|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Je kunt terug rennen en tegen de auto springen. |
|
quote: |
|
quote: Vind ik ook. Als zwakke weggebruiker moet je je al onderdanig genoeg opstellen ten opzichte van koning auto. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Allemaal de schuld van het milieu. Flinke belasting qua uitstoot als een auto moet stoppen voor een voetganger en daarna weer op moet trekken en dat keer op keer. |
|
Maar iemand met een goed milieubesef weet dat hij dan ook de persoon voor hem moet raken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Klopt. De auto in z'n geheel laten staan lost dit probleem voledig op. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Of massal ophouden met ademhalen, nóg beter voor het milieu. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als jij nou even het goeie voorbeeld geeft Gaycloak, dan kunnen wij altijd nog zien of we met je meedoen. En oh je bent offtopic trouwens. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: quote: Kunnen ze mooi beginnen met die afgejakkerde Monza's. |
|
quote: Die rijden bijna allemaal op LPG. Domme opmerking. ... hoe de hazen lopen ... |
|
LPG is voor homo's (muv OWW). |
|
Ruikt idd wel een beetje naar stront. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Niet verwarren met biogas. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Doe ik ook niet. Als je LPG staat te tanken is het soms net of er iemand even de controle verloor over zijn kringspier. Wat dat betreft is het wel iets voor OWW. ... hoe de hazen lopen ... |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
In mijn straat is het een geklooi om te parkeren overdag, aangezien er allerlei ambtenaren parkeergeld willen uitsparen en hun wagens bij mij voor de deur neer zetten. Maar nu zag ik nog net 1 plekje, dus ik jaag mijn auto er in en kijk op, staat er aan de andere kant van de weg een automobilist heel beteuterd te kijken in zijn auto. Stond ie schijnbaar al te wachten tot hij de auto kon keren die parkeerplek op, maarja nu stond ik er dus al.. te laaaaat Hopelijk heeft mijn wagentje nog spiegels straks. Ik voel me stiekem een beetje schuldig na mijn aso gedrag. /grotebozeparkeertopic Oja, "normaal" parkeren hier is dit: http://oi46.tinypic.com/301223q.jpg [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-01-2013 14:11] |
|
Wat ik hoerend irritant vind zijn automobilisten die denken dat voorrang een privilege is dat ze te pas en te onpas kunnen verlenen aan fietsers. Dan sta je netjes helemaal stil te wachten voor een stel haaientanden stopt er een automobilist die met z'n handje gaat zwaaien zo van "toe maar", terwijl hij ook gewoon door kan rijden omdat er verder helemaal geen verkeer is. Uitgezonderd de file die zich achter hem begint te vormen natuurlijk. Waarom zou je dat doen? Ik weiger dan ook om door te fietsen op zo'n moment. Gewoon mijn vinger richting de haaientanden en wachten tot meneer het snapt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat ik ook nog wel eens meemaak is dat als ik aan kom rijden met de auto en er op een weg van rechts ook een auto aankomt (meestal met vrouw achter het stuur) deze stopt om mij voorrang te verlenen. En dat terwijl ik juist voor hun stop om ze de voorrang te geven waar ze volgens de regels recht op hebben. |
|
quote:Die sukkels sta ik vaak achter ja. Wat ga je doen als automobilist, wat de wegbeheerder wil of wat die fietser leuk zou vinden... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Moet jij toch weten als rijinstructeur? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Je kent die kruising A-Weg met Eendrachtskade? Daar gebeurt het me zowat 1 op de 2 keer. Niet te doen. Wellicht heeft het te maken met het feit dat fietsers daar een tijdje voorrang hebben gehad maar dat is inmiddels ook al weer een paar jaar geleden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Klopt, helaas gaat schreeuwen naar de sukkel voor je nogal moeilijk. Of rijd jij altijd met je raampje open? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kun je toch even open draaien? Of een lichtsignaaltje? Ik zie het probleem niet. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Hoe groot is jouw auto om daar niet tussen te kunnen dan? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |