|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat en 120 wordt dan, vooral 's nachts, behoorlijk monotoon. Nu wordt OWW misschien juist wakkerder van monotone dingen, dat weet ik niet, maar ik word er juist moe van. (Bovenop de hoeveelheid tijd die het scheelt lijkt me dat win-win.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik was niet aan het zieken. Je draait om de hete brei heen. Wat je dan wel weer consequent maakt, want ik heb je werkelijk nog nooit met argumenten zien komen die enigszins relevant zijn. Ik wens je veel succes met het doorzetten van deze kansloze missie en hoop dat je ooit het licht ziet. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
In jouw ogen wellicht. Maar ik blijf erbij; als je kiest voor gevaarlijk gedrag, kies je de consequenties. Maar ik vond je poging om tussenstappen in mijn redenatie te plakken wel vermakelijk. Met je stolseltje. :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Is flauwvallen in jouw ogen een keuze? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
De tijdwinst met hardrijden moet je niet overschatten. Je moet namelijk ook vaker tanken... Moderne diesels met een grote tank kunnen je dan misschien wel 160km/h gemiddeld laten rijden met een actieradius van 700km, maar dat zijn er in de praktijk niet zo heel veel. Neemt niet weg dat ik op lange afstanden ook liever flink tempo houd en dan een tankstop extra maak waarbij ik de benen strek en wat eet en drink, dan dat ik met 120km/h 'voortsukkel'. Op de meeste trajecten kun je, zelfs in Duitsland, tegenwoordig helaas niet meer over lange afstanden een hoog tempo aanhouden. Er zijn veel plaatsen waar je zeker 's nachts aan een maximumsnelheid gebonden bent. Het zijn barre tidjen voor de liefhebber van snelheid. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Bij een beroerte niet, bij epilepsie wel. Sort of... |
|
Precies. Jij maakt iig onderscheid. Je snapt me wel denk ik Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
mensen met epilepsie moeten gewoon normaal doen, dat geclown steeds, bah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Nouja lekker als je 1000 + km moet afleggen. 120 is dan echt een kutsnelheid. Ik hou meestal voor het grootste gedeelte 140 aan dat schiet meer op, en je zit niet traag achter 1 auto aan. Kijk slapen doe je niet snel maar het is wel veel vermoeiender. En op 1000km ritjes is elk uurtje langer echt slopend. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: HEb er tot nu toe weinig last van gehad maar ik rijd eigenlijk alleen over Hengelo naar Berlijn en dan naar Szczecin. Maar een aantal jaar geleden met wat rustige wegen op tweede kerstdag en een goede auto 150km/h gemiddeld gereden. NL-polen in 8 uur waarbij in totaal nog een uurtje aan stops tussen zat. Dan stelt het niks voor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een ander probleem met iedereen dezelfde snelheid is dat het verkeer veel minder dynamisch is. Met een grote groep auto;s op dezelfde snelheid is het of gewoon achter een auto zitten en meegaan of 10-20 kmh harder of zachter om niet constant te moeten reageren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Daar kan het gas er inderdaad nog ouderwetsch op, voor het grootste deel van de rit. Zelf rijd ik meestal (voor werk) naar Beieren en dan is het toch veel afremmen naar 130km/h. Op de stukken 'ohne Tempolimit' gaat het dan zo hard als de auto van die dag het me toelaat. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 12-05-2013 21:15] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Alle rijbanen vrij! Dat gezeik met zo veel mogelijk rechts rijden. In Amerika rij ik met tig auto's over 7 banen oid en dan gaat het er gruwelijk ontspannen aan toe. 7 banen in nederland, zit iedereen hutje mutje rechts en een paar speedo's scheuren er links langs. Bah! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-05-2013 21:18] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hehe wat voor auto's heb je meestal onder je bips? Alles boven de 180 is toch wel erg link maar mn broer heeft toch bijna een uur zo rond de 250 kunnen rijden. Maar zelf kwam ik zelden boven de 180 al heb ik even 230 kunnen aantikken vlakbij Bad Oeyenhausen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nu een aygo, maar de vorige was een megane 2.0 1 keer 210 gereden, maar dat was denk ik de topsnelheid, ik durfde niet harder. In duitsland reed ik meestal net onder de 200, blijkbaar is dat een snelheid waar m'n brein net niet van flipt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: 210 in een aygo? Nee. |
|
hangt ook van de auto af ik lag lekker te slapen met 250. In de meeste auto's kun je niet meer slapen boven de 120 Je auto moet wel een beetje gemaakt zijn om die snelheden te kunnen hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Altijd moderne(voornamelijk VAG)-troep. Dan maakt het allemaal niet uit hoe hard je rijdt, spannend is het nooit. Goed, je remweg wordt langer en je moet heel ver vooruit kunnen kijken, maar de auto zelf gaat je nooit verrassen. 255 in de begrenzer met iets moderns is niet het spannendste op de wereld. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: 130 met een 107 is al doodeng ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik neem aan dat ie de Megane bedoelde Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik weet het wel zeker. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: die wil ik ooit! kan met rijbewijs b meen ik. I am mine own redeemer...! |
|
Yup, tenminste als je op 1 jan 2013 je b-rijbewijs al had... |
|
Als ik er ooit het geld en de ruimte voor heb koop ik ook een trike. Volgens mij hoef je ook geen helm op. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |