|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmmm, kan dit niet mooi een kapstok zijn voor een totaal inhaal verbod voor vrachtwagens op de snelweg? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Dode-hoek ongevallen door de onoplettendheid van de vrachtwagenchauffeur? Natuurlijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Waar anders door? Door de mensen die in die dode hoek staan? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Voorbeeldje: Vrachtwagen die af wil slaan, fietser/scooter die nog snel er langs wil en dus in de dode hoek van de vrachtwagen terechtkomt. Ik heb het in Delft vaak genoeg zien gebeuren. Godzijdank ging het toen altijd net goed... Dode-hoek ongevallen worden mijns inziens juist veroorzaakt door de onoplettendheid van de andere partij. Als je in de dode hoek van een vrachtwagen terechtkomt, dan heb je zelf toch echt niet opgelet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Daar heb je een punt, maar ik heb zelf ook vrachtwagen gereden en ik heb mezelf aangeleerd dat je alles ruim vantevoren moet inschatten, zodat je weet waar een scooter of fietser zich bevindt. Veel mensen weten niet waar de dode hoek is, en wat het nou betekend, ik zie soms vrachtwagens met op de zijkanten waarschuwingen waar de dode hoek zich bevind, dat is wel een goed iets denk ik. Maar dan het inhalen.... ik wordt er echt gek van, vooral in de zomer, dat wordt niet door de vrachtwagenchauffeurs veroorzaakt maar door het klootjesvolk met een sleurhut... Maar het inhalen blijft gevaarlijk en niet wenselijk voor het verkeer. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ze moeten de chauffeurs wat meer vrijheid geven en auto's met aanhang 100km laten rijden. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
Ik snap niet dat ze mensen niet eerst een psychologische test laten doen voor ze mogen autorijden. Negen van de tien autorijders is agressief, onoplettend, vind dat hij/zij alles wel onder controle heeft en is zich niet bewust van het feit dat als je een reactietijd van een halve seconde hebt (heel normaal voor een nuchter persoon, laat staan een met "een" biertje op, want het is er nooit meer dan 1 toch?) en 100 km per uur rijdt dat je dan al dwars door iemand heen gereden bent voor je de kans gehad hebt om te reageren (dan trap je 27,7 meter verderop pas op je rem), zelfs bij 30 km per uur en dezelfde reactietijd begin je 8 meter verderop überhaupt pas met remmen en dan heb ik nog niet eens rekening gehouden met hoe lang het duurt voordat je stilstaat. Dus ik vind het prima dat er steeds meer beperkingen komen voor automobilisten, hoe meer vrijheid hoe meer ongelukken er gebeuren en hoe erger de afloop van die ongelukken. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 25-08-2008 11:51] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Sterk voor. daar behalen die jongens echt geen grote tijdwinst mee en het kost bakken brandstof. @ dode hoek: Veel mensen denken geloof ik dat die met het toegenomen aantal spiegels op trucks niet meer bestaan ofzo. Maar er niet bij stilstaan dat wanneer je een bocht maakt naar rechts je trekker bijna haaks op je trailer staat. Wat denk je dan wat ke in die spiegels ziet? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:+1 Je wilt niet weten wat dat kost als zo'n 40-tonner de hele tijd plankgas geeft om om een collega heen te kruipen met een minimaal snelheidsverschil. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Beide +1 Over die dode hoek, wanneer ik een vrachtwagen op een kruispunt, waar ik met de fiets over moet, zie staan rijd ik ervoor en zorg ik ervoor dat de bestuurder mij gezien heeft. Sommige fietsers denken echt dat ze onschendbaar zijn als zwakke weggebruiker. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ook hier maar even lekker ontopic: quote: Waarom? Waarom is het de laatste jaren zo dat mensen niet durven door te rijden in regen? Voorbeeld: Afgelopen dinsdag rij ik met stralend helder weer in de spits van Zwolle naar Amsterdam, geen file, geen oponthoud, gewoon in 1 1/2 uur gereden. Vanochtend hetzelfde stuk, zelfde tijd, alleen met regen. Notabene op een vrijdag, toch de meest rustige ochtendspits doe ik er nu 2 1/4 uur over.... Niet goed wijs! Nu is het voor mij niet zo'n gigantisch probleem, ik kan het me veroorloven om 3 kwartier later dan gepland aan te komen, maar het is wel verrot irritant. Oh, en die richtingaanwijzers... GEK word ik er van... als het een beetje druk is op de snelweg en er een rits auto's op de linker baan rijden om een vrachtwagen in te halen heb je altijd van die mongolen die rechts inhalen en dan de auto vooraan ertussen pleuren. Wat weer remacties en daardoor filevorming tot gevolg heeft. Ik had vandaag weer zo'n lijer die dacht dat hij hem er wel tussen kon drukken omdat hij zijn richtingaanwijzer aan had. Nou, niet dus. En dan verontwaardigt kijken, de mongool.... Fuck them! Zo, en nu helemaal WEEEEEEEEKEND, mijn frustraties zijn er weer uit! Boeiender |
|
Ik ben wel eens aangereden door een fiets. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Mooi hè. Boeiender |
|
quote: of wat het kost als 1 zwaar beladen vrachtauto maar net aan de 70 haalt en tergend traag optrekt en daar tientallen vrachtauto's de dupe van zijn. K snap het verbod invoeren wel, maar dan moet je het inhalen bijvoorbeeld toestaan als het voertuig voor je 10 a 20 km zachter rijd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik door een scooter. Gelukkig zat ik in de auto. Bareuh... |
|
quote: ik zat welles op de fiets en toen werd ik aangereden door het wegdek ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
al eerder genoemd door Mr. N. > wat een fantastische zet om er in Zwolle tegelijkertijd een aantal kltebruggen op te knappen... gelukkig hebben ze daarom busbanen uitgevonden. Altijd leeg, en rijdt lekker door. |
|
Whahaha *pret* Wat een pechvogeltjes! Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Hmmmmmmm, niet werkbaar, en er zit geen 10 km per uur tussen de vrachtwagens. Aanhangers / caravans en dat soort gepeupel rijdt wel veel te langzaam, door strak naar de niet geijkte teller te kijken. Ik pleit dus voor de maximumsnelheid voor auto's met iets er achter te verhogen naar 90 km per uur, en dan een algeheel inhaalverbod instellen. En wat is er met die tourincars? Die mogen 100, ook mooi stom, dat verstoord het verkeersbeeld alleen maar, dus ook voor bussen een max van 80 km / uur en een inhaalverbod. Boeiender |
|
quote: Hahaha, mooi man! Ik heb al een solide sluiproute gevonden... wel onlogisch maar ik kom op mijn plek.... Boeiender |
|
Hehehe, ook mooi, kan ik die donderdag tenminste doorrijden: quote: Dikke onzin natuurlijk, maar goed..... Boeiender |
|
[quote]Op 12 september 2008 18:54 schreef MR. N het volgende: Ook hier maar even lekker ontopic: Waarom? Waarom is het de laatste jaren zo dat mensen niet durven door te rijden in regen? Voorbeeld: Afgelopen dinsdag rij ik met stralend helder weer in de spits van Zwolle naar Amsterdam, geen file, geen oponthoud, gewoon in 1 1/2 uur gereden. Vanochtend hetzelfde stuk, zelfde tijd, alleen met regen. Notabene op een vrijdag, toch de meest rustige ochtendspits doe ik er nu 2 1/4 uur over.... Niet goed wijs! <quote> NIET iedereen heeft 'n leaseauto Mr N. mensen die ZELF hun auto betaald hebben (en dan bedoel ik niet de belastingafruk)doen doorgaans wel wat voorzichtiger... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 14-09-2008 21:58] |
|
quote: Laten ze s'nachts, bijvoobeeld tussen Arnhem en Apeldoorn, die rode kruizen boven de spitsstrook ook uitzetten, strontirritant, en onnodig, omdat er een doorgetrokken streep op de weg staat. Alleen een groene pijl wanneer er wel op gereden mag worden lijkt me toch wel voldoende? Boeiender |
|
quote: Ik zal het even doorgeven zo tijdens de vergadering. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |