|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
https://www.nu.nl/binnenland/6034432/verlagen-maximumsnelheid-kost-12-miljoen-euro-meer-dan-eerst-berekend.html Kosten, 19 ipv 7 miljoen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Misschien heb je een selectief gehoor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Toen hoorde je daar waarschijnlijk andere mensen over zaniken. Zo gaat dat, op het internet. Laat onverlet dat het wonderlijk is dat zo'n project zomaar meer dan 100% duurder kan uitpakken dan geraamd - helemaal als je redelijk recent een sterk soortgelijke operatie hebt uitgevoerd die 45 miljoen kostte en niet de nu initieel geraamde 7. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Als je het zo stelt valt 19 miljoen ook nog mee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ok, voor truttenschudders en wannabee the A-team busjes geldt de maximum snelheid van 100km/h niet. Check. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik zou gewoon de plies bellen. |
|
Ik houd je niet tegen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maar je schopt dus een topic omdat iemand te hard reed? |
|
Nee, ik keek uit naar jouw reactie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nu ben ik toch wel zeer benieuwd wat voor type wagens 'truttenschudders' zijn. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
picanto, lupo, up, cuore, dat soort. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja, bedankt. Nu heb ik weer honger en moet de frituurpan aan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Toch nog een flinke frituurpan dan. Je jaccuzi verhit tot 200°C? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-05-2021 6:54] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://nos.nl/artikel/2389917-collega-doodgereden-motoragent-leiding-verbood-ingrijpen Het zal wel aan mij liggen maar waarom nemen ze niet gewoon het rijbewijs van die knakker in? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Even geduld, het onderzoek loopt nog. |
|
'Controleer hem maar niet..... is te gevaarlijk.....' Ech? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lesauto wil de rotonde verlaten maar stopt om mij als voetganger over te laten steken (kan wachten in het midden). Hij heeft geen haaientanden, er staan geen zebrastrepen op de weg, en geen borden die aangeven dat voetgangers voorgang hebben. Als voetganger steek ik de weg over tussen 2 niet doorgetrokken lijnen. Argument rijschoolhouder: wij zijn afbuigend verkeer dus jij hebt voorrang. Ik heb het idee dat een auto/fiets altijd voorrang heeft bij het verlaten van de rotonde om de doorstroom op gang te houden. Iemand enig idee hoe het echt zit? We zijn klaar |
|
Je bent je permban/radiostilte weer helemaal aan t inhalen he? When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat bedoel je daar precies mee? Het bovenstaande gebeurde gisteren. We zijn klaar |
|
Je hebt zoiets al eens gepost. Edit: maar terugvinden lukt ook niet, dus het blijft een loze bewering van mijn kant. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 08-04-2022 13:56] |
|
Dat was een andere verkeerssituatie. Wel letterlijk 25 meter van elkaar. De vorige was ook iets met afslaan en oversteken, maar niet bij een rotonde. Ik zal het vraagbaak topic eens checken. Stond in het godvertopic: quote: Wilde je verder nog een punt maken nu je weet dat het 2 verschillende situaties betreft? [Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 08-04-2022 14:12] We zijn klaar |
|
quote: De voetganger is in dit geval rechtdoorgaand verkeer en heeft voorrang. Als je een rotonde wilt verlaten moet je altijd voorrang verlenen, zo simpel is het. |
|
quote:Damn, dan doet 90% het wel gewoon fout. De rode fietsstrook zie ik nog wel als onderdeel van de rotonde, maar het gedeelte waar ik moet oversteken eigenlijk niet... Maargoed, bedankt voor de verduidelijking. We zijn klaar |
|
Sja. Dat klopt. En als je er iets van zegt krijg je nog ruzie ook. Ik reed gisteravond achter een zwabberende Audi op de snelweg. Kon veilig inhalen, ging er even naast rijden, vrouw van eind 50 die zat te Facebooken. Dus ik toeter nog, zo van "hallo u zit niet thuis op de bank maar u bent aan het verkeer aan het deelnemen" en ik kreeg een middelvinger. Echt bizar weer. Dit lijkt echt van dag tot dag erger te worden. Wat ben ik blij dat ik meestal buiten de spits rijd. En, pas stond hier een auto stil in de straat, de boel te blokkeren. Zaten gewoon lachgas te inhaleren, 2 jongens van nog geen 20. Ik rende naar buiten toe om dat figuur uit de auto van zijn moeder te trekken maar miste ze net. Dat is toch ook een plaag, wederom, echt bizar. En dan over de vele opgeschoten bontkraagjes die denken dat ze altijd voorrang hebben maar niet te spreken. En dan maakt het niet uit of je in de auto zit of als voetganger een zebrapad over probeert te steken. Het leven in een grote stad, het werkt niet meer voor mij. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |