![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
licht en herrie? ![]() |
|
quote: Nope, niet altijd. In dit geval is de invoeger fout. Even onder voorbehoud dat dat idd last minute is dus niet als er nog 200m tussen zat. Hoewel er ook dan wel iets voor te zeggen is gezien de lage en gevaarschappende snelheid van de ander. Je moeder. ![]() |
|
quote: Beetje eenzijdig beeld wel, mis de nuance erin, 'schuld' is relatief. Als de dader onvindbaar is of als een crimineel van de weg gedrukt is maar ontkomt bijvoorbeeld, zal het blijkbaar automatisch schuld zijn volgens de gangbare verzekeringsstatistieken. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-01-2013 17:31] Je moeder. ![]() |
|
quote: Dat kun je niet zien, ook zonder licht en geluid mogen ze bepaalde verkeersregels overtreden in bepaalde gevallen. Je moeder. ![]() |
|
quote: Nee hoor, men moet als men te hard gaat rijden in het belang van het werk waarschuwingssignalen voeren om ongelukken te voorkomen. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-01-2013 17:48] Boeiender ![]() |
|
In zulke gevallen wel ja maar is niet standaard. Boeiend ook. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-01-2013 18:37] Je moeder. ![]() |
|
quote: Om door te zeuren, als iemand zich niet aan de verkeersregels houdt, is diegene "gevaarlijk" weggedrag aan het vertonen. De politie heeft een uitzonderingspositie, maar alleen in noodgevallen en met waarschuwingssignalen. ![]() Boeiender ![]() |
|
waarom reed je net in ommen dan alsof je politie was? ![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Ja, hoooo, ik heb geen voorbeeldfunctie.... ![]() Boeiender ![]() |
|
Jij hebt toch een kind? ![]() |
|
quote: Die ziet mij toch niet rijden als ze er niet bij is! ![]() Haha, je hebt wel gelijk hoor, maar iemand die zegt dat hij nooit de wet overtreedt in het verkeer liegt. Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() Ik verbaas mij wel over de mensen die wel zo handig zijn om een kinderzitje aan de fiets te bevestigen maar niet een lampje kunnen fixen. ![]() |
|
quote: ![]() Goed voorbeeld ja. Vanavond ook nog meegemaakt dat er een VW bus met aanhanger dik door rood reed, zaten ook een stuk of 4 kinderen in die bus, vind ik storend dom. Boeiender ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Wat jij wil. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-01-2013 19:42] Je moeder. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Rechts inhalen, ook zo'n leuk fenomeen hahahahaha ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Da's een gevolg van onnodiglinksrijders. ![]() |
|
quote: Ik mag dat altijd graag zine van anderen als ze de snelweg op komen en nog even voor bij een vrachtauto willen om er voor te komen om dan in te voegen, manmanman wat een kapriolen halen mensen uit hahahaha levens gevaarlijk. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Het alternatief, achter je invoegen en dan met 80 naar de 130 rijdende linker rijbaan gaan om je alsnog voorbij te gaan, is niet veel beter. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Of eerder van huis gaan zodat je geen haast hoeft te hebben werkt bij mij altijd erg goed ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Ja klopt, dat gedeelte waren we het er al over eens, het gaat om de bevoegdheden van de politie zònder speciale signalen als in deze wet vermeld. Vraag ze maar op bij je lokale politiebureau of kijk op http://www.politie.nl/onderwerpen/bevoegdheden-politie.html#waarom-heeft-de-politie-ontheffing-van-verkeersregels. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-01-2013 19:30] Je moeder. ![]() |
|
quote:Slim! Dan ben je al aan het invoegen voordat die ene vrachtauto er kan zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Word altijd zo moe van automobilisten die verwachten dat ik ze bedank omdat ze voor me stoppen bij het zebrapad. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |