkshoofden tegen linkshoofden.

Ik sta boven de links/rechts scheidslijn


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-06-2007 17:35 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 juni 2007 17:35 schreef ZelThoR het volgende:
Ik sta boven de links/rechts scheidslijn
Je bent D'66'er, hoe kun je nou ergens boven staan?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2007 17:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 juni 2007 17:35 schreef Misanthrope het volgende:
Je bent D'66'er, hoe kun je nou ergens boven staan?

Auw! Hahaha, scherp


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-06-2007 17:38 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 11 juni 2007 17:34 schreef Misanthrope het volgende:

Alles wat linkser is dan de VVD moet sterven! En laat mij nu in mijn waarde.


De soap rondom Rutte en Verdonk heeft er weer een hoofdstuk bijgekregen. Ik wil wedden dat ze morgen weer samen voor de camera staan te ginnegappen. Wat een kneuzen bij elkaar zeg. Dan kun je nog beter Heiden en Judge M in 1 partij gooien.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-06-2007 17:40 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 juni 2007 17:38 schreef spectre het volgende:
De soap rondom Rutte en Verdonk heeft er weer een hoofdstuk bijgekregen. Ik wil wedden dat ze morgen weer samen voor de camera staan te ginnegappen. Wat een kneuzen bij elkaar zeg. Dan kun je nog beter Heiden en Judge M in 1 partij gooien.
Die 2 kunnen idd betere bezigheden vinden dan zichzelf en elkaar te vernederen.

Ochja, het mooie is dat Henk Kamp hier natuurlijk als winnaar uit gaat komen!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-06-2007 17:56 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 11 juni 2007 17:40 schreef Misanthrope het volgende:
Ochja, het mooie is dat Henk Kamp hier natuurlijk als winnaar uit gaat komen!


Dat zou mooi zijn.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-06-2007 17:59 by spectre Profiel van spectre

Als de hele partij nou ook eens stopt met kinderachtig doen dan kan het nog wat worden met Kamp als kapitein


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2007 19:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 juni 2007 17:34 schreef Misanthrope het volgende:
Alles wat linkser is dan de VVD moet sterven! En


nee nee, alles wat rechtser is als de pvda moet jeuk krijgen op zo een plek waar je net niet bij kunt ,voor de rest van zijn/haat leven (of blauwe teelbalschimmel, dat is ook goed).


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2007 8:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

doet Rutte eens een uitspraak die men zowaar als van een leider zou kunnen kwalificeren, krijg je gelijk dit:

'Einde leiderschap Rutte nabij'

De positie van Rutte bij de VVD is zo wankel geworden, dat mogelijk nog deze week plaatsgemaakt wordt voor Kamp. Dat schrijft althans De Pers vanochtend. Zijn nieuwe aanval op Rita Verdonk, een paar dagen nadat ze het hadden bijgelegd, is slecht gevallen. De stemming is nu voorgoed bedorven.

De crisis binnen de VVD heeft is maandag verergerd. De ferme taal ('ophoepelen') van fractieleider Mark Rutte leidt tot onbegrip. Ook zou Rita Verdonk volgens geruchten klaar zijn met Rutte en voor zichzelf willen beginnen. Een ander gerucht beweert dat spindoctors van Verdonk het eerste gerucht de wereld in hebben geholpen om een nieuwe aanval op Rutte voor te bereiden.

Morgen verschijnt het rapport over de dramatisch verlopen verkiezingscampagne voor de VVD. In dit rapport is ook een hoofdrol voor het duo Verdonk / Rutte.

De verdeeldheid binnen de partij is groot. Als ze stemmen over de stelling 'De VVD moet naar rechts opschuiven', is de helft voor en de helft tegen. Het is tekenend voor de verdeeldheid binnen de partij.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-06-2007 8:23 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Poeh als 'ophoepelen' al ferme taal is...


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2007 8:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Veur die politic wel


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2007 8:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 juni 2007 8:23 schreef Zenial het volgende:
Poeh als 'ophoepelen' al ferme taal is...


voor Marc Rutte is het wel enorm ruig!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-06-2007 8:38 by M. Profiel van M.

De heer Kamp zou zich dan weer nooit verlagen tot dergelijk vulgair borstgeklop. De heer Kamp is dan ook een beschaafd politicus.

Ik hoop dat hij de partij nu richting mag gaan geven .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-06-2007 10:20 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 juni 2007 8:12 schreef attila_de_hun het volgende:
doet Rutte eens een uitspraak die men zowaar als van een leider zou kunnen kwalificeren, krijg je gelijk dit:

'Einde leiderschap Rutte nabij'

De positie van Rutte bij de VVD is zo wankel geworden, dat mogelijk nog deze week plaatsgemaakt wordt voor Kamp. Dat schrijft althans De Pers vanochtend. Zijn nieuwe aanval op Rita Verdonk, een paar dagen nadat ze het hadden bijgelegd, is slecht gevallen. De stemming is nu voorgoed bedorven.

De crisis binnen de VVD heeft is maandag verergerd. De ferme taal ('ophoepelen') van fractieleider Mark Rutte leidt tot onbegrip. Ook zou Rita Verdonk volgens geruchten klaar zijn met Rutte en voor zichzelf willen beginnen. Een ander gerucht beweert dat spindoctors van Verdonk het eerste gerucht de wereld in hebben geholpen om een nieuwe aanval op Rutte voor te bereiden.

Morgen verschijnt het rapport over de dramatisch verlopen verkiezingscampagne voor de VVD. In dit rapport is ook een hoofdrol voor het duo Verdonk / Rutte.

De verdeeldheid binnen de partij is groot. Als ze stemmen over de stelling 'De VVD moet naar rechts opschuiven', is de helft voor en de helft tegen. Het is tekenend voor de verdeeldheid binnen de partij.

Hmmm... het is wel vrij overdreven dat de verdeeldheid in de partij groot is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2007 10:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

als dat dan zo is, waarom heeft men het er dan over dat het leiderschapvan Rutte zowat over is? dat doet men natuurlijk niet zomaar


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-06-2007 10:45 by M. Profiel van M.

Ik zou nu niet bepaald vertrouwen op de objectiviteit van het journaille.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2007 10:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 juni 2007 10:45 schreef M. het volgende:
Ik zou nu niet bepaald vertrouwen op de objectiviteit van het journaille.

desalniettemin is de VVD nu vlees noch vis. Ik kan best snappen dat ze een wat meer uitgesproken rechts persoon als leider willen hebben. Anders gaat Geert er met de buit vandoor. Dus zo onbetrouwbaar lijkt het mij niet.


Ewigkeit
De Blonde Ja-Knikker Met Dikke Tieten.
Usericon van Ewigkeit
Posted 12-06-2007 17:47 by Ewigkeit Profiel van Ewigkeit

Napoleon <3 <3 <3

Als hij nog steeds aan het heerschen was, dan was de wereld een stuk beter geweest.


Ich bin alleine doch nicht allein, ich kann mit mir zusammen sein.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-06-2007 18:15 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

o_O


Zenial


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-06-2007 18:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Frankrijk wellicht, Nederland niet echt.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-06-2007 18:25 by Chelman Profiel van Chelman

Nederland ook. Nederland en de rest van Europa profiteren nog steeds van de verworwendheden van de kleine Ajacciaan. Ik noem maar onze wetten bijvoorbeeld.....

Ik was daar laatst een stuk over aan het schrijven voor iemand...ik zal hem eens posten als het af is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-06-2007 18:32 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Dat is iets anders dan dat wij nu nog steeds Franse troepen zouden moeten bevoorraden Chel .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-06-2007 18:38 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Leve Woutertje!

'Grote budgetoverschrijdingen door kabinetsbeleid'

DEN HAAG - De kabinetsplannen in het regeerakkoord van CDA, PvdA en ChristenUnie dreigen bij ongeremd beleid tot grote budgetoverschrijdingen te leiden.

Het kabinet lijkt met zijn nieuwe plannen in te spelen op het creëren van een warm gevoel, terwijl moeilijke dossiers - vooral de woningmarkt, de arbeidsmarkt, de AOW-leeftijd en pensioenen - onaangeroerd blijven.

Dat schrijft de Raad van Economische Adviseurs (REA) dinsdag aan de Tweede Kamer. Het kabinet zou vooralsnog blijven steken in ouderwets paternalisme. "Het kabinet wekt te veel de verwachting bij de burgers alsof de overheid overal en altijd de helpende hand zal bieden." De raad wijst op thema's, zoals roken, vetzucht, gloeilampen en ouders op opvoedcursus.

Zalm

Het door de Kamer ingestelde adviesorgaan op het gebied van de economie hekelt het loslaten van het 'behoedzame' budgettaire beleid van voormalig minister van Financiën Gerrit Zalm. Ook de hervormingsgezindheid van het vierde kabinet-Balkenende is minder dan de vorige versies, terwijl volgens de REA met de aantrekkende economie juist kansen liggen om in te grijpen.

Zo moet met het oog op de vergrijzing de AOW-leeftijd geleidelijk verhoogd worden van 65 naar 67 jaar. Ook dienen pensioenspaarders meer zeggenschap te krijgen over hun belegde gelden. Verder is een soepeler ontslagrecht nodig om ondernemingen veerkracht te geven. De raad maakt zich bovendien zorgen over de schaarste aan woningen en de stijgende huizenprijzen.

Vroegpensioen

Tot de verkiezingen in 2006 werd door voorgaande kabinetten ingegrepen in onder meer de WAO, het vroegpensioen en de gezondheidszorg. REA: "In 2007 aanbeland lijkt het erop alsof de puf om te hervormen eruit is. Het nieuwe kabinet lijkt vooral van zins om op de winkel te passen en eerdere hervormingen de kans te geven (hopelijk) effect te sorteren."

Oppositiepartij D66 voelt zich gesteund door het REA-advies en komt de komende weken met voorstellen. "Hervormingen zijn altijd moeilijk op de korte termijn. Daarom vereisen ze ook politieke moed. Maar we moeten de politieke realiteit onder ogen zien als we willen dat volgende generaties een huis kunnen huren of kopen, dat ouderen AOW blijven ontvangen en dat de outsiders werk krijgen", aldus D66-leider Alexander Pechtold.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-06-2007 21:34 by M. Profiel van M.

Het is inderdaad doffe ellende met dit kabinet, ik denk er maar niet teveel aan, slecht voor mijn bloeddruk .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-06-2007 11:59 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 juni 2007 18:38 schreef Psychonaut het volgende:
Zo moet met het oog op de vergrijzing de AOW-leeftijd geleidelijk verhoogd worden van 65 naar 67 jaar. Ook dienen pensioenspaarders meer zeggenschap te krijgen over hun belegde gelden.

Oppositiepartij D66 voelt zich gesteund door het REA-advies en komt de komende weken met voorstellen. "Hervormingen zijn altijd moeilijk op de korte termijn. Daarom vereisen ze ook politieke moed. Maar we moeten de politieke realiteit onder ogen zien als we willen dat volgende generaties een huis kunnen huren of kopen, dat ouderen AOW blijven ontvangen en dat de outsiders werk krijgen", aldus D66-leider Alexander Pechtold.

Juustem. D'66-plannen FTW!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen