|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Linker buiten- en binnenspiegel verplicht, rechterbuitenspiegel aan te raden en alleen verplicht als de binnenspiegel geen zicht op de weg achter de auto geeft. Aldus de ANWB. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Op de meeste Duitse en Franse hoofdwegen heb je dan ook 3 baans weg. Dat scheelt dan ook wel een hoop ellende, aangezien we in Nederland op de meeste plaatsen nog altijd gebruik maken van 2 baans wegen helaas. Dit zorgt ook voor de nodige ergernis mbt inhalen/opdringerig rijden. Ik denk dat dit ook wel meespeelt. |
|
quote: Sjezus man! Sorrie!! Bedoelde natuurlijk rijt! |
|
Nou, als je in Duitsland op hoge snelheid op de linkerbaan dichterbij komt op een voorligger gaat die in de meeste gevallen ruim genoeg van tevoren opzij zodat je er zonder probleem langs kunt. Als je in Nederland met hoge snelheid aankomt op de linkerbaan is er wel een of andere idioot die hem er, bij voorkeur zonder richting aan te geven en al dan niet opzettelijk, voor klettert vanaf de rechterbaan... Dus volgens mij meer een mentaliteitsverschil... Men klaagt hier trouwens over hardrijders, maar zachtrijders zijn minstens zo irritant en gevaarlijk. Bovendien hinderen ze ook nog het overige verkeer wat volgens mij ook strafbaar is. Alleen daar hoor je Koosje Spee nooit over... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-10-2009 21:59] |
|
Amen. Boeiender |
|
Mijn opa kan ook niet rijden ivm slecht zicht, maar die is wel eens van de weg gehaald met dikke boete voor te zacht en gevaarlijk rijden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-10-2009 6:43] |
|
quote: Rechterbuitenspiegel is niet verplicht, maar heb je die wel, dan is de binnenspiegel niet verplicht! Mijn binnenspiegel is er al een hele poos uit, maar maakt voor de APK en de wetgeving verder niet uit omdat ik twee buitenspiegels heb. spelfout weggehaald... |
|
quote: Nee, die lult vooral over trance en techno.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Waar ie het met jou in de vrije tijd over heeft weet in niet, maar als je hem op tv ziet hoor je hem vooral maar over 2 dingen: 1. (te) hard rijden 2. bumperkleven |
|
Hehe, laatste aflevering ging over harde muziek in de auto, toen zei ie zoiets: "trance en techno, wat het precies is weet ik ook niet, maar het schijnt hele harde muziek te zijn"... spelfout weggehaald... |
|
Ah, met deze aanvulling wordt duidelijk hoe je vorige opmerking bedoeld is. Ik denk dat ie die BONK!!! BONK!!! BONK!!! BONK!!! bakkies met een pet achter het stuur bedoeld... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 23-10-2009 8:08] |
|
quote: En terecht, bestelbusje veroorzaken dan ook verreweg de meeste ongelukken. (komt echter deel ook door het type lui; laaggeschoold, in het busje van de baas scheurend naar een haastklusje, je kent het wel) |
|
Mja je moet ook wel rustiger rijden idd. Wel mooi dat je vanaf boven alles ziet, dat is wel overzichtelijk. Alleen is je snelheidservaring erg laag. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Lekker generaliserend. |
|
quote: ---> Als ze dan ook daadwerkelijk verongelukken, gaat het aantal Wilders-stemmers meteen ook omlaag. Zo lost alles in de natuur zich vanzelf op. [/generaliseer] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Generalisatie zeker maar echt vreemd vind ik het niet, bedrijfsbussen zijn niet van de mensen zelf en zolang het niet vanjezelf is rijd je er harder in. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat heb ik ook weleens gehoord. En ook dat lease-rijders risicovoller rijden om dezelfde reden. Las ik ooit in een onderzoek in Psychologie Magazine ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zonder generalisatie cq. "discriminatie" geen statistiek, ouwe PC-drollenvanger. Het wordt pas een kwalijke zaak als je de boel omdraait en individuele leden van de groep gaat beoordelen aan de hand van kenmerken van de groep, wat ik hier niet doe. |
|
quote: laatste tijd ben je erg rustig m.b.t. het verkeer... |
|
Moet ie vant vrouwtje he |
|
Kut Stadshagen ook, wil je een weg oversteken.. komt er zo'n old wief die de zooi vast zet. Hoera, blokkade doordat ik er niet langs kon omdat zij ervoor stond, maarja zij kon er ook niet langs omdat ik er al stond met de ootoo. Na een heftig oogcontactgevecht, ging ze toch maar opzij. Oh en fietsers die in het donker, zonder licht aan, van ergens rechts komen en een rotonde linksom gaan fietsen (tja is korter). Rij je daar met je goede gedrag, het verkeer van links (en later rechts) in de gaten te houden. Vlak voor ik de rotonde op wilde rijden, zie ik net van rechts een fietser keihard de verkeerde richting op fietsen. De remmen werkten goed gelukkig. Of zoals vanmorgen, in het donker in de mist als fietser geen licht aan doen en zwarte kleding dragen. Zo goed als onzichtbaar je voorrang nemen waar je die niet hebt, wel erg zelfverzekerd. Moekes met hun honderdling op de fiets vol kinderzitjes, ook maar voorrang nemen omdat je anders zo lastig kunt stoppen. Moederschap viel zeker tegen, dat zij er zo graag vanaf zou willen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-10-2009 20:43] |
|
quote: Ik vraag me af waar de schuld komt te liggen als je zo'n flapdrol van zijn fiets rijdt. Hij, of zij, overtreedt hier 2 keer de regels. |
|
quote: Bij bestuurder auto neem ik aan, die is minder kwetsbaar. |
|
quote: |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |