|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: OK, dus je eerdere gezeik over 'ga eens boeven vangen' is dus weerlegd? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee, maar jij moet zonodig het fenomeen politie weer tot het uiterste opsplitsen om maar weer een discussie op gang te brengen want het is volgens jou alleen de KLPD die aan verkeershandhaving doet. |
|
quote: Tot het uiterste :') Ik knip het maar in 2 delen op, hoor. Jij gooit juist dingen onterecht op één hoop, waardoor je rare conclusies trekt! De Dienst Verkeerspolitie van het KLPD pakt verkeersovertreders aan. Als die dat niet meer doen, komt er dus geen enkele 'hand' bij die jouw aangifte gaat aannemen want dat zijn de mensen van de regiokorpsen. Die KLPD'er en de zak geld die er nodig is om hem te betalen wordt niet opeens op magische wijze getransporteerd naar de regiokorpsen Sterker nog, waarschijnlijk zijn er dan nog minder handen beschikbaar, omdat de overheidsinkomsten teruglopen. Verder is het wel tof en populair om zo over verkeershandhaving te praten, maar laat het vooral een stuitend gebrek aan realiteitszin zien. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-09-2010 18:57] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat jij wil. |
|
quote: :') Veel geschreeuw, weinig wol; duidelijk. Ohja, inderdaad doet niet alleen de KLPD aan verkeershandhaving. Maar wel het grootste deel en in ieder geval het deel waar jij nu op zit te zeiken. Verder weet ik niet hoe slecht of goed die andere lui worden aangepakt die je noemt. Jij? Je hebt uiteraard gelijk dat die ook moeten worden aangepakt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Proficiat met je moment van glorie. |
|
quote: lol Proficiat met je sarcasme, cultiveer dat nog maar wat verder in plaats van wat meer constructieve vermogens. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee |
|
!!! Goed zo! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aan welke kant van de weg loopt men als voetganger, binnen de bebouwde kom, en daar buiten? Rechts, links? |
|
quote: Binnen -> rechts Buiten -> links Maar dat geldt alleen als er geen voetpad of trottoir is. Als dat er wel is moet je daar op lopen en als het aan beide kanten van de weg is mag je kiezen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Duidelijk, vooral ivm (hard)lopen buiten de bebouwde kom, waar geen trottoir is. |
|
quote: Yep, zeker aan te raden om dan links te gaan lopen omdat je het verkeer aan jouw kant dan aan ziet komen ipv dat het je achterop komt en dat is wel zo veilig. Niet alleen omdat jij het ziet maar omdat bestuurders er op kunnen vertrouwen dat jij hun ziet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kunnen al die gasten die nog even door oranje rijden om vervolgens midden op de kruising tot stilstand te komen en zo de hele boel vastzetten gewoon doodgaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Op zich lovenswaardig, als iedereen die stroken in de spits nou eens gaat gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn.... Ik haal bijvoorbeeld op de aansluiting A73 / A50 (vanaf Nijmegen) vaak een auto of 5 rechts in. Normaal ben ik daar niet zo'n fan van, maar de tering, iedereen blijft daar links rijden en de spitsstrook is meestal compleet leeg... Boeiender |
|
quote: Dus de normen voor de lucht/uitstoot kunnen naar beneden worden bijgesteld zodat er nog minder uitstoot is. Nederland wordt steeds schoner. Al heb ik het idee dat ze dat vast niet zo bedoelt. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-11-2010 10:28] |
|
Hehe, staat er wel dom in ja, beetje omgekeerde redenatie. Boeiender |
|
quote: Oeioeioei, dat voorspeld niet veel goeds. Ik zou eigenlijk liever een standaard 4 jaarlijkse keuring zien, inclusief een stukje rijden, voor alle leeftijden. Boeiender |
|
Nee dank je, gaat alleen maar weer geld kosten en extra regelgeving opleveren. |
|
quote: ja, alhoewel slechts een keuring per twee/drie jaar mij voldoende lijkt. |
|
quote: Ik denk dat de meeste fouten gemaakt worden als mensen niet zo bewust aan het rijden zijn. Als mensen een instructeur/controleur naast zich hebben gaan ze natuurlijk wel heel gefocussed rijden. Overigens heeft NL een van de minste verkeersslachtoffers per jaar, alleen Malta heeft er minder maarja wat wil je op een rustig eiland. Niet dat we niet meer mogen investeren in verkeersveiligheid, maar ik zou er geen grote hopen met geld in pompen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Denk aan de mensenlevens die gespaard blijven. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Denk ook aan de overbevolking! |
|
Lol, true. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |