|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja want voor zulke dingen mag je lichtsignalen geven... |
|
quote: Goed om te weten dat je daar regelmatig langskomt op je fietsje. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ga je moeder bedreigen joh, trutje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je mag een lichtsignaal geven om anderen te duiden op gevaarlijke situaties. En ja die kunnen ontstaan als iemand zijn voorrang niet neemt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Gedraag je eens een keer en je kunt met een gerust hart dezelfde route blijven nemen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Want anders zou ik zo maar eens een ontspoord huis op wielen tegen kunnen komen? Zoals ik al zei; ga lekker je moeder bedreigen. Er is hier, volgens mij, niemand die jou ook maar enigszins serieus neemt met je sneue verhaaltjes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Bijzonder dat je je meteen zo bedreigd voelt. Misschien wil ik alleen maar even babbelen? Lijkt me niet fijn om continue zo angstig door het leven te moeten. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Wat is daar precies bijzonder aan? Als ik jou zou bedreigen dan voel je je toch ook bedreigd? Dat hoeft natuurlijk geen angstgevoel met zich mee te brengen wat het in het geval van jouw bovenstaande bedreiging dan ook niet doet. Ik wil overigens helemaal niet met jou babbelen aangezien ik je een walgelijk kutmannetje vind. Ik heb wel wat beters te doen zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Over parkeren gesproken, ik snap echt niet waarom je een smart niet dwars zou mogen parkeren. Kan er nog iemand bij ook. Of dat ze midden in de nacht gaan zeiken over (per ongeluk) parkeren op een invalideplek, terwijl er daar bijna meer invalideparkeerplaatsen en laad- en losplekken zijn dan normale parkeerplaatsen. Maar ja, het was vlak voor de kerst he, dan moeten ze hun quota nog even snel behalen, zo om 1 uur 's morgens Black seeds of bunny! |
|
quote: Ja, want invaliden mogen 's nachts sowieso niet hun auto parkeren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: De boodschap is nog steeds niet helemaal overgekomen he. Zolang jij doorgaat met het spuiwen van je infantiele op niets gebaseerde verbale diaree richting mijn persoontje zal ik bij tijd en wijle op mijn manierlaten blijken dat ik daar niet van gediend ben. Genoeg hierover. Ontopic maar weer. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Oh, shit, tuurlijk, er was een invalidenparty aan de gang in het centrum, en het was zo druk op dat feestje, dat geen van de 8 parkeergelegenheden voor invaliden (op nog geen 500 meter) gebruikt werd Black seeds of bunny! |
|
quote: Volgens mij is de boodschap prima duidelijk hoor. Zoals het een echte woonwagentokkie betaamt suggereer je dat je je gebrek aan verbale weerstand graag zou willen compenseren met een fysieke confrontatie. Ik denk niet dat dat iemand hier verrast, mij in ieder geval niet. Je bent namelijk vrij stereotiep wat dat betreft. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Invaliden mogen tegenwoordig ook best feesten met niet-invaliden hoor, het zijn geen negers. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Echt!?! Die memo had ik nou nog niet gekregen joh! Maar zeg eens, hoe zit dat tegenwoordig met homo's dan? Black seeds of bunny! |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nee nu ga je echt te ver. Straks ga je nog vragen hoe dat zit met vrouwen. wouter023 |
|
Nou... Black seeds of bunny! |
|
quote:Als jij nou even het goeie voorbeeld geeft Faalhaas, dan kunnen wij altijd nog zien of we met je meedoen. En oh je bent offtopic trouwens. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Groter dan een opvouwbare Smart.. ;-) |
|
quote:. Oja irritant ja! Hier ook vaak zat van die beleefdheidsrijders. Ineens remmen op een voorrangsweg om allerlei mensen door te laten die geen voorrang hebben en netjes wachten, zonder te letten op verkeer achter je. |
|
Of mensen die uit een uitrit komen en dan nog steeds denken dat dingen als "rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg gaat voor" of "korte bocht gaat voor lange bocht" gelden. Nee sukkels. "Bij het verlaten van een uitrit dient u AL het overige verkeer voor te laten." AL. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-01-2013 18:22] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Gewoon gaan staan te wachten met je fietsje en als er een Monza aankomt flikker je die fiets op de motorkap en kassa. De automobilist is toch de pineut door de voorkeursbehandeling van voetgangers en fietsers. |
|
quote: Je kon weer wat geld naar het CJIB brengen begrijp ik? :-\ |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |