|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hier heb je wel gelijk, en als je in alle redelijkheid gewoon netjes gaat inhalen zie ik het probleem niet... Maar wat ik irritant vind is juist die mensen die helemaal naar een vrachtwagen rijden, en dan plotseling met alle geweld er voorbij moeten en dus met zo'n 90 km per uur gaan inhalen... Of bij een drukke situatie, dat ze dan iedereen rechts inhalen om hem 3 auto's ervoor weer links te pleuren... dan creëer je gewoon files... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Als jij een dwarslaesie krijgt omdat je met 50 km/u op je voorligger knalt mag de rest van de samenleving lekker jouw wao gaan betalen. |
|
quote: Juist, in principe heeft Chelman gelijk en heeft de staat dat recht niet (of zou het dat niet moeten hebben). Maar zolang zij een systeem in stand houden dat je ook voor anderen opdraait terwijl het hun eigen schuld is mogen ze die fouten van anderen wel aanpakken/ontmoedigen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat recht halen ze imho uit de uitslagen van verkiezingen ... |
|
quote: Klopt. Dat doet alleen verder niks af aan wat ik zei. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Of we moeten hier heel veel bergen en tunnels gaan aanleggen Maar die Stauzones in Oostenrijk zijn werkelijk idioot |
|
quote: Rare logica. Als je op een kruising groen licht hebt, en een idioot komt van links en rijdt door rood dan haal je toch ook niet je schouders op? Dan ga je toch vol in de ankers? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ah, kijk. De gemiddelde wintersporter of amateur voetballer die zich ziek meld vanwege een blessure heeft dus ook geen recht op doorbetaling van loon en / of een vervolg uitkering van de staat. Eigen schuld. Had je maar niet moeten gaan sporten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mijn ergernissen staan reeds een tijdje hier: http://renyek.hyves.net/blog/2348271/Autorij_ergernis/0yt_/ |
|
quote:Hmmz.. en nu wil het kabinet juist een gezonde levensstijl gaan stimuleren.. Rare jongens daar in Den Haag |
|
Sporten is dus niet gezond he (kijkende naar de maandagochtendzieken) |
|
quote:Dat is zuipen na afloop. |
|
quote: Binnen bepaalde mate wel, ja. De slachtoffers mogen van mij best verantwoorden waarom hun gedrag niet onverantwoord was om geld te krijgen. Dat is helaas met sport moeilijker na te gaan dan met verkeer, dus minder werkbaar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wie heeft er nu een rare logica, dit is toch appels met peren vergelijken... |
|
quote:Niet helemaal, dat is een reductio ad absurdum. Mooi middel, dat. Ging je er in jouw verhaal van uit dat je die rijder links niet had kunnen zien? Dan heb je gelijk. Had je dat wel kunnen zien, dan niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: Hinderen? Op je rijles leer je dat je als iemand in wil voegen moet doorrijden op de manier waarop je al reed. Jij bent als gene die invoegt degene die van rijbaan wisselt dus heb jij je aan te passen aan de gene die al op de snelweg zit. Iets gas bijgeven of even inhouden om in te kunnen voegen dus. Ik ga zelf overigens wel even naar links om ruimte te maken maar dat is meer beleefdheid van mij ( ik verheug me al op de reacties op mij en beleefdheid in 1 zin) dan een vastgestelde regel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik beschrijf daar (wellicht niet helemaal duidelijk toegelicht) het geval dat het op de rechterbaan druk is en links niet. Jij wilt invoegen vanaf een invoegstrook (net als het verkeer achter je) en wordt zo de vluchtstrook opgedwongen omdat links van je (de rechterbaan) geen plaats maakt. Met rijles heb ik geleerd altijd naar links te gaan als je een invoegstrook nadert waarop verkeer rijdt dat in moet voegen (mits de rechterbaan het naar alle veiligheid toelaat natuurlijk). |
|
quote: Hmm ik heb geleerd dat INDIEN je naar links kunt om het invoegen van een ander makkelijker te maken dat moet doen. |
|
quote: Hmm, ik heb juist geleerd dat dat niet moet. Overigens ervaar ik de zelfde ergernis als je er niet even wordt tussen gelaten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Andere ergernis, als 2 banen 1 worden, van die gasten die loeihard doorscheruen tot het laatste stukkie en er dan ineens tussen willen terwijl er het stuk ervoor plaats zat was. hatsaa, file. kankermongole |
|
Ik erger me aan mensen die veel rijden en zichzelf daardoor een goede chauffeur vinden... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Raam open, middelvinger omhoog steken en gaan bumperkleven zodat die eikel er niet tussen kan, Jenje. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-09-2007 19:56] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Veel rijden zegt helaas niks over het wel of niet een goede chauffeur zijn. Roept iemand dat hier trouwens? |
|
quote: LOL! Ik heb weleens gewenst dat ik groot licht aan de achterkant had als ik een bumperklevert achter me had hangen hehe |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |