|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Boeiender |
|
quote: "Overigens kwam de volgende klacht bij mij binnen, met dank aan Mr. N." *opent forum* Ik zie het helemaal voor me. Vinden ze vast leuk, die humorloze dozen daar bij Rijkswaterstaat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Well, go your godly corridoor but! Boeiender |
|
Die opmerking zal ik ook meenemen in het overleg. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Je vergeet die vrouwen die voor een rotonde gaan staan te wachten tot ze een reden hebben om te wachten. |
|
quote: GVD, mmayo. |
|
quote: Dat zijn niet alleen vrouwen. Zelf vind ik dat ook mooi om te doen als er achter me iemand loopt te drukken. Net als op de rem trappen of extreem langzaam rijden bij zulke gasten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
+1 Het leukste is gewoon door blijven rijden en alleen even je rem zacht aantippen als mensen plakken. Binnen 2 seconden zie je ze amper nog in je spiegels. En ik rem ook voor agenten die snelheidsmetingen doen. Je zou wel een behoorlijke malloot zijn als je doorrijdt. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-10-2009 14:07] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik heb wel eens gehad dat een vent achter mij erge haast had. Hele tijd op horloge kijken, hele ongeduldige indruk, erg kleven achter me. Toen net gedaan alsof ik een groen stoplicht niet zag, die kop die hij toen trok was goud waard, hehe. |
|
quote: Omdat mn concentratie niet altijd op het goede punt is doe ik ook vaak langzamer of wacht ik langer, maargoed ik rij in een busje, daar moet/kan je ook niet te assertief mee rijden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Soms heb ik het idee dat wij hetzelfde soort hersens hebben in a way. Mijn concentratie dwaalt ook heel snel af, of ik ben juist te geconcentreerd over iets anders aan het denken. Voordeel daarvan is wel dat je vaak creatieve invalshoeken hebt die anderen volledig over het hoofd zien. Maar bij het autorijden is het soms nadelig, b.v. als je volstrekt gedachtenloos door een rood licht heen knalt. Al let ik dan gelukkig wel altijd op of er geen verkeer aankomt, dus het geeft nooit ongelukken, hoogstens boetes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Iets dat ik nog lastig vind is inschatten of remmen voor oranje zin heeft of niet. Verder vind ik dat ik goed rij (al vindt wellicht iedereen dat van zichzelf). Ik heb vaak dat ik eerst een seconde nadenk of ik nog moet stoppen, maar dan is het toch al te laat, dus rij ik door rood, hehe. Toch eens wat op verzinnen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-10-2009 14:22] |
|
@ broer van adriaan: haha +1 [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-10-2009 14:22] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: altijd stoppen bij oranje tenzij je zo hard moet remmen dat je achteropkomend verkeer in gevaar gaat brengen. Kortom, als de situatie het toelaat: Stoppen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-10-2009 14:27] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja, ik weet de theorie wel, maar ik twijfel altijd of ik té hard moet remmen of niet. |
|
quote: Gewoon stoppen voor oranje dus. Simpel, probleem opgelost. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Behalve als het ons "nationale" elftal of leden van hun supportersschare betreft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Of gas geven. Alleen jammer als ie dan op rood springt en er is snelheids- en rood licht-controle. :') |
|
quote: En jij werkt bij een verkeers iets? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als je tijd hebt om te twijfelen gewoon ff die rem indrukken. |
|
Zo, net vanaf Assen tot Hoogeveen naast een militaire collone gereden, wat een malloten zeg, beetje 60 rijden, en dan ook nog eens medeweggebruikers die het allemaal hevig interessant vinden en dus 70 gaan rijden. Al 3 bijna kettingbotsingen voor me gezien, inclusief een ouwelul die om alles te ontwijken maar de vluchtstrook opdook en daarbij bijna een motorpolitieagent schepte. Wat is het toch in NL? Als situaties maar iets anders zijn dan "standaard" verandert het gros op de weg in complete mongolen. Zo, en nu weer verder. Boeiender |
|
Alsof dat iets Nederlands is.. |
|
quote: Nee. En hoe werd het ook alweer geleerd? Oranje licht is gewoon stoppen, tenzij je zo dichtbij bent dat dit redelijkerwijs niet meer kan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Jah, dus niet "altijd" stoppen. En veel stoplichten zijn ook zo afgesteld dat je in de spits maar beter wel 3 auto's door oranje kan laten rijden anders komt niemand thuis. Het kan soms lastig zijn in te schatten wanneer je nu precies stopt, het beste is gewoon een leeg terrein opzoeken waarbij je bij voor bepaald punt snel probeert te stoppen om de remweg een beetje in te schatten. Kan nooit kwaad om de exremen in het verkeer een beetje te leren. Raar dat ik bij rijles nooit een noodstop heb hoeven te leren [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-10-2009 15:04] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |